Komplet syntese af amfetaminfreebase (A-olie) fra P2P (10L-skala)

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Det er et godt udbytte, hvor lang tid tager det dig at dampdestillere 8,5 liter freebase?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Mange timer, men det afhænger også af udstyret, i mit tilfælde skal jeg vente 1 time for at få dampen op på den nødvendige temperatur, det er ærligt talt den værste del af processen, men alle har det samme "problem", når man skal destillere olie med vand, selv ved dampning.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ok ok, du fangede mig, jeg gjorde det ikke, det er umuligt at bedrage folk så intelligente som dig sankharaKokosDreams, tweaker2 ... ved ikke, hvordan du ikke har opdaget mig før!
Tak for at dele din værdifulde tid i forummet, fordi dine detektivfærdigheder de er op til opgaven med FBI, DEA, EUROPOL ...

Nu hvor du har opdaget mig, vil jeg forklare dig sandheden:

Jeg er bare en kedelig teenager uden arbejde, uden venner og bange for at gå udenfor. Den eneste kontakt med verden er min computer.
Jeg måtte forlade gymnasiet, fordi de drillede mig, grinede af mig...

Jeg så Breaking Bad på Netflix, og senere fandt jeg dette forum, og jeg tænkte, at det kunne være sjovt at sende falske oplysninger, synteser, billeder ... og forestille mig folks ansigter efter at have lavet en helt opfundet syntese. Du ved ikke, hvad jeg er kommet til at grine af at forestille mig disse ansigter, hahahaah, hvor dumme er de?

Nu hvor du har jagtet mig, ved jeg ikke, hvad jeg vil gøre hele dagen, dette forum var min vigtigste underholdning, jeg ved ikke, om jeg kan overvinde det, og jeg er bange for at gøre noget skørt mod mig selv. Hvis det sker, vil det falde tilbage på jeres samvittighed, og så må I leve med det.

PD: For dem, der ikke forstår dette budskab, opsummerer jeg det:

Jeg vil ikke skrive mere eller hjælpe nogen via PM eller på nogen anden måde, og det er, hvad du har opnået ved at behandle altruistiske mennesker uden nogen form for økonomisk eller personlig interesse på denne måde, blot opfordringen til at dele erfaringer. Det kunne være en mulig situation, som forumadministratorerne kunne overveje for at forsøge at undgå fremtidige situationer, hvis de finder det passende. Under alle omstændigheder vil du leve uden mig, bare rolig, alt vil være ok.
Held og lykke og tak.
 
Last edited:

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
Denne tekst er noget bras.først og fremmest er temperaturen med formamid for lav 140-150 lyder omtrent rigtigt, hvis du bruger ammoniumformiat, men formamid har brug for højere temp, hvis jeg husker korrekt, og for det andet er N-Formylamfetamin fast masse ikke flydende, og hvorfor skulle du prøve at udtrække det fra reaktionsblandingen helt ubrugeligt trin, det skader kun dine udbytter tredje din hydrolyse er forkert, du bruger 11l hcl, der er sindssyg, selvom du havde 11 kilo N-Formylamfetamin, ville mængden være tæt på 2,5 liter hcl ikke 11l, det er 1:1 ved molær masse, ikke ved volumen.hvorfor gør du alt så kompliceret Leuckart er enkel tilbagesvaling hydrolyse og derefter basificere og derefter dampdestillere alt i samme gryde, så ingen ekstraktioner eller opløsningsmidler er nødvendige, jeg tvivler stærkt på, at du nogensinde har gjort denne reaktion, og hvis du har dine udbytter er tæt på nul, hvis du gør det som du siger. okay god jul til alle jeg skal sove jeg er fuld som helvede
 
