- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jeg fik denne lokalt og vaskede den i destilleret acetone. Den har en dejlig glat glans. Ikke glitrende pletter, men som hvidkalket aluminium. Der er sandsynligvis stadig noget borsyre i det, men primært er glansen den rigtige for kvalitetsvarer. I ren form er kokain en krystal, og man kan se, at noget af det er gennemskinneligt. Det er tørt
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- By rqq
God mand. Dette billede var en lille test fra base til hcl for et stykke tid siden
↑View previous replies…
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Fordi de kommer direkte fra junglen og ikke er pyntet på, hvis det er det, du mener. Flakets hemmeligheder er ikke kendt af de børn, der sætter dyrekrydsningsemblemer og Lamborghini-emblemer på deres mursten. God kokain er aldrig så smuk. I USA er den "opdagede" forfalskning benzoylecgonin, kokainens første metaboliske produkt. Det er ikke cns-aktivt, men det er det, en narkotest måler i en prøve, fordi dets halveringstid er 4 gange kokainens. Det er ethylesteren til kokainmethylester, det reagerer på reagensprøver som kokain, smager og ser meget ud som kokain, men det er ikke cns-aktivt. Jeg har set analyser, hvor indholdet var højere end kokainet, så det ser ud, lugter, smager, føles som kokain, men det er kun 30% rent. Det tester 80 %, men er 30 %.
Jeg mente, om man bobler hcl Gass gennem et upolært opløsningsmiddel og udfælder det, eller om man bruger vandig 37 % muriatisk syre fortyndet med opløsningsmiddel?
Jeg mente, om man bobler hcl Gass gennem et upolært opløsningsmiddel og udfælder det, eller om man bruger vandig 37 % muriatisk syre fortyndet med opløsningsmiddel?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Jeg forstår det ikke, du fortæller mig, at det meste af kokainen i USA er god, eller forstår jeg det ikke. Btw de fleste af disse (originale) mursten kom direkte fra SA, det kan jeg forsikre dig om. De kommer temmelig som dette, der er ret standardkvalitetsforventninger her omkring. Og vi bobler ikke hcl-gas, der bruger junglemetode lært af og udført af colos, så ja det andet, hvis jeg forstår korrekt
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Hvis den ikke er så smuk som denne, kan du næsten være sikker på, at de har gjort noget ved den (glans fortæller ikke noget om renhed, jeg ved det, skinnende mursten kan også skæres med proca eller tetra, jeg vil bare sige, at manglen på glans er et no go, medmindre det er en peruviansk mursten).
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jeg mener ikke de skinnende nyheder, jeg mener de firkantede kanter og billederne på murstenene. Det er først i de sidste 10 år, at de har gjort det, og i de 20 år før det kan jeg huske, at de ikke forsøgte at identificere sig selv. Desuden tester drugs-data.org en masse kokain, og kun ca. 5 % indeholder ikke andet. 75 % har benzoyl ecgonine, 50 % har methylecginine, 30 % har phenecitan levamisole/dextrmisole eller er ikke kokain... har lige gennemgået 700 tests i USA, og jeg siger intet andet, men jeg mener intet andet, der er et stof eller et identificerbart stof.