Metode til oprensning af MDMA/ecstasy

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hej venner, tak for bidraget, det fungerer meget godt, men jeg er i tvivl, når jeg krystalliserer (krystaller udfældes meget meget godt), får jeg ikke krystaller som de typiske af mdma, det er noget mere svarende til snefnug, til isfrost i et glas på en snedækket dag, det er glas, men meget skrøbeligt. Hvorfor kan jeg ikke få stærkt glas? Tak og mange hilsner 😊
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hej, det var så lidt! Bruger du et køleskab til krystalliseringsproceduren? Jo hurtigere nedkøling, jo mindre krystaller.
 

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ja, selvfølgelig, først lader jeg det stå ude, indtil det har stuetemperatur, så er 15 eller 20 % allerede krystalliseret, så sætter jeg det i køleskabet i 2 timer og derefter i fryseren i 3 timer. Næsten 100 % af det vaskede produkt krystalliserer, men krystallerne er meget skrøbelige, og når de håndteres til emballering, bliver de til sand.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg har lavet IPA et par gange, og jeg gætter på, at denne "sand"-krystalstil er en naturlig egenskab ved IPA-krystallisering. Prøv at omkrystallisere den i vand for at få store bjergkrystaller.
 
View previous replies…

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
I vand? Hvordan gør du det på den måde, makker?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/my-mdma-freebase-crystallization.5069/
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg har bemærket, at IPA er godt til at fjerne klæbrige, sorte forbindelser, som er sideprodukter af syntese.
 
Top