- Solutions
- 1
- Reaction score
- 425
Itse asiassa, peruuta se! Se on kiteytynyt hienosti yön aikana. Mutta keltaisten kiteiden ympärillä on ruskeaa lietettä, ja se haisee pahalle.
Tein toisen erän ilman lämpötilahäiriöitä (itse asiassa ,sous-vide-lämmitinpuikon käyttö on täydellinen lämmitysjärjestelmä tälle synteesille! Pitää täydellisen, kiertävän vesihauteen tarkassa lämpötilassa, vain vinkkinä). Nyt toinen erä koostuu lähes yksinomaan kiinteistä, täydellisistä keltaisista kristalleista.
Mutta huonon erän osalta: Haluan puhdistaa sen kunnolla. Mutta P2NP:n liukoisuus- tai pikemminkin liukenemattomuustietojen löytäminen on vaikeaa. Muistuttakaa minua @G.Patton @William Dampier jne, onko P2NP liukenematon veteen? Ilmeisesti se liukenee täydellisesti sekä metanoliin että DCM:ään. - Entä ei-polareihin? Kuten tolueenissa? Voinko pestä sen sillä? Mikä olisi paras puhdistusmenetelmä?
Tarkoitan siis uudelleen kiteyttämistä IPA:sta erilleen.
Tein toisen erän ilman lämpötilahäiriöitä (itse asiassa ,sous-vide-lämmitinpuikon käyttö on täydellinen lämmitysjärjestelmä tälle synteesille! Pitää täydellisen, kiertävän vesihauteen tarkassa lämpötilassa, vain vinkkinä). Nyt toinen erä koostuu lähes yksinomaan kiinteistä, täydellisistä keltaisista kristalleista.
Mutta huonon erän osalta: Haluan puhdistaa sen kunnolla. Mutta P2NP:n liukoisuus- tai pikemminkin liukenemattomuustietojen löytäminen on vaikeaa. Muistuttakaa minua @G.Patton @William Dampier jne, onko P2NP liukenematon veteen? Ilmeisesti se liukenee täydellisesti sekä metanoliin että DCM:ään. - Entä ei-polareihin? Kuten tolueenissa? Voinko pestä sen sillä? Mikä olisi paras puhdistusmenetelmä?
Tarkoitan siis uudelleen kiteyttämistä IPA:sta erilleen.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
- By G.Patton
Fenyyli-2-nitropropeeni
Yleistä 1-Fenyyli-2-nitropropeeni tai yksinkertaisesti fenyyli-2-nitropropeeni tai P2NP, kuten sitä yleisesti kutsutaan, on aromaattisten yhdisteiden ryhmään kuuluva kemiallinen yhdiste, jonka kaava on C9H9NO2. Se on vaaleankeltainen kiteinen kiinteä aine, jolla on selvä haju. Fenyyli-2-nitropropeenia käytetään...
bbgate.com