1-Fenyyli-2-nitropropeenin (P2NP) videosynteesi bentsaldehydistä ja nitroetaanista. Henryn reaktio.

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Olen onnistunut saamaan tämän ebaysta:
XrcI8OeL7Q


Klikkaa tästä
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
ive tilasi tuon ja kärki sekoitin hän myy, se comy kemian valmistus nimeltään eurchem kirjoitetaan täsmälleen näin. se on laadukas,
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Ongelma on tämä osa! tämä tarkoittaa, että osoitteesi voi vaarantua! Ole varovainen

kuljetuspakkausten sertifiointi
standardointi
Huomautus
:
:
:
:
:
:


valtion kuljetussääntöjen ( IATA, ADR , ECHA-REACH ) mukaisesti.
kemikaalikuljetuksia varten
C.O.A., MSDS, GMP, API, USP, EUP, ECHA-REACH, ORIGIN jne... *
*(alkuperäiset toimitetaan hyvien, ja kopiot vahvistetun tilauksen jälkeen).
EU:n Echa-Reach-sääntöjen mukaisesti.
tuotteen hinta on jo alennettu alle -25 % verrattuna ICIS:n julkaiseman "Kemiallisten ja farmaseuttisten tuotteiden kansainvälisen pörssin" voimassa olevaan viralliseen hintaan.
 

Pavel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Kuriositeettina se onnistui myös huoneenlämmössä. mutta se on muutama kymmenen päivää. Sykloheksyyliamiinin käytöllä, Mutta älä muista käyttää jääetikkaa...
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
N-butyyliamiini

Sain tämän
Di n-butyyliamiini
CAS:111-92-2
Voinko käyttää sitä
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
Tämä on saatavana osoitteessa Sykloheksyyliamiini synteesiä varten, 500 ML

CAS-numero: 108-91-8
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
Ovatko nämä reagenssit totta vai väärin? Tarvitsen apuasi CAS-numeron hankkimisessa.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Gaaaah. Onnistuin mokaamaan reaktion tällä kertaa ja jätin rm:n vartioimatta kahdeksi tunniksi. Kun tulin takaisin, se oli reilusti yli 110 C:n lämpötilassa, luultavasti ollut jo jonkin aikaa, ja tumman punaruskea, ja siinä oli hyvin selvä haju, jota on vaikea kuvailla. Mitä mieltä olette, poltinko tämän erän? Jos onnistun saamaan siitä jotain kiteytymään, onko se edes luotettava?

Minun PITÄÄ hankkia itselleni lämmityslevy, jossa on parempi lämpötilan säätö.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Onko haju kuin bentsaldehydi, mutta pähkinäisempi?
Joka tapauksessa, ei haittaisi kokeilla kiteyttää sitä, katso mitä tulee ulos lol
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Nah, ei enää bentsaldehydin hajua. Jätin sen seisomaan ulos (muovikalvon alle) kylmään talvilämpötilaan, ei kiteitä. Tämä on luultavasti paskaa. Hemmetti.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Itse asiassa, peruuta se! Se on kiteytynyt hienosti yön aikana. Mutta keltaisten kiteiden ympärillä on ruskeaa lietettä, ja se haisee pahalle.
Tein toisen erän ilman lämpötilahäiriöitä (itse asiassa ,sous-vide-lämmitinpuikon käyttö on täydellinen lämmitysjärjestelmä tälle synteesille! Pitää täydellisen, kiertävän vesihauteen tarkassa lämpötilassa, vain vinkkinä). Nyt toinen erä koostuu lähes yksinomaan kiinteistä, täydellisistä keltaisista kristalleista.

Mutta huonon erän osalta: Haluan puhdistaa sen kunnolla. Mutta P2NP:n liukoisuus- tai pikemminkin liukenemattomuustietojen löytäminen on vaikeaa. Muistuttakaa minua @G.Patton @William Dampier jne, onko P2NP liukenematon veteen? Ilmeisesti se liukenee täydellisesti sekä metanoliin että DCM:ään. - Entä ei-polareihin? Kuten tolueenissa? Voinko pestä sen sillä? Mikä olisi paras puhdistusmenetelmä?
Tarkoitan siis uudelleen kiteyttämistä IPA:sta erilleen.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
liukenematon veteen, liukenee helposti ei-polaarisiin aineisiin
 
View previous replies…

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Onko sinulla oikeastaan lähdettä? En nimittäin löydä verkosta mitään todellisia liukoisuustietoja, mikä harmittaa minua.
Se liukenee etanoliin ja muihin väkeviin alkoholijuomiin, joten se kuulostaa siltä, että se voisi liueta myös veteen.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Ha. Ha. Ok. No, onneksi on muitakin tietolähteitä.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Tässä on siis kuva. Vasemmalla kanarinkeltaiset kiteet täydellisestä lämpötilanvalvonnasta, oikealla tummemman keltaiset kiteet ajosta, jossa lämpötila nousi reilusti yli 110 C:n jonkin aikaa.

Paras puhdistus nyt? Uudelleenkiteytys metanolista tai IPA:sta?
 

Attachments

  • lF8dcjxSik.JPG
    lF8dcjxSik.JPG
    450.6 KB · Views: 306

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Kyllä, ehkä voit päästä eroon pesusta minimaalisella kylmällä ipa:lla tai asetonilla. mutta uudelleenkiteytys mainitsemissasi liuottimissa tai, vielä parempi, etyyliasetaatissa on ihanteellinen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Niinpä valitsin uudelleenkiteytyksen metanolista Väriero on edelleen s´täällä, mutta hieman vähemmän. Metanolia on kuitenkin hankala saada pois kiteistä, olen näpelöinyt tyhjiökuivausta koko päivän.

Olen kuitenkin siirtynyt pelkistysvaiheeseen NaBH4:n kanssa, ja nyt jääkaapissa seisoo pullo formyyliamfetamiinia asetonissa ja MgSO4:ssä huomiseksi suolausta varten. Minun on vain saatava puhdas, hyvä suolahappo, jota minulla ei valitettavasti ole juuri nyt.
 
Top