- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Jeg tror, der er noget galt med grafen.
Hvis du bruger L+-vinsyre (billigere og lettere at finde), vil D-enantiomeren (amph, meth) være i opløsningen og ikke i det faste stof, som det ser ud til.
Hvis du bruger D-vinsyre (dyrere og sværere at finde), vil D-enantiomeren (amph, Meth) være i det faste stof.
Tak skal du have.
Hvis du bruger L+-vinsyre (billigere og lettere at finde), vil D-enantiomeren (amph, meth) være i opløsningen og ikke i det faste stof, som det ser ud til.
Hvis du bruger D-vinsyre (dyrere og sværere at finde), vil D-enantiomeren (amph, Meth) være i det faste stof.
Tak skal du have.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,870
- Deals
- 1
Hans skema er korrekt. Salt udfældes i fast form. Der er ingen forskel på d-amfetamin l-vinsyre-salt eller l-amfetamin d-vinsyre-salt. Du kan skifte syre og få forskellige isomerer i fast form med følgende procedurer.
P.S. Det samme gælder for metamfetamin.
P.S. Det samme gælder for metamfetamin.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 18
Hvad mener du med billede 18?
"Vi udfælder d-amfetamin med en ekstra mængde d-vinsyre". Jeg troede, at den d-vinsyre, du brugte, udfældede l-amfetamins d-vinsyre-salt. Hvordan skal den udfælde den d-amfetamin, der er tilbage i opløsningen?
"Vi udfælder d-amfetamin med en ekstra mængde d-vinsyre". Jeg troede, at den d-vinsyre, du brugte, udfældede l-amfetamins d-vinsyre-salt. Hvordan skal den udfælde den d-amfetamin, der er tilbage i opløsningen?
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
D-vinsyre efterlader den ønskede enantiomer i opløsning, dit faste stof er nu dit affald i dette tilfælde, modsat for L-vinsyre (den almindelige), du udfælder derefter med din ønskede syre. Under begge disse processer vil du nå frem til sulfat eller fosfat, da tartrater ikke kan opbevares.
- Reaction score
- 18
Det forstår jeg godt. Men hvis du læser den procedure, der er lagt ud, er det her.
"Ekstraher med 5 ml petroleumsether og opvarm opløsningen, tilsæt 2,45 g d-vinsyre i alkoholopløsning til blandingen. Tilsæt derefter alkohol, indtil den er helt opløst, og afkøl under omrøring. L-amfetamin-d-vinsyre-saltet udfældes. D-amfetaminet forbliver i opløsningen. Du kan gentage proceduren med at rense bundfaldet af l-amfetamin d-vinsyre-salt med methanol for at øge udbyttet."
Den næste del taler jeg om.
"Vi udfælder d-amfetamin med en ekstra mængde d-vinsyre. Vi filtrerer bundfaldet, får basen af d-amfetamin og tilsætter alkali til pH = 11."
"Ekstraher med 5 ml petroleumsether og opvarm opløsningen, tilsæt 2,45 g d-vinsyre i alkoholopløsning til blandingen. Tilsæt derefter alkohol, indtil den er helt opløst, og afkøl under omrøring. L-amfetamin-d-vinsyre-saltet udfældes. D-amfetaminet forbliver i opløsningen. Du kan gentage proceduren med at rense bundfaldet af l-amfetamin d-vinsyre-salt med methanol for at øge udbyttet."
Den næste del taler jeg om.
"Vi udfælder d-amfetamin med en ekstra mængde d-vinsyre. Vi filtrerer bundfaldet, får basen af d-amfetamin og tilsætter alkali til pH = 11."
- Reaction score
- 18
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
- Reaction score
- 18
Ja, det giver ikke mening, vent og se, hvordan videoen er, som han laver
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,870
- Deals
- 1
- Reaction score
- 18
Ja, okay. Men hvordan kan man udfælde d amfetamin med d vinsyre, når man adskiller
l amfetamin d tartat med den samme vinsyre i trinnet før
l amfetamin d tartat med den samme vinsyre i trinnet før
- Reaction score
- 18
Der er meget forvirring omkring dette emne. Forhåbentlig kaster din video lidt lys over det.
- Reaction score
- 18