Forskning Kemikalier Testgrupp

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Testpatrull
  • Vilken typ av substans vill du prova?
2c-x,DOx, Metamfetamin
  • Har du en idé om vilken substans du vill testa?
Ja, jag har granskat leverantörer för professionalism, metod och förståelse för scenen. Mest av allt pålitlig och ärlig

Jag har en intim kunskap om de föreningar jag listade. Jag kommer att ge fakta även NMR ect. Om så begärs. Dokumentera hela processen från brevlåda till konsumtion utan att avslöja känslig information
  • Vilket land kommer det att skickas till
  • U S.A
vänligen fråga om du har några frågor
Tack så mycket
 
View previous replies…

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
7
Points
1
Jag bor i Australien på en plats 4 från staden. Jag tror att alla röker cathinone eller lågkvalitativ meth. Iv bestämde sig för att sluta köpa och skulle gärna prova 2c-x.
Jag skulle jubla om jag kunde lära mig syntes men jag vet inte var jag ska börja och vilken storleksutrustning jag ska skaffa. Jag kommer att betala för en mentor i person eller krypterad e-post. Jag är intresserad av kanske en syntes som kommer att lära mig abit om kemi och sedan prova en meth / amf-synt.
Är skaka och baka den enklaste men mest riskabla.
Jag behöver en källa för förbannelser men planerar att göra min egen en dag i stora mängder.
Precis som att förbereda middag till sin smak är min vision om syntes. Jag lagar utrustningen efter min smak, lägger till en liten krydda och allt är trevligt.
Uppmärksamma kockar jag kommer att betala BTC för att vara din student antingen i person eller krypterad e-post. fuck köpa gatudroger, jag gör min egen.
 

bfrog

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 29, 2024
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Hej kompis Jag är också från Australien, om du fortfarande behöver hjälp på din resa låt mig veta att jag har kunskapen och nästan allt som följer med det fred
 
View previous replies…

Market Mouse

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 26, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hej, jag är också från Australien, North Queensland. Jag letar efter en pålitlig Meth-leverantör här. Jag vill göra affärer med Dead Drops, Escrow och Crypto. PM mig snälla.
 

Rc scene

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 13, 2024
Messages
23
Reaction score
19
Points
3
Hej alla i BB-forumet. Jag fick nyligen ett nytt prov av 4mmc som inkluderade mephedrone från två källor. Paketet anlände precis i tid - Centraleuropa en vecka!
Kvaliteten är utmärkt 10/10
En zip var typisk kristallin mephedrone och den andra var brunvit som om den inte tvättats hundra procent.
Tack till Glitch och resten av testpatrullen för ert tålamod!
Jag rekommenderar definitivt den vita versionen som neurobiolog.
För mer info Glitch!
 

Ricardo10

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇴
Joined
Mar 3, 2024
Messages
11
Reaction score
8
Points
3
hej, jag fick nyligen två mephedrone-prover från 2 olika källor och 2 helt olika kvaliteter enligt min mening. De anländer ganska hårt, men det kan vara ett problem för det rumänska postkontoret, inte bara för säljaren
PgQ6e4ZWId

Denna kristalliserade mephedrone är en super mephedrone i färg och form, den har en ganska kort men kraftfull effekt, men det är en mycket starkare mephedrone än street mephedrone. Förutom det är det enligt min mening mycket bättre än den gula på följande bilder, det är något subjektivt, men jag föredrar den här



6gkN1hW7s3
Mtghvqom32

Denna gula mephedrone är bra för effekten, lite konstig för smaken men ändå bra, inte lika stark som den kristalliserade men ändå stark, enligt min mening varar effekten längre men inte så stark.




men båda 4mmc-proverna är bra, kom i tid, bra förpackning och anständig kvantitet för en bra upplevelse
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Högsta upplösning, bra belysning, stå stilla: It's Alive :geek:
Detta kompenserar i hög grad för eventuell brist på skärpa i fotot och
Detta ger oss möjlighet att ägna mer tid åt att studera den granskade produkten.
 
