Komplet syntese af amfetaminfreebase (A-olie) fra P2P (10L-skala)

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Vi ønsker dig tillykke!

Der ser dog ud til at være en del base i vandlaget, og hvis du ikke ønsker at udtrække den, kan du tilsætte omtrent samme mængde saltvand (mættet salt - NaCl - opløsning, der nemt kan tilberedes på forhånd, hvilket vil presse basen ud af vandlaget og også suge noget vand fra basen. Ideelt set skulle hele vandlaget være mættet med salt, men jeg går ud fra, at du har travlt, så det er nok at tilsætte saltlage. Du kan se resultatet efter 5-10 minutter, hvor vandlaget bliver klarere, men giv det en halv time til at gøre arbejdet helt færdigt.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
JFgos6LOqT
 
View previous replies…

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Det er også dampdestillation, det, du vil sige, er, at du ikke brugte en ekstern dampkilde, generator, men kogte det fra reaktionsbeholderen.
Amfetaminbasens kogepunkt vil være omkring 200 °C.

Det anbefales at fylde vand på i dette tilfælde, så der altid er masser af vand i nærheden. Amfetaminbase vil så komme med vand ved 94 til 98 °C målt ved destillationshovedet/Claisen/indgangen til kondensatoren.

Dampdestillation er i modsætning til almindelig opfattelse mere hurtig ved at have en bred uforstyrret vej for dampen end ved at opvarme som en gal.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Ja, det er det, jeg mener, ingen ekstern dampkilde...
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Ja, det er det, jeg mener, ingen ekstern dampkilde
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
I tilfælde af A-olie har du brug for en ekstern dampkilde ud over vandet i blandingen for at opnå det maksimale udbytte, det er kontrolleret mange gange, og du kan altid teste det selv. Hvis man kun tilsætter vand og destillerer det, opnår man ikke det maksimale udbytte.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Ekstern overophedet damp fremskynder helt sikkert processen betydeligt, og jeg er ikke i tvivl om, at der vil være mere olie i opsamlingskolben i sidste ende. Men jeg er bange for, at det ikke er mere amfetaminbase, men andre ting, der dannes i reaktionen. Amfetamin og metamfetamin destillerer begge villigt med damp, selv fra en kolbe, der bare simrer, og det er ikke bare min fantasi, men det er veldokumenteret i litteraturen.
Dette er mere et punkt, når nogen bruger din basehydrolysemetode, da når din syrehydrolyse bruges som i syrehydrolysen, har du et vask med DCM-trin før basificering inkluderet, hvilket fjerner alle ikke-basiske uønskede ting som resterende P2P, intet sådant trin er i proceduren med base.

Se, jeg vil gerne udtrykke min taknemmelighed for, at du lægger denne store skala metode her, jeg værdsætter det alvorligt meget, og jeg vil gerne forsikre dig om, at det, jeg skriver, er beregnet til at være konstruktivt og ikke noget forsøg på at kritisere dig personligt eller at latterliggøre dine evner og præstationer.

Jeg ved ikke, om du behandler olien fra denne reaktion på nogen yderligere måder, oparbejdningsmæssigt, for højere kvalitet og for at fjerne urenheder, eller om du behandler den direkte til "Paste", og uanset hvordan du gør det, er jeg ikke her for at dømme, hvis dine kunder er glade, er de glade.
Til personligt forbrug vil jeg hellere dampdestillere meget forsigtigt og derefter tilføje nogle flere trin, men jeg er meget gammel og blev meget følsom over for urenheder i almindelighed.....
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Du skal ikke være bange for dette punkt, jeg kan forsikre dig om, at der er mere amfetaminbase, end der måles efter opløsningsmiddelekstraktion.
I kemi adskiller litteraturen sig undertiden (ikke mange) lidt fra den syntetiske virkelighed, og dette er muligvis et af disse tilfælde, alligevel insisterer jeg på, at du selv kan kontrollere det uden problemer og derefter kommentere det her.
Om vask af opløsningsmiddel er en valgfri procedure, da det alligevel vil blive dampdestilleret og efter destillation ingen urenheder, men selvom du er bange for urenheder, kan du altid lave en syre-base vask, når du ekstraherer den endelige freebase med opløsningsmiddel efter destillation ;-)
 

KGB

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 28, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hvorfor er der tre lag? Det øverste lag ser ud til at være freebase, og det virker ekstremt lille og tvivler stærkt på 70% udbytte.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Er det billede efter intern dampdestillation?
Destillerede du din p2p til 70% udbytte, eller brugte du det direkte fra bmk?
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Ja, det er det.

Jeg brugte P2P umiddelbart efter konvertering fra 5449, jeg destillerede det ikke.
 
View previous replies…

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Jeg prøvede både hcl og fosforsyre. Derefter nabh4-reduktion begge gange. Jeg sender dig billeder, hvis jeg kan finde dem.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Hejsa. Er 37 % formamid egnet til syntese? Det er alt, hvad jeg har fundet i vores land.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Formamid 75-12-7 er, hvad der er brug for. Vandig opløsning er ikke godt, tror jeg. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan købe det i Europa? Jeg har ikke fundet det endnu.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Formamid er overvåget, du kan lave det selv. Ammoniumkarbonat + myresyre = Ammoniumformiat, opvarm til 175 °C (for at fjerne vand) og hold det der i et par timer -> Formamid. Præcis temperaturkontrol og god ventilation er et must, formamid begynder at nedbrydes ved 180 °C. Myresyren bruges i et lille molært overskud.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Så bestil omhyggeligt, for myndighederne holder øje. Det vidste jeg ikke. Mange tak. Jeg vil prøve at lave det ... men det ville være bedre at købe det. En kinesisk partner skrev $30/liter, med levering. er det en god pris?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Jeg vil sige, at det er ok, hvis det er en "sikker linje", eller hvad de nu kalder det, hvis alt vedrørende import er ordnet, og du slet ikke er involveret, og det vil blive sendt til dig som en intern EU-forsendelse. Og det er ikke mere end 25 kg. 50 kg burde allerede være billigere, 100 kg endnu mere osv.
Det er bare min mening, helt subjektiv.
 

marapiasss

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Er der nogen måde at vide, om A-olien er fortyndet i noget? Eller dens renhed?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
TLC, tyndtlagskromatografi. Det er ikke svært, hvis man bare vil tjekke for tilstedeværelsen af andre forbindelser, kvalitativt. Det er dog krævende at gøre det på en måde, der giver mulighed for kvantitative beregninger (hvor meget af forskellige forbindelser, der er til stede).
 
Top