Hej, jeg har et spørgsmål om laboratorieudstyr,
Jeg har et spørgsmål om laboratorieudstyr,
Bortset fra borsilikatglas, hvilke andre typer materialer kan så bruges som reaktor?
Vil det påvirke kvaliteten af syntesen?
Hvilket udstyr anbefales til at syntetisere 500 P2NP g.?
Tak skal du have
Jeg har et spørgsmål om laboratorieudstyr,
Bortset fra borsilikatglas, hvilke andre typer materialer kan så bruges som reaktor?
Vil det påvirke kvaliteten af syntesen?
Hvilket udstyr anbefales til at syntetisere 500 P2NP g.?
Tak skal du have
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
PP. HDPE eller endda metal, hvis du påfører en beskyttende PTFE-belægning på hele den indvendige overflade.
Tønde i tønde, så du kan køle og varme. Stor kondensator lavet af rør i rør, hul til kondensator, hul til teflon-omrøringsadapter (eller et stort cementblandingsbor tilsluttet en regulator), din aluminium skal være tykkere end sub 50-100 g reaktioner, meget tykkere, ellers vil den gå ud af kondensatoren.Grænsen er 100 g, siges det, men jeg er ret overbevist om, at du kan skalere meget mere. Der er 1 person her, som jeg kender til, der laver 1 kg reaktioner med denne metode, og efter hvad han siger, tager det "timer" at amalgamere, og der bruges aluminiumsplade.
Tønde i tønde, så du kan køle og varme. Stor kondensator lavet af rør i rør, hul til kondensator, hul til teflon-omrøringsadapter (eller et stort cementblandingsbor tilsluttet en regulator), din aluminium skal være tykkere end sub 50-100 g reaktioner, meget tykkere, ellers vil den gå ud af kondensatoren.Grænsen er 100 g, siges det, men jeg er ret overbevist om, at du kan skalere meget mere. Der er 1 person her, som jeg kender til, der laver 1 kg reaktioner med denne metode, og efter hvad han siger, tager det "timer" at amalgamere, og der bruges aluminiumsplade.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Nej, det burde ikke påvirke kvaliteten, men pas på, ved stuetemperatur er både hdpe og pp fine i næsten alt, men ved 110*C begynder de at deformere, især under opløsningsmidler, syrer osv.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Ja, men ved den første tilsætning kan temperaturen pludselig stige mere end det.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Jeg arbejdede godt med 0,25-3 mm "ark", jeg siger det i anførselstegn, fordi det let kan bøjes i hånden. Jeg skærer det i små størrelser og blender det i 1-2 sekunder i en kaffegrinder/blender for at få en smule overfladeareal.