View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
n-formylamfetamin er en let gul olieagtig væske
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
Den røg i skraldespanden. Jeg ved ikke, hvad der er galt med min Leuckart. Reaktionstid 20 timer, temp: 150-160 C (formamid), og alle reagenser var i de rigtige mængder. Er det fordi min magnetomrører er i stykker, og jeg ikke rører den oftere, eller hvad. Min N-formylamin er altid sort. Brænder jeg det? Og når jeg laver basehydrolyse, er der ikke meget, hvis nogen ammoniakgas produceret, så min N-formyl "amin" er slet ikke ved amin?! Er der nogen, der kan hjælpe mig? Min P2P var på 8 gram + andre reagenser.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
JA, OKAY. Hvad var der galt? Det var min såkaldte "P2P", som ikke var P2P.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Hvis du kørte en leuckart ved 140 150 med ammoinaformiat, ville det alligevel kun blive nedbrudt til formamid.
 
View previous replies…

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
ammoniumformiat begynder at nedbrydes ved 170-180 °C
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
ja, formamid er, men det er ammoniumformiat også leuckart med formiat køres mellem 135c-160c det varierer nogle fyre kører det køligere andre varmere
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Og der er ikke noget galt med mængden af syre til hydrolyse. Har du lavet denne syntese før tweaker?
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
Intet galt med hydrolyse? Ja, der er næsten alt. Ja, jeg har lavet denne syntese med min ven for længe siden.
 
View previous replies…

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Jeg lover dig, at der ikke er noget, jeg har kørt hydrolsis ved dette forhold på denne reaktion. Jeg kan skaffe dig en række skrivelser og artikler, der også bruger dette forhold
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
forholdet er helt forkert, måske er disse opskrivninger lavet i mikroskala, har du beregnet molforholdet? hvis de virkelig bruger så meget syre, er det bestemt ikke koncentreret og mere sandsynligt fortyndet syre.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Hvad er det højeste udbytte, du har set med leuckart? Jeg har kun haft 48%, hvad med dig? Disse udbytter er meget høje på denne opskrivning
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
Udbyttet var ikke særlig godt: 700-800 gram tør amfetamin fra 1 liter p2p, hvis jeg husker rigtigt, og vi beregnede aldrig olien, men saltede den bare efter destillation.
 

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Det lyder som guldkorn for mig. Bruger du en katalysator i dine lecukarts?
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Jeg vil gerne vide, btcboss, om du bruger direkte tilbagesvaling eller en dean og hajfælde? Slipper du af med vandet ect ect?
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
hej @btcboss2022
Hvad er farven på din N-formy? pH?

Jeg fandt noget meget mærkeligt. min N-formy var mørkebrun
Jeg beholder mit ammoniumkarbonat (blanding) fra sidste gang, og der var bare lidt N-formy i flasken på det øverste lag
det var tilovers fra at adskille måske 5 ml i en 1 liters flaske. Ammoniumkarbonat.
nu 6 uger senere er det ændret fra farve til lys orange og mængden er x3 minimum tror 15ml

så måske er ammoniumkarbonatmåden (titrer ph7) guld værd, hvis du tager dig god tid.
måske bruger vi for meget varme og for lidt tid.
alligevel næste gang starter jeg nogle uger uden varme, derefter varmen og igen lad den forblive en uge og derefter adskille

måske monster udbytte
 
Last edited:

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Jeg tror ikke, du læste mit sidste indlæg, vel?
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
Nogle gange varmer jeg min reaktionsblanding op i 4-5 timer, og så sover jeg. Så sover jeg igen. Lidt søvn. osv. osv.
En gang tog reaktionen 5 dage! :) Der står i Festers Meth vol. 8:th, at hvis man lader reaktionsblandingen stå i 4-5 dage, og derefter opvarmer den til 160 C i 1 time, så er den færdig! Det var en russisk kemiker IIRC ... Jeg har aldrig prøvet det selv.
 

jokerr

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 25, 2022
Messages
15
Reaction score
13
Points
3
tak, stor mester
 

williwonkaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Jeg tilføjede de to måder at hydrolysere N-formylamfetamin på, og som altid er det MIN måde, og det fungerer for MIG, hvilket ikke betyder, at det er den eneste og officielle måde.

