Nej, jeg destillerede det ikke før isomerseparationen.
Jeg har ikke noget problem med separationsprocessen, men det var mærkeligt kun at finde en urenhed, når jeg vasker L-freebasen fra Leuckart-ruten.
Jeg forlod dampdestillation for længe siden for store mængder, er et mareridt og evigt selv med en stor damper.
Jeg har nøjagtigt de samme endelige ting med syrebasevask og omkrystallisering efter acetonekrystallisering.
Jeg ved, hvad teori og litteratur siger om det, men det er en kendsgerning, der er bevist mig hundreder af gange.
Om rotationsvinkel har du ret, jeg kontrollerede det ikke, men mine kunder, og nogle af dem er gamle meth-brugere, fortæller mig, hvor kraftig det er, og racemisk en er ikke så kraftig som denne.
Dette billede handler om en lille batchkrystallisering for nogle små ordrer, men nu arbejder jeg i en stor batch, og jeg vil vise dig, hvor gennemsigtig og stor der kan være skårene.
Jeg ville være meget taknemmelig, hvis du forklarer mig, hvordan du får store og gennemsigtige krystaller fra racemisk freebase, jeg læste, at noget som mellemstore er mulige, men ærligt talt har jeg aldrig set det.
Jeg tænker på at foreslå dig en lille udfordring og fortælle mig, hvad du synes.
Jeg kan sende dig en prøve af min D-meth og en prøve af min racemiske MDMA.
Du laver alle de tests, du har brug for, tager dem til et pålideligt laboratorium, giver dem til erfarne brugere ... hvad du vil.
Med resultaterne i hånden, hvis du kan bevise mig, at dine ting fra destilleret freebase er mere rene eller bedre end mine fra ikke destillere det, sender jeg dig 250gr af hvert produkt gratis, hvis du ikke kan, vil jeg kun have, at du siger, at du tog fejl her i forum.
Jeg synes, det er en god aftale, ikke?
Hvad synes du?
Tak skal du have.