Nej, jeg brugte det samme opløsningsmiddel igen, så 30 ml MeOH, jeg observerede det mellem 5-10 minutter for enhver farveændring og trak det derefter lige ud efter 10 minutter.
Beklager, at jeg ikke læste IPA-numrene så tydeligt, da jeg ikke brugte det.... andet end at bruge kold IPA til at vaske ting ud ...
Så denne gang satte jeg alt op først (vakuumfilteret), filtrerede det - så ud som en lignende mængde, men jeg gjorde, hvad du sagde, og var meget hurtig og sprang vasketrinnet over - regner med, at jeg bare vil re-x det hele, før jeg reducerer til 2c-h.
Denne gang, ja, jeg beholdt alt, lagde det direkte tilbage i fryseren (bortset fra det, der tørrer i min ekssikkator), og næsten med det samme kan jeg se, at det krystalliserer igen.
Når jeg filtrerer næste gang, vil jeg bruge den finere Büchner-tragt, jeg har, bare i tilfælde af, at det, der krystalliserer nu, var for fint og gik gennem filterpapiret (det kan meget vel have været tilfældet, men så var det gennemskinneligt, da det kom til den vakuum-erhlenmeyer, jeg brugte til at filtrere denne gang.
Jeg dummede mig med ét tal - én gang under en syntese. Okay, jeg har måske sagt et par tilfældige tal, men det var ud fra hukommelsen. Jeg har allerede sagt, at jeg har været i Benzo-tilbagetrækning, og det ødelægger din hukommelse, så jeg undskylder. Da jeg udførte synteserne, havde jeg din opskrivning foran mig og fulgte bare 10g-syntesen ved hjælp af skalaer i modsætning til ml (bortset fra MeOH).
Som sagt; hvis nogen vil have mine regneark med noter, billeder, videoer og faktisk de nøjagtige tidspunkter og mængder - er de mere end velkomne, og jeg uploader ...