- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jeg fik denne lokalt og vaskede den i destilleret acetone. Den har en dejlig glat glans. Ikke glitrende pletter, men som hvidkalket aluminium. Der er sandsynligvis stadig noget borsyre i det, men primært er glansen den rigtige for kvalitetsvarer. I ren form er kokain en krystal, og man kan se, at noget af det er gennemskinneligt. Det er tørt
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- By rqq
God mand. Dette billede var en lille test fra base til hcl for et stykke tid siden
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Ahh okay, nu forstår jeg det. Men jeg har selv bemærket, at der er stor forskel på glansen, når man begynder at tørre fliserne. 1 flise lagde jeg en plastikfilm over forsiden. En af dem, man trækker af en ny telefonskærm, men mere fleksibel. Og den anden flise havde kun det papir, den kom i fra formen. Den med plastikbeskyttelsen mod varmen havde en meget pænere og glattere glans end den uden. Den uden havde en plettet glans som på jokerblokken.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- Language
- 🇪🇪
- Reaction score
- 42
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jeg mener ikke de skinnende nyheder, jeg mener de firkantede kanter og billederne på murstenene. Det er først i de sidste 10 år, at de har gjort det, og i de 20 år før det kan jeg huske, at de ikke forsøgte at identificere sig selv. Desuden tester drugs-data.org en masse kokain, og kun ca. 5 % indeholder ikke andet. 75 % har benzoyl ecgonine, 50 % har methylecginine, 30 % har phenecitan levamisole/dextrmisole eller er ikke kokain... har lige gennemgået 700 tests i USA, og jeg siger intet andet, men jeg mener intet andet, der er et stof eller et identificerbart stof.