Metamfetaminsyntese fra P2P via aluminiumamalgam

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
101
Reaction score
4
Points
18
Når acetone dryppes, kommer der så en hvid sky ud? Som et pulver.
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
101
Reaction score
4
Points
18
Hvorfor bliver mine ting til salt? Kan man omkrystallisere sten?
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Udførte proceduren to gange, første gang virkede det ikke (jeg tror på grund af mislykket aluminiumamalgam).
2. procedure brugte følgende procedure:

1. 10 g folie, skåret til 3x3 cm, blev amalgameret i en opløsning af 200 mg kviksølvklorid i 400 ml varmt vand, indtil opløsningen blev grønlig, og der blev dannet bobler på overfladen.
2. Vandet blev dekanteret, og aluminiumamalgam blev vasket to gange med 250 ml koldt vand.
3. Til aluminiumamalgamet blev følgende hurtigt tilsat: 43 ml vandig methylamin 40 %, 100 ml IPA, 13,4 ml P2P og derefter yderligere 100 ml IPA.
4. Aluminiumsstykkerne blev prikket med en stang, så de blev under væskens overflade. Der blev hurtigt dannet bobler, og temperaturen steg. Flasken blev nedsænket i et koldt vandbad, da temperaturen nåede over 50C.
5. Efter 2 timer var det meste af aluminiummet forbrugt, og der blev tilsat 20 ml 25 % natriumhydroxidopløsning under omrøring for at sikre, at temperaturen ikke oversteg 50 °C. Efter 3 timer blev der tilsat yderligere 20 ml 25 % natriumhydroxidopløsning (5 g natriumhydroxid i 20 ml vand).
6. Reaktionen blev omrørt natten over ved stuetemperatur og fik derefter lov til at bundfælde sig.
7. Det klare lag blev dekanteret og gemt, hvorefter 100 ml IPA blev tilsat til det grå slam og omrørt i endnu en time, hvorefter IPA-laget blev dekanteret, efter at partiklerne havde bundfældet sig. Aluminiumsslammet blev derefter vakuumfiltreret og vasket med 2x 50 ml methanol, hvorefter alle dekanteringer og filtratet blev gemt.
8. Vask med 75 ml saltvand (25 % natriumkloridopløsning i vand), tør derefter med natriumsulfat under magnetisk omrøring i 15 minutter, og filtrer derefter.
9. Opvarm opløsningen til 110C for at fjerne alle opløsningsmidler
10. Tilsæt 150 ml ethanol til freebase meth, og tilsæt derefter HCl i IPA-opløsning, indtil ph 6.
11. Filtrer krystallerne


Vi fik krystaller fra proceduren, en smule bitre, salte krystaller.
Krystallens smeltepunkt er meget højt, det ville ikke rulle ned i folien efter opvarmning, selvom insufflation og oral begge er meget psykoaktive med god feedback.
Vi vil lave A/B-ekstraktion på krystallerne for at se, om vi kan fjerne det, der gør, at de har et højt smeltepunkt.

5qwMbvjhVm


W5oTLQxCDp



Hvide krystaller, der blev filtreret og tørret:

9FfQP8nTBU


Efter omkrystallisering med et enkelt opløsningsmiddel:

EjITmWi5cx


Er der nogen, der har tanker om, hvad der fik krystallen til at have et højt smeltepunkt?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
101
Reaction score
4
Points
18
Er denne metode god?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Gutter, I har så fint og dyrt udstyr, hvorfor fanden køber I ikke nogle ordentlige Al-granuler, men bruger fucking folie? Mine Al/Hgs fungerede aldrig godt, før jeg begyndte at bruge granulat, men så gik det som smurt! De ting er billige og uovervågede. Brug ikke folie. Hvis du virkelig vil, kan du prøve det senere med folie, men hvis du har en god omrører, som du har, giver folie ingen mening, men ødelægger alt. Hvis du ikke har nogen god omrører, er det en undskyldning, men nej, det er bedre at lade være. Det er ikke kun mig, der siger dette, se på de gamle tavler, til sidst fortæller alle dig, at du skal bruge "Good Al", og det betyder IKKE FOIL.
 
View previous replies…

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Jeg vil helt sikkert bruge aluminiumsspåner fremover og bekræfte folietesten med aluminiummethoxid.
 

hoboking

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
hej org hvilken størrelse granulat anbefaler du? Jeg har 0,6-1,2 mm, er disse gode?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Ja, så længe det er af høj renhed, f.eks. 99,999... eller bedre. Mine granulater er mellem 0,5 og 2 mm og 99,99999 % Al. Det er også ligegyldigt, om det er sfærisk eller groft, men groft har brug for lidt mindre tid på grund af det større overfladeareal. Eller Al-spåner, som mere eller mindre er det, man får, når man borer huller i metal, det affald, jeg mener.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Brug af tykkere folie på 10L plus batches, især på en trykbeholder fungerer perfekt.
1 bar 10 temp højere, foreslå nitro i stedet for methylamin, men sørg for at vaske det ud med mættet NaCL og bagepulver, hvis der tilsættes lud til meta-/nitroopløsningsmiddel, sparer du destillation, hvis du bruger hexan.
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Hvordan kontrollerer jeg, om dette opløsningsmiddel er P2P, kan venner her hjælpe mig?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Hvilket opløsningsmiddel? Sidste gang jeg så P2P blive solgt som en del af en opløsningsmiddelblanding, var det et særligt opløsningsmiddel til tatoveringer, som falmer med tiden. Det er længe siden. Så det er det nok ikke. P2P.
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
101
Reaction score
4
Points
18
Jeg har solgt p2p, er du interesseret?
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Er der en grund til, at det tager 15 minutter med amalgamationen? For jeg tror, jeg brugte for meget kviksølv-2-nitrat og måtte stoppe det inden for 5 minutter, er det et problem?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Det er ikke noget problem. Når aluminiummet er amalgameret, er det klar. Og kan se dette.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Vi takker for hjælpen.
 

ItsMee

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 15, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Al/Hg-arbejde kan være ubehageligt. Hvorfor dekanterer, filtrerer eller udtrækker alle slammet?
Du kan filtrere gennem celit i din buchner-tragt. det forhindrer tilstopning af dit filter.

Men for mig er det bedste, når reaktionen er afsluttet, at tilsætte vand og NaOH for at basificere og derefter dampdestillere dit produkt.

Du behøver ikke at håndtere slammet. Bare slip af med det efter dampdestillation og arbejd med en dejlig klar opløsning.

Vær forsigtig, nogle gange kommer der nogle perler af metallisk kviksølv sammen med dit dampdestillat. Skil dig også af med det.

Al/Hg er ikke så slemt, når man vænner sig til det.
 

Teotaita

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hvad kan erstatte kviksølvklorid
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Ethvert kviksølvsalt fungerer, nitrat, sulfat eller andet. Men det skal være kviksølv, gallium virker IKKE.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Med nitro gør det faktisk ikke, selvom en reaktion starter ved opvarmning. sandsynligvis hydrogenering.
Jeg ved det ikke med methylamin.

Skal stadig prøve med 4 former for galinstan.
 

Teotaita

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Tak for hjælpen
 

Teotaita

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Virker flydende kviksølv
 

Teotaita

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Kan man bruge kviksølvvæske til amalgam?
Det kviksølv, der bruges i termometre?
 
Top