Last edited:

LoL78

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 25, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hej på er.
hur skulle jag kunna anmäla mig frivilligt som testare?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
164
Points
43
Hej kompis!
/threads/free-samples-from-bb-forum-for-everybody.10492/
Du kan också kolla in vårt nya ämne.
Jag kommer att DM dig ;)
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
o_O MDPM stimulerande medel . Hur gick försändelsen till? Var det några problem med paketet?

Försändelsen kom ganska snabbt i ett effektivt mindre standardkuvert med bubbelplast med min adress tryckt bra och frimärkena satt bra. Påsen med MDPM inuti var pappersförpackad. Perfekt.

o_O 5 FOTOS

1. Inte påse i paketet men: Förpackningens baksida.
2. Inte i paketet men: Förpackningens insida.
3. Foto av den väl märkta MDPM-väskan i min skala 1,50.
4. Dåligt foto av påsens baksida med full vy över ~ 1 g MDPM. (Det är svårt att få rätt ljus).
5. Dåligt foto av min sista 0,17 substans bredvid ett penny-mynt.

Missade att läsa reglerna innan första bilderna men bilderna nu på baksidan av kuvertet och på insidan är tomma. Först visste jag inte vem som skickade det eftersom jag fick narcs överlappande och inga huvuden upp på den här (fortfarande mitt fel). Jag identifierade källan till väskstilen i en fotorecension här av medlemmen. Så det är därför jag missade att göra alla nödvändiga foton.

o_O Detaljerad reserapport:

Jag började med att krossa det steniga pulvret i en mortel och snortade några tunna linjer utan effekt. Att röka på folie smakade illa. Så jag gjorde en 0,6 rektal lösning. Det enda som hände är en svag start som slutade (en dud). Resten 0,17 sparade jag för ett hetero par som bongade det bra och det gav dem en ny yr eufori. De borde ha använt MDPM istället för mig. MDPM är nära den välkända 3-FPM som den försökte tidigare som värdelös också (för mig). MDMP är en så svag stimulant att vissa inte får någon effekt, läste jag online.

Servicesäkerhet 9 (men vem skickade det? Du kan lägga "BB" inuti)
Leveranshastighet 5 (tillräckligt, det är gratis)
Kvaliteten på produkten 10
Hur väl dina förväntningar uppfylldes? 0 ledsen noll. Personspecifik effekt. Jag är inte den rätta för det här.

o_O EPILOG

Jag väntade länge på att paret skulle testa detta. Min recension tog alldeles för lång tid att publicera, hade personliga problem att övervinna, men nu är den gjord med bilderna som samlar damm. Jag gjorde min recension nu som jag kan stå för med lätt förlägenhet över de saknade bilderna, men inte tiden att få upp det, jag skäms så, och även när jag påminde av Glitchy tog det mer än en vecka från det att inte redovisas. Lås inte in dig i ett dårhjul när du borde få det gjort och framstå som något arrogant. Jag kommer att kompensera Glitchy med något för den långa väntan (min egen tumregel). Jag tycker att den här hanteringen av händelser är lämplig för att få det perfekt:

o_O TIPS FÖR ATT GÅ I BÄDD MED RECENSIONEN 🤖

När du får paketet, kontrollera omedelbart Glichys trådstartare med recensionsförväntningar (regler). Gör de bra bilderna så fort du kan. Kom ihåg att du är en granskare av gratis varor så att du kan förklara resans aspekter. Om det är nödvändigt / möjligt, låt också någon annan ge en andra åsikt om det. Jag är verkligen glad att jag gjorde andra testa den värdelösa MDPM. Fyll i alla punkter som behövs och få det att se estetiskt och grammatiskt korrekt ut. Jag skriver mina texter i Gmail först eftersom jag är en dålig typist och grammatik. Om du är i ett trängt läge så är det bättre att göra bilderna och en okej recension även om det är lite slarvigt och tunt, men det är gjort och av din rygg. Det är helheten i din granskningsinsats som räknas och du kan ta missarna med Glitchy privat och du kommer att ha det bäst. Du vet aldrig om du går in i en sluttning som jag och tid slösas bort. Få upp recensionen i alla de efterfrågade provtesterna här på vår trevliga webbplats. 🛡️
 

