- Reaction score
- 166
Det er en af de reneste former for metamfetamin og har en dextro-isomer.
Til dato har vi høje kvalitetsindikatorer, renheden af metamfetamin har nået 99% +.
Metamfetamin har en specifik rotation
den optisk rene D-isomer er [α]20D = -18,90° ved 99%+ renhed.
Mit produkt indeholder kun dextrometamfetamin. Vi bruger fraktioneret basisk destillation og genoprensning.
Vi fortynder ikke med methylbenzylamin og andre stoffer.
Vores produkt har det korrekte smeltepunkt
Vores organisation er klar til samarbejde og er klar til at samarbejde med både producenter og store købere.
Vi er klar til at hjælpe med levering af færdige forstadier og komplette sæt til arbejde samt engrospartier af færdige produkter.
Til dato har vi høje kvalitetsindikatorer, renheden af metamfetamin har nået 99% +.
Metamfetamin har en specifik rotation
den optisk rene D-isomer er [α]20D = -18,90° ved 99%+ renhed.
Mit produkt indeholder kun dextrometamfetamin. Vi bruger fraktioneret basisk destillation og genoprensning.
Vi fortynder ikke med methylbenzylamin og andre stoffer.
Vores produkt har det korrekte smeltepunkt
Vores organisation er klar til samarbejde og er klar til at samarbejde med både producenter og store købere.
Vi er klar til at hjælpe med levering af færdige forstadier og komplette sæt til arbejde samt engrospartier af færdige produkter.
Attachments
↑View previous replies…
- Reaction score
- 8
Jeg er interesseret i, hvordan man laver is med racemat meth, er der nogen, der kender en detaljeret teknik?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 13
EU-resolution skal gøres til det racemisk FB kan ikke lave shard, det er derfor, de opfandt tilbage i 2008 n-isopropylbenzylamin, så karteller ikke mistede halvdelen af vægten ved at udtrække dmeth ud
Nu blander racemisk FB med n-iso 1 til 1, og det skærer op
Nu blander racemisk FB med n-iso 1 til 1, og det skærer op
- Reaction score
- 8
Jeg er meget taknemmelig for oplysningerne. Har du et link eller oplysninger om, hvordan man laver d-meth ud fra l-meth?