Metamfetamin-krystallisering og isfremstilling

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Det er en af de reneste former for metamfetamin og har en dextro-isomer.

Til dato har vi høje kvalitetsindikatorer, renheden af metamfetamin har nået 99% +.

Metamfetamin har en specifik rotation
den optisk rene D-isomer er [α]20D = -18,90° ved 99%+ renhed.

Mit produkt indeholder kun dextrometamfetamin. Vi bruger fraktioneret basisk destillation og genoprensning.
Vi fortynder ikke med methylbenzylamin og andre stoffer.
Vores produkt har det korrekte smeltepunkt

Vores organisation er klar til samarbejde og er klar til at samarbejde med både producenter og store købere.

Vi er klar til at hjælpe med levering af færdige forstadier og komplette sæt til arbejde samt engrospartier af færdige produkter.
 

Attachments

  • DFmwAiftKG.jpg
    DFmwAiftKG.jpg
    4.4 MB · Views: 675
  • 8fvrq4wVzG.jpg
    8fvrq4wVzG.jpg
    4.7 MB · Views: 666
  • Nt29bQiXF1.jpg
    Nt29bQiXF1.jpg
    8.2 MB · Views: 1,348
  • gmRWhjbex1.jpg
    8.8 MB · Views: 1,028
  • N67icfZnC0.jpg
    N67icfZnC0.jpg
    6.9 MB · Views: 1,408
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Jeg er interesseret i, hvordan man laver is med racemat meth, er der nogen, der kender en detaljeret teknik?
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Der er flere emner om dette emne. Der er også video. Se dig omkring i forummet.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Jeg er meget taknemmelig for oplysningerne. Har du et link eller oplysninger om, hvordan man laver d-meth ud fra l-meth?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
1 lav noget hjemmearbejde
UV-fluorescerende sort lys BL 12 tommer (fuld længde) Erstatningspære 8Watt T5 UVA
2 20 % af den samlede vægt af produktet dh20 omkrystallisering f.eks. 1000 g MA tilsæt 200 g dh20 varmeopløs derefter under UV sort lys
Og jeg siger dig lige, prøv ikke at nedgøre mig og prøv at få mig til at se ud som om jeg ikke ved, hvad jeg taler om ok
Jeg kommer til dette fællesskab med 20 års erfaring, og jeg har ikke brug for at kopiere og indsætte Festers bullshit for at få svar.
Jeg har arbejdet i laboratorier over hele verden.
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
1. 1000g MA dens frie base eller HCl?
2. dh20 - er det destilleret vand?
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Og et sidste spørgsmål: Vil det virke for racematet eller kun for d-isomeren?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Okay, jeg går til jer alle sammen og får denne fantasi ud af vores hoveder, racemisk FB giver ikke skår, og derfor opfandt de n-isopropylbenzylamin i 2008! Da kartellerne foretog ekstraktion med vinsyreacuf af dmeth fra racemisk meth og mistede halvdelen af de otte af lmeth

Nu blandede kartellerne 1 til 1 racemisk FB med n-iso, og det splintres.

I dag har hollænderne fundet ud af at gøre lmeth til dmeth, det kaldes EU-resolutionen, hvor den normalt kasserede lrmeth omdannes til freebase, og derefter udføres processen igen hver gang for at få mere Dmeth ud af det, som jeg tror er den eneste måde, racemic kan krystalliseres på, EU-resolutionen skal gøres til det
 

Johnski

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Mar 16, 2023
Messages
11
Reaction score
13
Points
3
L-tartric vil udfælde L-tartrat D-produktet, hvilket betyder, at l-isomeren forbliver i opløsning?

D-tartric vil udfælde D-tartrat L-produktet, betyder det, at d-meth-isomeren forbliver i opløsning?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Det er din tastaturkriger-attitude, folk har et problem med.

Jo mere du prøver, jo mere mister du din troværdighed.

Så hvad med at ændre tonen?
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Jeg forstod ikke noget, men det er interessant, generelt og faktisk kan du forklare teknikken normalt
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Hvis du havde taget dig tid til at se, at jeg undskyldte til hr. Paton, så lad os gå videre med det, du ikke forstod, og jeg vil forklare det, så du gør det.
 

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
1
Jeg fik at vide, at jeg kunne følge metode nr. 2 her for at få krystallinsk metamfetamin, men det ligner en syntese ud fra metamfetaminfri base og IKKE amfetaminfri base. Kan nogen bekræfte, om disse trin kan følges med amfetaminfri base? Hvis ikke, hvordan kan jeg så omdanne amfetamin til metamfetamin? Jeg har kun fundet denne metode her. Er der nogen anden måde? Kviksølvnitrat er ikke noget, man kan købe, hvor jeg kommer fra.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Du kan bruge HgCl2 eller udføre NaBH4-reduktion i stedet for An/Hg-metoden.
 

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
1
Læs om syntetisering af aluminiumamalgam med HgCl2 og MeOH på din tråd. Jeg kunne dog ikke finde noget relateret til NaBH4, men jeg stødte på et lignende spørgsmål i en anden tråd, hvor ImOutAlso spurgte om spørgsmål 2, og jeg er ikke helt klar over sammenhængen. Bruges NaBH4 til at syntetisere aluminiumamalgam, eller i stedet for at bruge amalgam bruger vi NaBH4 til hele trin 3 i stedet, hvor [1 mol fri amf-base] kombineres med en blanding af [1 mol formaldehyd og 350 ml ethanol] + [ 1-1,2 mol overskydende NaBH4] ?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Du kan bruge NaBH4 i stedet for Al/Hg. Det betyder, at du skal udelukke Al og kviksølvnitrat i det hele taget og bruge NaBH4, som du sagde. Jeg tror også, det vil fungere.
Jeg er ikke sikker på, at det vil være nok, men du kan starte med forholdet 1:1,2 og i henhold til udbytte og TLC øge mængden.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Jeg har et spørgsmål,

Metode nr. 2.

200 g bordsalt tilsættes, og en linje fra vinduesmaling til HCl 35-38% laboratoriekvalitet.

Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne fortælle mig, hvor mange ml HCl 35-38% der skal bruges.

Ud fra linjen på 1.000 ml kolben vil jeg sige, at jeg skal tilsætte ca. 250 ml.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hvad er det, du mener?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
På den trehalsede kolbe er der en pil, der peger på en tegnet linje for niveauet for HCl 35-38%.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
VFQ97zKXWT


 
Top