N-formylamfetamin
1. Sæt 10L P2P i reaktoren, tilsæt 15L formamid og 7L myresyre, langsom omrøring med tilbagesvaling i løbet af 5 timer ved 140/150C.
2. Stop opvarmning og afkøl det til en temperatur, hvor du kan tilføje H2O uden en stor fordampning, tilsæt 13,33L H2O-blanding og lad lagene adskilles.
3. Behold det øverste lag (olielaget)
4. Det nederste lag (vandlaget) ekstraheres med DCM, lad lagene adskille sig helt, tilsæt det nederste lag (DCM-laget) til laget i punkt 3, bland dem, tør det med vandfri Na2SO4 eller MgSO4, filtrer det, og inddamp DCM (valgfrit).
5. Du bør få omkring 11 liter N-formylamfetamin.

Hydrolyse af N-formylamfetamin ved hjælp af HCL

1. Sæt 11 liter N-formylamfetamin i reaktoren, tilsæt langsomt 11 liter (1:1) HCL 37%, langsom omrøring med tilbagesvaling i 2 timer ved 80/90C.
2. Stop opvarmningen og afkøl den til 25C, tilsæt 10L DCM-blanding og lad lagene adskilles.
3. Behold det øverste lag og det nederste lag (DCM-laget kasseres).
4. Tilsæt det kolde toplag til en tidligere kold opløsning af 1,66 kg NaOH + 2,66 l H20, og lad det afkøle ved RT i 12 timer.
5. 2 lag adskilles, hold det øverste lag (olielaget)
6. Det nederste lag (vandlaget) ekstraheres med DCM, lad lagene adskilles helt, tilsæt det nederste lag (DCM-laget) til laget i punkt 5, bland dem, og inddamp DCM (valgfrit).
7. Blandingen dampdestilleres ved 140-145C for at få en gennemsigtig olie, ved 100C begynder olien at løbe ud i køleren ved 130C, tænd for dampen, og opvarm den ikke mere end 150C, i så fald får du gul olie.
8. Lad de 2 lag i din destillationskolbe skille sig helt ad, og behold det øverste lag (olielaget).
9. Det nederste lag (vandlaget) ekstraheres med DCM, lad lagene adskilles helt, tilsæt det nederste lag (DCM-laget) til laget i punkt 8, bland dem, tør det med vandfri Na2SO4 eller MgSO4, filtrer det, og inddamp DCM (valgfrit).
10. 8,3 liter amfetaminfri base opnås.

Hydrolyse af N-formylamfetamin ved hjælp af NaOH
1. Sæt 11L N-formylamfetamin i reaktoren, tilsæt 13L tidligere kold 65% NaOH-opløsning langsom omrøring med tilbagesvaling i 2-3 timer ved 110C.
2. Stop opvarmning og afkøl den ved RT
3. Behold det øverste lag (olielaget)
4. Det nederste lag (vandlaget) ekstraheres med DCM, lad lagene adskilles helt, tilsæt det nederste lag (DCM-laget) til det lag, der opbevares i punkt 3, bland dem, og inddamp DCM (valgfrit).
5. Blandingen dampdestilleres ved 140-145C for at få en gennemsigtig olie, ved 100C begynder olien at løbe ud i køleren ved 130C, tænd for dampen, og opvarm den ikke mere end 150C, i så fald får du gul olie.
6. Lad de 2 lag i din destillationsmodtagekolbe adskille sig helt, og behold det øverste lag (olielaget).
7. Det nederste lag (vandlaget) ekstraheres med DCM, lad lagene adskilles fuldstændigt, tilsæt det nederste lag (DCM-laget) til laget i punkt 6, bland dem, tør det med vandfri Na2SO4 eller MgSO4, filtrer det, og inddamp DCM (valgfrit).
8. 8,5 liter amfetaminfri base opnås.
Tak skal du have. Kan du fortælle mig, hvilken reaktor du tog? Hvilke materialer har jeg brug for, når jeg vil producere i stor skala? 1000L reaktor?
Hvordan opvarmer du reaktoren?
 
Top