- Reaction score
- 10
Jeg har et spørgsmål. Er disse krystaller, der dukker op i det nederste grå lag af basisopløsningen P2NP, der ikke har reageret? Det er mærkeligt, for de er dukket op, netop som jeg har haft den aktive reaktion i cirka to timer, længere end normalt. (Jeg plejer at lade en halv time gå, før jeg fortsætter med basificeringen).
Det resulterende udbytte har været meget højt (75%, mere eller mindre), og jeg synes, at det endelige udseende er ganske tilfredsstillende.
Det resulterende udbytte har været meget højt (75%, mere eller mindre), og jeg synes, at det endelige udseende er ganske tilfredsstillende.
- Reaction score
- 146
Hej ven ... ja, som vores ven Gpatton siger, er disse krystaller salte, i dette tilfælde er det natriumsalte, der dannes i mudderlaget, når det har været ved høje temperaturer, og der derefter har været et hurtigt fald i temperaturen, ser du, det er normalt at se dem, når du opfylder de betingelser, som du forklarer. For resten ser resultatet godt ud ... sundhed og glæde bror!
- Reaction score
- 10
- By user123qwe
-
23 Jan
Tak for dit svar! På det seneste har jeg fokuseret på min TEK ved at passe på temperaturen og forsøge aldrig at nå op på 60-65ºC. Og det har været en game changer. Udbyttet og kvaliteten er blevet markant bedre.