- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
Hej, jeg har et spørgsmål om Sand Mayer-processen. Vil jeg være færdig med processen og kun have GBL tilbage, hvis jeg stopper efter trin 4 i ekstraktionsdelen, da det ser ud til, at alt efter bliver til GHB?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,850
- Deals
- 1
Hej, hvis jeg forstår dig ret, vil du gerne have GBL ved Sandmeyer-reaktion. Ja, du kan få det på 4. trin.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 2
- By Jeffrey B.
sejt, jeg fandt GABA i form af gelatinekapsler med kun mikrocelulose som fyldstof, samt 50g poser af tvivlsom renhed til ~$10 pr. stk, sååååå pillerne er billigere OG renere. Jeg kan også købe NaNO2 som en slags haveprodukt fra en kemikalieleverandør til omkring 8 dollars pr. kilo, haha. Jeg er overrasket over, at ingen her (Polen) fremstiller GHB, det er så nemt, men jeg har aldrig set det på markedet. Jeg vil opdatere, når jeg har effekter og/eller spørgsmål.
Faktisk er det stadig lidt uklart, hvis jeg skal gøre både destillation OG ekstraktion med DCM, hvordan sikrer jeg mig, at jeg destillerer GBL? er RM ikke fuld af vand? GBL's BP er 204,6 °C, så skal jeg bare koge RM, indtil damptemperaturen når 204,6 °C og opsamle derfra?
På forhånd tak
Faktisk er det stadig lidt uklart, hvis jeg skal gøre både destillation OG ekstraktion med DCM, hvordan sikrer jeg mig, at jeg destillerer GBL? er RM ikke fuld af vand? GBL's BP er 204,6 °C, så skal jeg bare koge RM, indtil damptemperaturen når 204,6 °C og opsamle derfra?
På forhånd tak