OK, nu ved jeg, hvor mit problem er, efter at have læst en masse af dit indhold. Tak på forhånd. så mit problem er, at jeg ikke ved meget om syre-base-teorien for at adskille efedrin fra piller, der også indeholder theophyllin. okay, hvilken metode er bedre for mig at gøre? Jeg har 2 metoder i dette indhold, jeg har også en metode i Fester Cookin Crank-videoen. Jeg har forsøgt at følge de 2 metoder i fester-videoen, men det producerer kun 1/5 af den samlede efedrin hcl, som jeg udtrækker. kort viden, så vidt jeg ved, er kun efedrin hcl opløselig i vand, og theophyllin er opløselig i olie (ikke-polar). og efter at jeg er færdig med dette og har fået efedrin hcl-krystaller, vil jeg fortsætte med refluksmetoden med hypofosforsyre + jod (disse 2 ingredienser er klar i mit minilab). mange tak. igen indeholder hver af mine piller 12,5 mg efedrin hcl & 120 mg theophyllin, jeg har 200 piller fra hver kasse. hvilken metode er god for mig at starte igen med håb om 100% resultater. Jeg har forberedt yderligere 3 kasser med piller