Attachments

  • wmpMEykxLR.jpeg
    wmpMEykxLR.jpeg
    357.2 KB · Views: 69
  • MbFrPlcLdn.jpeg
    MbFrPlcLdn.jpeg
    1.5 MB · Views: 71
  • 4S18hAGQrF.jpeg
    4S18hAGQrF.jpeg
    564.2 KB · Views: 67
  • gtEdoAWTMQ.jpeg
    gtEdoAWTMQ.jpeg
    397.4 KB · Views: 79
  • TyzLHCmKiP.jpeg
    TyzLHCmKiP.jpeg
    359.6 KB · Views: 79
Last edited:

bxx

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Jag fick mitt gratisprov av 4MMC från Polen!
 

Attachments

  • HCEJ6dtaMf.jpg
    HCEJ6dtaMf.jpg
    643.5 KB · Views: 87
  • XAt9hbROHr.jpg
    XAt9hbROHr.jpg
    446.8 KB · Views: 83

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
bra nog skarpa bilder av den svåra att ställa in jag vet. Men tillverkade kristallskärvor borde ha tvättats helt för att vara transparenta (estetisk anmärkning). Hoppas att din heta alert high kommer lika fin som det paketet, utan tvekan. Helt underbart förseglat. Är paketet lika tätt? Ser fram emot mer av din drogporr. Hoppas att du har en tjej till hands (även om du är en tjej) för att hjälpa dig med tur.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Jag skickade ett DM till dig :D
 

spiritualfrequency

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 6, 2024
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Jag skulle gärna vilja vara med i testgruppen.
 
  • Like
Reactions: vis

Trums

Don't buy from me
New Member
Joined
May 24, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hej jag är från Australien jag skulle definitivt vara intresserad av att testa produkter är erfarenhet av de flesta catigoriew av ämnen är på bup så kan inte testa opiater men sortera från det är bekant med de flesta catigoriew av ämnen något
 

sarag

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 4, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Jag är extremt intresserad av att gå med i forskningen. Här kommer från USA, vänligen låt mig veta vad jag ska göra och jag skulle vara mer än glad att hjälpa till.
Jag är beredd att göra en fullständig ärlig granskning med bilder och djup analys.

forskningsmaterial - Amfetamin, mph

Tack till dig
 

IIIProphet

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 9, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Im från Finland och jag lever verkligen methylphenidate ethylphenidate och catitones. Jag skulle vilja prova liknande till dem och några nya också!!!
 

mikeyoak

Don't buy from me
Resident
Joined
May 15, 2024
Messages
9
Reaction score
9
Points
3
Jag är definitivt intresserad. Jag är i USA.
 

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Nov 28, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Hej, vad gör du här? Jag är villig att testa mefedron, helst i form av pinnar. Det är svårt att få tag på just detta ämne. Jag letar efter en permanent leverantör, jag är med polska :)
 

spiritualfrequency

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 6, 2024
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Hej där
glad att hjälpa till.
Jag är beredd att göra en fullständig ärlig granskning med bilder och djup analys.

Jag är mer erfaren med forskningskemikalier än normala olagliga droger.

Jag skulle gärna testa, med fotografi och ärlig djup feedback.

Jag är lämplig för att testa syntetiska canibnoider, stimulantia som apvp aphip hex en och Cathinones från 4mmc 4EMC mexedrone etc, opioid, nitrazener, dissociativa och psykedeliska huvudstudier som är på syntetiska canibnoider som är mest erfarna med dem men gärna gör något av resten
 

bigd77

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 10, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
skulle älska att testa lite koks om möjligt jag bor i tennessee
 
Top