Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Jag kan bekräfta att de har syntes för en icke-indolbaserad cannabinoider vilket skulle göra dem lagliga i Tyskland, Schweiz som har lagar mot substansgrupper - potentiellt lagliga i alla länder med en "anti-substanslag", varför dessa cannabinoider förmodligen är lagliga över hela världen
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Nej, det stämmer inte. I USA säger Drug Analogues Control Act (1986?) att om det går som en anka, pratar som en anka, är en isomer av en anka, är en ester av en anka, eller påstås vara något av dessa, eller framställs som att ha en effekt som liknar någon av dessa ... då är det en anka. En olaglig anka. Det betyder att bara genom att säga något som "det här är en cannabinoid, och den kommer att göra dig hög" blir ämnet olagligt. Analogilagstiftningen är så omfattande och öppen för tolkning (eller missbruk) att det finns kemikalier som man ännu inte har tänkt på som redan, tekniskt sett, är olagliga enligt dessa lagar. Det finns andra länder än USA som också har analogilagar.
 

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
45
Reaction score
25
Points
8
Jag skulle vilja begära tillgång till detta avsnitt. Jag har en djup kunskapsbrunn och många åsikter så jag tror att jag skulle vara till nytta där. Okej, tack.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jag är intresserad av hur en person får tillgång till RC-sektionen? Jag har funderat på det eftersom jag märkte att det inte bara ges som ett konto gör.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Jag har Alpha-PiHP.
Jag måste få tillgång till RC-sektionen innan jag kan börja äta ansikten.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Är jag tillräckligt aktiv för att få tillgång till RC-avsnittet?
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Är jag kvalificerad för RC-nämnden? Det är där jag har mest erfarenhet och jag tror att jag skulle ha mer att erbjuda där
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Jag skulle vilja få tillgång till RC-avsnittet
 

th3pri3st

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Jag skulle gärna vilja få tillgång till RC-sektionen så att jag kan få mer kunskap om syntetiska cannabanoider. Jag vill så småningom bli en leverantör i liten skala
 

mynameisunkown

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 7, 2023
Messages
5
Reaction score
6
Points
3
Vill du gå med, min cannabinoidleverantör arresterades, gick ner i ett kaninhål för att få tag på produkten igen :)
 

micheldctor

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 4, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
God kväll, jag skulle vilja ha tillgång till rc, sedan jag upptäckte dig har mitt liv förändrats ... hälsningar
 

Plantguy

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 22, 2023
Messages
14
Reaction score
0
Points
1
Hej den här webbplatsen är fantastisk Jag har varit på den ett tag och tappat mitt gamla konto det finns inte längre jag fick aldrig se rc-sidan Jag hoppas få en inbjudan !!!
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
43
Points
18
Deals
1
Hej. Jag skulle vilja ha tillgång till rc-avsnittet. Villig att bidra som jag kan. Jag kan också bidra genom att lägga till innehåll om andra aspekter av affärer om det behövs.
 

opioidman

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 30, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Jag skulle vilja ha tillgång till RC-avsnittet, jag har information om nya RC-opioider som kommer ut nästa månad. Jag har också en djup erfarenhet av opioid RC-spel. Jag är 40/centraleuropa
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Kan jag få tillgång ännu? Jag har varit här ett tag och har en rimlig mängd anständiga inlägg
 
Top