Igen, jeg forstår det virkelig ikke. Det kommer jeg aldrig til. Hvorfor vil folk syntetisere amfetamin og fejle, selv når nogen giver dem de rigtige molforhold, og så klager de over, at de har gjort alt, som proceduren sagde, og fejler igen og igen. Selv når man får de rigtige molforhold, er der så meget, man skal vide. Eller nogle gange endda meget lidt, men den lille smule info er for det meste afgørende info for at få tingene til at fungere. Som f.eks. hvor mange gange en af de overskydende reagenser i det rigtige molforhold SKAL være i reaktionskolben for at få tingene til at fungere. Hvis du er for doven til at læse bare én god kogebog, eller du bare ikke er interesseret nok til at finde og læse bare én amfetamin-kogebog, hvorfor køber du så ikke bare forbindelsen? I disse fora ser jeg den slags mennesker her, som jeg aldrig har set så meget nogen steder. Ja, det er meget godt at undervise lidt og give gode råd, og jeg er ikke Einstein selv, men jeg har studeret alle mine reaktioner fra internettet. Forumsynteser, læst en masse bøger og patenter, reaktioner på forskellige steder. Downloadet mange grundlæggende bøger om organisk kemi osv. Jeg var dårlig til kemi i skolen, fordi skolen i sig selv ikke interesserede mig. Overhovedet ikke. Men da jeg begyndte at lære kemi for ca. 8 år siden, blev jeg bidt af at prøve nye synteser, ikke stofferne længere. Men det er bare mig, alle er forskellige, men nogle gange er jeg så irriteret over dette, at jeg er nødt til at sige noget. Og fred være med det! Jeg beklager den lange tekst.
P.S Denne tekst var ikke til dig OrgUnikum, men ... du ved, dem i teksten.
TheNut.