Cocaine Ægte af nep

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
UykrAhCiwT

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
W18IdpfKw9

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Det gode gamle elefantstempel. Dr var smukke elefanter og delfiner peruvianske for et stykke tid siden. I modsætning hertil skriger dette billede NEP. Jeg tror ikke engang, at dette er et systemjob, men en mursten, der skulle blandes. Det er sådan, glansen ser ud. Sandsynligvis blandet med proca eller tetra. Bortset fra det kan man se, at der stadig er kanter på. Det betyder, at filterpapiret lige er blevet taget af.

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Måske kunne det stadig være et systemjob, men jeg tror, at den, der lagde murstenen i tørretumbleren i alt for lang tid uden beskyttelse adskilt fra filterpapiret.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Jeg har aldrig brugt filtrerpapir til at lave mursten

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Hvad putter du i formen? Lægger du bare kokainen i formen? Uden filterpapir?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Og hvad er din egen tanke om, hvad der gik galt med skinnet. Er det i øvrigt din?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Taler du hollandsk?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, jeg tror, at hjemmesidens autooversættelse fik det til at se ud, som om jeg talte engelsk til at begynde med

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Har du nogensinde selv krystalliseret en god base? Så først "steger" du også din base i hexan osv. og opløser den derefter i dine opløsningsmidler osv. osv. osv.
Du får glans, tekstur og alt muligt, men glans er f.eks. 1 hel og ikke en diskokugle af perler. De smider noget ekstra i for at få perleeffekten, men hvad ved jeg ikke.

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, ofte. Men jeg forstår ikke, hvad du mener med perlediskokugle. Har du et billede af den?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Var den elefantsten forresten et basisjob? For jeg kan forestille mig, at kronestenen også var en grundsten, men den ser bare flot ud. Hvad gik der galt med denne elefant?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Som papir bruger jeg forskellige slags crepepapir, som jeg dækker med folie, som jeg også har forskellige tykkelser af. Det afhænger virkelig af, hvad kunden vil have, og hvilken slags handel det er ...

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, crepepapir er det, jeg mener med filterpapir. Bruger du den italienske version?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Italiensk blandt andet, men også andre, jeg kan ikke finde billedet sådan vil søge eveb i morgen. Jeg er heller ikke bekymret for toppen af blokken, ved stemplet, men mere hvis det er brudt, så er glansen bare ikke rigtig

• Like
Reactions: rqq

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Hmm, måske handler det om din proces. Selvom jeg ikke rigtig ved, hvilken forskel du mener. Presser du koksen lige efter, at du har filtreret den fra opløsningsmidlet med din klud? Eller mikrobølger du det først og presser det derefter? Der er så mange faktorer, der kan spille en rolle for glansen, men det tror jeg også, du ved.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Jeg fik denne lokalt og vaskede den i destilleret acetone. Den har en dejlig glat glans. Ikke glitrende pletter, men som hvidkalket aluminium. Der er sandsynligvis stadig noget borsyre i det, men primært er glansen den rigtige for kvalitetsvarer. I ren form er kokain en krystal, og man kan se, at noget af det er gennemskinneligt. Det er tørt
1q7HTAV9Mc

• Like

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
God mand. Dette billede var en lille test fra base til hcl for et stykke tid siden
BJpdyTuPNL

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Jeg mener ikke de skinnende nyheder, jeg mener de firkantede kanter og billederne på murstenene. Det er først i de sidste 10 år, at de har gjort det, og i de 20 år før det kan jeg huske, at de ikke forsøgte at identificere sig selv. Desuden tester drugs-data.org en masse kokain, og kun ca. 5 % indeholder ikke andet. 75 % har benzoyl ecgonine, 50 % har methylecginine, 30 % har phenecitan levamisole/dextrmisole eller er ikke kokain... har lige gennemgået 700 tests i USA, og jeg siger intet andet, men jeg mener intet andet, der er et stof eller et identificerbart stof.

• Like

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, jeg er med. Det er nogle interessante ting. Tester de også europæiske mursten? Og ecgonin, kan man ikke lave kokain med det?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Vidste du, at et ultraviolet lys på et sekund kan fortælle dig, om det er kokain, og også give en idé om renheden?

• Like

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Et knækket stykke kan fortælle dig meget. Hvis det ikke er hakkende som knust skifer, var personen ikke professionel.

• Like