Helt enig LOL, men jeg har fundet en vej rundt om natriumethylsulfatmetoden, som fungerer ret godt på denne måde, og hvis du har det godt med at arbejde med diethylsulfat og ikke har noget imod at lave en kasse til at fastgøre til en frem- og tilbagegående sav som en rysteanordning, fungerer det også ret godt. Men når du laver dit natriumethylsulfat, skal du følge alle de normale måder at gøre det på, undtagen at bruge natriumhydroxid, som jeg kan give dig et link til en stor lang procedure om noget forskning, de lavede om at lave natriumethylsulfat, og i slutningen fortæller de dig at lade dit bægerglas stå i dagevis for at vente på, at slammet sætter sig. Det bliver du nødt til, men hvis du har en rigtig god vakuumpumpe og kan lave et dybt lavvakuum, kan du, når du har dekanteret ethanolen på toppen, som vil være stort set klar, destillere meget forsigtigt, fordi natriumethylsulfat nedbrydes hurtigt ved enhver temperatur, der er meget højere end stuetemperatur. Træk et dybt vakuum og slip af med ethanolen og efterlad natriumethylsulfat. Det er ikke den billigste metode, fordi alkoholen skal være vandfri fra starten, 200 proof uden denaturerende lort. Det kostede mig omkring 100 dollars for en liter at teste det. Men jeg kan trække et så dybt vakuum, at ethanolen stort set blev destilleret væk, før jeg overhovedet påførte varme. Når jeg kunne se, at det blev mættet, lod jeg det stort set bare tørre derfra. Med denne metode får du kun et halvt mol SES pr. 1 mol koncentreret svovlsyre og 1,375 mol ethanol. Syren og ethanolen skal hele tiden være under 20 °C for at forhindre, at der sker en reaktion ved siden af. Når de er samlet, skal de stilles i køleskabet i mindst 12 timer, så reaktionen kan afsluttes. Lad være med at gøre noget af det lort, du kan se på nettet om at varme det op til 140 eller noget. Jeg har et link til hele proceduren, der beskriver den, og den blev grundigt udført bare for natriumethylsulfat. Hvis du kunne lave en storstilet centrifuge, jeg mener selv en colaflaske, der hænger i en snor og svinger den forbandede tingest over dit hoved i et stykke tid, kunne du få et endnu højere udbytte. Men i papiret står der præcis, hvor meget af en alkoholisk opløsning af natriumhydroxid man skal bruge til at neutralisere syren og skabe natriumethylsulfat. Det her kræver bare lidt tålmodighed, og hvis du kan bruge en time eller to om dagen på at lege med det, kan du have nok til at lave masser af nitroethan til i det mindste personlig leg. Jeg er helt sikker på, at nogen kan skalere det helt vildt, men jeg leger kun med det til personlig brug. Jeg har forklaret lidt af det, men hvis nogen vil have linket, så spørg, og jeg finder det.