Isomerisering af cannabidiol (CBD) til psykoaktive cannabinoider

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
hvordan laver man hash af thc, hvilken base skal man tage til hash, og i hvilket forhold skal man tilføje thc, som jeg får fra cbd?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Jeg tror, at koncentrationen af THC i hash i denne opskrift vil være ineffektiv. vi er nødt til at blande mindst en til en hashbase og thc for at produktet skal være effektivt. hvad synes du?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Det er helt sikkert, at proportionerne skal ændres. Jeg kan ikke rådgive om den nøjagtige koncentration af THC. Så vidt jeg ved, skal THC-koncentrationen være fra 2 op til 20 % i hash.
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Ved at erstatte CBD med CBDV eller CBDP i en af disse konverteringer får du THCV & THCP.
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
hvordan laver man thcp af cbd?
thcp er et meget interessant produkt, de siger, at det er mere kraftfuldt end thcdelta9? hvem har nogensinde prøvet det?
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Jeg får hele tiden folk til at gå amok på 2,5 mg THCP. Problemet er at omdanne et 5-kulstof til et 7-kulstof, hvor CBDP allerede er et 7-kulstof, så brug bare CBDP i stedet for CBD, så er alt godt! Åh, og du vil også producere en masse resorcinol fra denne reaktion, så sørg for at gøre noget med det, før du indtager det ...
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Hvor kan jeg købe færdiglavet cbdp?
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Google cannabidiphorol isolate eller cannabidiphorol distillate, formoder jeg.

Edit: Jeg har sendt dig en DM.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Hej familie, jeg har fulgt HCL's vej med toluen til isomerisering af mit CBD-isolat, og jeg har fået et produkt, der ser ret godt ud, farven er som vist nedenfor på de fotos, jeg vil offentliggøre, konsistensen er ret solid, og den danner endda hårde krystaller, når jeg adskiller en lille mængde, så jeg antager, at syntesen fungerede perfekt, snart sender jeg en prøve til analyse, og jeg vil offentliggøre resultaterne for at se, hvilken faktisk mængde Delta 8-9 og cbd der var tilbage på spektret. (Lad os se, hvordan det ser ud på mine fotos, og hvad er eksperternes mening).
 

Attachments

  • K3H8wL6YkP.jpg
    K3H8wL6YkP.jpg
    4.9 MB · Views: 454
  • oPqCLyOTkl.jpg
    oPqCLyOTkl.jpg
    4.4 MB · Views: 450

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Ethanol, eddikesyre og CBD blev omsat i 9 timer, og der blev opnået en gyldengul opløsning under reaktionen. Senere blev der tilsat NaOH-opløsning for at fjerne eddikesyren, men der blev ikke opnået nogen stratificering, og det blev til en lilla blandet opløsning. Hvad er der galt?
K8UEWdspIy
 
View previous replies…

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
wow bror, den sorte farve skræmmer mig virkelig meget, jeg synes, du skal tage en prøve for at analysere, før du spiser den, jeg ved virkelig ikke, om farven i dette tilfælde vil påvirke produktets kvalitet, men det er virkelig lidt skræmmende, måske tager jeg fejl, og det viser sig, at det har en masse delta9/8 derinde. men jeg forstår ikke, hvordan en sådan mørk farve kunne være blevet efterladt. vær sikker bror. bedste hilsener.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Jeg synes, du skal skifte ethanol ud med et andet opløsningsmiddel som dichlormethan eller toluen for at sikre adskillelse af lagene, når du tilsætter basisopløsningen, jeg tror, problemet skyldes, at ethanol er meget blandbart, prøv at udskifte dit opløsningsmiddel, og du vil se, hvordan det fungerer succes i den næste konvertering fra cbd til cannas-deltas.
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Er det, fordi den ureagerede CBD reagerede med lud og blev lilla?
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Hvorfor prøver du ikke HCL- og toluen-metoden, syntesen virkede første gang, og der var ingen mærkelige reaktioner undervejs.
 

Latin King

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 24, 2023
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
@Acidosis det ser superlegit ud! det er sådan, det ser ud, når det er lavet i et prof-laboratorium

@aa1178251182 din isomerisering fungerede ikke og ligner en stråletest med al cbd

 

gcblin

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 22, 2022
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Hej, måske er der nogen, der ved det. Så jeg isomeriserede noget cbd via h2so4 det færdige produkt gør dig høj, men det lugter af pis
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Sikkerhed først, drenge
 

Attachments

  • jCcXlko3bF.pdf
    114.1 KB · Views: 867
  • lDNuMd5OK3.pdf
    135.1 KB · Views: 801
  • RScFL6yQwi.pdf
    4.3 MB · Views: 791
Top