?så mener du, at jeg skal bruge A/B-ekstraktion til hele denne procedure?
Min nye plan er først at opløse pillerne i ethanol i 5-8 timer. (sidste gang denne teqniqe opløste både IBU og PSE, men vægten af Modafen-æsken er 24 stk, og en pille indeholder 200 mg Ibuprofen og 30 mg PSE. så i begyndelsen startede jeg med 5500 mg
Efter ethanol souk lod jeg dem bare fordampe rdry i chill.....it var okayn og den mest interessante tanke var, at jeg gik fra 5500a til som 1500-1700 mg, men im reallz sikker på, at dette bare er pse, ibu og nogle få fyldstoffer.
og fra dette punkt undrer jeg mig.
SOOOO tror du, at dette vil fungere?
1. blødgør hele massen i ethanol i 5-8 timer
2. filtrering af opløsningen og opbevaring af væsken og kassering af resterende gag
3. nu er det tid til at varme på meget lav varme og langsomt fordampe, indtil du får den ønskede pulverblanding af PSE n IBU.
4. tilsæt alkalisk vand, indtil min opløsning når en pH på 13 ......... tilsæt alkalisk opløsning til hvad? som soke piller i alkalisk vand? fordi mine piller indeholder lort, der aktiveres i vand.
5. ekstraher med toluen
6. Kassér nu det gamle vandlag, og lav så måske et par vandvaskninger?
7. Tilsæt noget rent destilleret vand til det upolære opløsningsmiddel
8. Forsur til pH 3 med fortyndet HCl (skal jeg ryste det, eller er det nok med langsom hvirvling?)
9. Pseudo vil migrere til vandfasen som Pseudo-HCl-salt
10. Ibuprofen (nu sur) vil udfældes i vandfasen, så i teorien har vi temmelig ren pseudo i vandet.
11. Endelig kan jeg lave A/B-ekstraktion for at rense PSE'en endnu mere.
Tak for svarene