Jälleen kerran, en todellakaan ymmärrä tätä. En koskaan tule ymmärtämään. Miksi ihmiset haluavat syntetisoida amfetamiinia ja epäonnistuvat, vaikka joku antaa oikeat moolisuhteet, ja sitten he valittavat, että he ovat tehneet kaiken niin kuin menettelyssä sanottiin, ja epäonnistuvat yhä uudelleen ja uudelleen. Jopa silloin, kun annetaan oikeat moolisuhteet, on niin paljon asioita, jotka on tiedettävä. Tai joskus jopa hyvin vähän, mutta se pieni määrä tietoa on useimmiten ratkaisevaa tietoa, jotta asiat saadaan toimimaan. Kuten kuinka monta kertaa ylimääräistä reagenssia oikeassa moolisuhteessa PITÄÄ olla reaktiopullossa, jotta asiat toimisivat. Jos olet liian laiska lukemaan edes yhtä hyvää, suoraan asiaan menevää keittokirjaa, tai jos et vain ole tarpeeksi kiinnostunut löytämään ja lukemaan edes yhtä amfetamiinikeittokirjaa, mikset vain osta yhdistettä? Näillä foorumeilla näen täällä sellaisia ihmisiä, joita en ole koskaan nähnyt niin paljon missään. Kyllä, on erittäin hyvä opettaa vähän ja antaa hyviä neuvoja, enkä ole itse Einstein, mutta olen opiskellut kaikki reaktiot internetistä. Foorumisynteesejä, lukenut kasan kirjoja ja patentteja, reaktioita eri sivustoilla. Ladannut monia orgaanisen kemian peruskirjoja jne. Olin koulussa huono kemiassa, koska itse koulu ei kiinnostanut. Yhtään. Mutta kun aloin opiskella kemiaa noin 8 vuotta sitten, olen koukussa kokeilemaan uusia synteesejä, en enää huumeita. Mutta tämä on vain minä, jokainen on erilainen, mutta joskus ärsyttää niin paljon, että on pakko sanoa jotain. Ja rauha ulos! Olen pahoillani pitkästä tekstistä.
P.S. Tämä teksti ei ollut sinulle OrgUnikum, mutta .. tiedättehän, ne tekstissä.
TheNut.