Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

Zalooper

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 1, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag kanske bara har några få synthar under mitt bälte, men RC är mitt favoritämne! Hur bevisar jag mig själv?
 

L3thmode

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Hej Jag skulle vilja ha tillgång till rc-avsnittet. Jag vet att jag är ny men jag är villig att bevisa mig själv och bidra till denna plattform. Jag är i cannabinoidbranschen och jag skulle vilja lära mig mer om syntes. Skulle också vilja lära sig och hjälpa människor i detta forum. Jag känner att den här platsen känns som hemma !!! 🫡
 

Spraypourmagicnotfound

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 10, 2023
Messages
30
Reaction score
8
Points
8
Hej Jag skulle vilja ha tillgång till rc-avsnittet. Jag vet att jag är ny men jag är villig att bevisa mig själv och bidra till denna plattform
 

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 8, 2023
Messages
13
Reaction score
6
Points
3
Jag skulle gärna vilja få tillgång till RC-avsnittet, men jag är inte kemist på något sätt så jag kan inte bidra med så mycket.
@HEISENBERG
 

myrten0l

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 1, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
skulle också älska att få tillgång.... har mycket erfarenhet av juridiska RC: er, speciellt med noids. Europeiskt baserad.
 

efanefan

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 1, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jag ansöker om att få tillgång.hoppas att vara en aktiv deltagare i detta forum och bidra så mycket jag kan och är i min kunskap.jag har studerat organisk kemi systematiskt och skulle gärna prata med din🙏
 

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 20, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Jag vill vara en del av rc-sektionen Jag är ny Jag är här för att lära mig allt om noider
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Hej vad jag kan hitta i rc-avsnittet förutom cannabinoidsyntes?
 

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 20, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Jag skulle vilja ansöka om rc-gruppen för att lära mig mer cannibinoid tack
 

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 20, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Jag är inte rätt person att fråga, jag försöker komma in också
 

stephenhoux

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Jag skulle också vilja ha tillgång till RC-sektionen. Jag har börjat skriva inlägg och blivit en aktiv medlem och skulle gärna vilja vara mer involverad.
 

Hardaz80

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
Det är inte länge sedan jag började använda den här webbplatsen. Jag förväntar mig inte att bli accepterad i det här avsnittet ännu, vilket är ok med mig. Jag vet att en dag snart kommer jag att göra det eftersom jag lever lärande och det här är webbplatsen för det. Mycket uppskattade cheers
 

infochem

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 2, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Jag ansöker om att få access.Hope att vara en aktiv deltagare i detta forum och bidra så mycket som jag kan och är i min kunskap.
Nu är jag ny medlem men varje dag är jag här och läser alla nya inlägg ... Har permanent telegram nyhetsbrev från bogate också😁
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Hej sir Jag skulle vilja begära tillgång till rc-avsnittet
 
Top