- Reaction score
- 166
Det är en av de renaste formerna av metamfetamin och har en dextro-isomer.
Hittills har vi höga kvalitetsindikatorer, renheten av metamfetamin har nått 99% +
Metafetamin har en specifik rotation
den optiskt rena D-isomeren är [α]20D = -18,90 ° vid 99% + renhet.
Min produkt innehåller endast dextrometamfetamin. Vi använder fraktionerad basdestillation och återrening.
Vi späder inte ut med metylbensylamin eller andra ämnen.
Vår produkt har rätt smältpunkt
Vår organisation är redo för samarbete och är redo att samarbeta med både tillverkare och stora köpare.
Vi är redo att hjälpa till med leverans av färdiga prekursorer och kompletta uppsättningar för arbete, samt grossistpartier av färdiga produkter.
Hittills har vi höga kvalitetsindikatorer, renheten av metamfetamin har nått 99% +
Metafetamin har en specifik rotation
den optiskt rena D-isomeren är [α]20D = -18,90 ° vid 99% + renhet.
Min produkt innehåller endast dextrometamfetamin. Vi använder fraktionerad basdestillation och återrening.
Vi späder inte ut med metylbensylamin eller andra ämnen.
Vår produkt har rätt smältpunkt
Vår organisation är redo för samarbete och är redo att samarbeta med både tillverkare och stora köpare.
Vi är redo att hjälpa till med leverans av färdiga prekursorer och kompletta uppsättningar för arbete, samt grossistpartier av färdiga produkter.
Attachments
↑View previous replies…
- Reaction score
- 8
Jag är intresserad av hur man gör is med racematmeth, är det någon som känner till en detaljerad teknik?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 13
EU-resolution måste göras för att racemisk FB inte kan göra shard det är därför de uppfann tillbaka 2008 n-isopropylbenzylamin så att karteller inte förlorade halva vikten som extraherade dmeth ut
Nu som blandar racemisk FB med n-iso 1 till 1 och det skärs upp
Nu som blandar racemisk FB med n-iso 1 till 1 och det skärs upp
- Reaction score
- 8
mycket tacksam för informationen. har du en länk eller information hur man gör d-meth från l-meth ?