Isomerisering af cannabidiol (CBD) til psykoaktive cannabinoider

JoeShit

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Jeg prøvede at ryge de lette faste stoffer i bunden, og det blev bare til en hvid skorpe, lidt ligesom når man ryger DMT, så jeg går ud fra, at de faste lette ting er affald.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Det er højst sandsynligt natriumsalte. Du kan vise billedet af CBD, hvad er det for en kvalitet? Hvilken saltsyre bruger du? Hvis alt er rent og af høj kvalitet, er temperaturen sandsynligvis høj, og omrøring er muligvis ikke nok.
 

JoeShit

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
HFkqxSy53J

Vedhæftet er mine reagenser, 2. billede er affaldet, der lå på bunden, og det sidste billede er mit produkt, der tørrer. Jeg brugte citronsyre og kogte det i 8 timer med tilbagesvalingen i gang.
 

Attachments

  • 0Z3gMEFbvO.jpg
    0Z3gMEFbvO.jpg
    1 MB · Views: 610
  • uVj3cQKpPx.jpg
    uVj3cQKpPx.jpg
    1.1 MB · Views: 617

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Hvilken tilstand af CBD bruger du, dit produkt virker meget urent
 

JoeShit

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Det er den mest uraffinerede CBD-olie, du kan købe, det er fuldspektret alkoholekstraheret CBD-råolie fra hamp Depot engros
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Jeg anbefaler, at du bruger rent CBD-isolatpulver, da fuldspektret ekstraheret CBD ofte er mørkt i farven og indeholder mange lipider, som kan forstyrre isomeriseringsreaktioner og gøre det vanskeligt at adskille produkter.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Normalt egner rent CBD-pulver sig til isomerisering, men jeg ved ikke, hvor ren processen er med olie.
 

JoeShit

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Ser dette ud til at være et godt produkt at bruge?
 

Attachments

  • 0PEWIQbLV4.png
    0PEWIQbLV4.png
    172.2 KB · Views: 594

PossumKid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 17, 2022
Messages
14
Reaction score
7
Points
3
Kan du spørge dem, hvilken renhed det er?
Hvis det er et isolat, plejer det at være i orden, men det faktum, at der også står "bredspektret", forvirrer mig lidt.
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
CBD-isolat er det bedste substrat
 

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hej OP!
Jeg har i øjeblikket kun ethanol blandet med IPA (75%, 7%), bliver jeg nødt til at få fat i ethanol eller bruge vodka eller noget? Så vidt jeg ved, kan jeg ikke se, hvordan IPA'en skulle kunne ødelægge noget, men jeg tænkte, at jeg ville spørge i stedet for at prøve at finde ud af det.
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Du kan bruge denne blanding, men efter reaktionen skal du sørge for, at der ikke er isopropylalkohol i dit produkt.
 

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Jeg har brug for assistance og lidt hjælp til følgende:

1. Om de reagenser, jeg havde brugt, kunne have nogen negative konsekvenser for produktet, og i så fald hvordan man løser det under isomeriseringen af CBD til psykoaktive cannabinoider.

2. Det biprodukt, jeg har lavet

3. Beregning af slutproduktets styrke.



1) Først opblødte jeg ca. 5 g CBD skunk (8%CBD) med 100 ml Propan-2-ol (isopropanol)
i en glasbeholder med låg og satte den i fryseren i et par timer, og jeg rørte også rundt i glasbeholderen et par gange for at udtrække tricomerne. Efter frysning af beholderen hældte jeg derefter de 5 g CBD-blomst blandet med Propan-2-ol i en anden glasbeholder (så der ikke opstår problemer i det 70 ° C vandbad). Før jeg satte glasbeholderen ned i badet, hældte jeg ca. 100 ml eddikesyre (32 % vol .) i.
Under vandbadet lagde jeg endnu et låg på glasbeholderens låg. Jeg brugte det andet lag til at placere isterninger for at komprimere og nedkøle dampene, indtil de faldt ned i blandingen igen. Efter reflukssessionen skulle jeg adskille syren fra propanolen, men jeg kunne ikke få fat i alkalisk vand, så jeg brugte bare almindeligt vand mættet med natron for at gøre vandet mere basisk og få pH-værdien til at stige.

2) Opløsningsmidlerne reagerede og efterlod et lag med en brun/rødlig farve på toppen og en lys laver i bunden. Jeg antog, at syren havde absorberet natronen, og adskilte de to lag. Men da jeg tørrede opløsningen, blev den til sten og flager med en orange, lys rød farve, men det er ikke olie ... Hvad er det, og kan det være farligt at putte i en pille som noget spiseligt for eksempel? Jeg er helt sikker på, at det er rester af natron, men jeg ville bare høre det klogeste forum på jorden om det alligevel for at være sikker og måske lære et par ting.

3) Jeg er ret erfaren inden for fremstilling af koncentrater, men beregning af styrke er lidt svært imo. Er der nogen matematisk ligning for dette, og er der nogen forskelle med hensyn til bestemmelse af procentdelene af styrke? Og er ligningen forskellig, hvis produktet f.eks. er fremstillet af CBD-isomerisering?


Bedste hilsener, Otcavians tabte legioner.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Til isomerisering skal du bruge et rent CBD i form af et pulver
 

OctaviusLegions

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Jeg brugte blomster, og det gjorde mig virkelig høj. Som om jeg lige havde røget 5 blunts i træk, men uden at føle mig svimmel og tør i munden. Jeg føler mig fnisende AF, for det meste afslappet i en form for body high, men føler mig ikke tung og udfører stadig mit arbejde. Jeg slog THC delta 8 og 9 op, og min oplevelse er lige nu som beskrevet på nettet.

Men næste gang vil jeg prøve at bruge cbd-pulver (99%). Men jeg siger bare, at det fungerede fint for mig at bruge blomst, jeg tilførte endda min blomst med det bagefter jajaja
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Godt, din erfaring vil være nyttig
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
er der nogen steder, hvor man kan købe en ptfe-pumpe, jeg lavede min egen, og den gik i stykker, men olierne kom klart ud og smager rent, er der nogen links her, eller er der nogen, der ved, hvor man kan få en?
 

Robespierre

Don't buy from me
New Member
Joined
May 16, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har et spørgsmål om udvinding af CBD.
Hvordan udtrækker man det helt præcist?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Ekstraktion med alkohol er den simpleste
 

XenocodeRCE

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3

Både DCM og EtOAc er kræftfremkaldende, er der nogen sikker erstatning?

Hvad mener du med "NPS"?
 
Top