1. Höyrytislaus erottaa amiiniseoksen hyvin huonosti, tyhjiötislaus on paras ratkaisu ja se on melko nopea voimakkaan tyhjiön läsnä ollessa.
2. Pelkään valehdella, mutta muistaakseni isomeerien kertaerotuksen jälkeen "tartraatin d-isomeerin" lopullinen koostumus on noin 80-90 prosenttia d-isomeeria ja loput l-isomeeria.
3. Tein lasia ilman isomeerien erottelua alkoholin ja pienen vesimäärän + lisäkomponenttien seoksesta, sain lasista monoliittista massaa, halkeamia ilmestyi, kun se kuivui kokonaan, varsinkin jos kiteet pestiin asetonilla (älä toista virhettäni), mutta massa pysyi läpinäkyvänä. Minun tapauksessani en käyttänyt lasitavaraa kiteytymiseen ja muihin vivahteisiin, käytin 2-3 kuukautta tekniikan valintaan.
Ennen tätä menetelmää yritin tehdä suolan sulasta, saatiin monoliittisia kappaleita, mutta ei läpinäkyviä, vain läpinäkyvien kiteiden läikkiä. Oli ajatus tehdä jotain vyöhykesulatuksen kaltaista.
Miksi minun pitää todistaa teille jotain? Jaoin kokemukseni, jos se ei kiinnosta sinua, se on sinun henkilökohtainen asiasi. Luuletko tosiaan, että tarvitsen sinun 250 grammaasi, sillä ei ole minulle mitään väliä, en pelleile pikkuseikkojen kanssa. Kuluttajat eivät anna objektiivista arviota aineiden puhtaudesta, riittää, että kysyt heiltä, mikä on parempi mefedronijauhe tai suuri kristalli, arvaa mitä he vastaavat ... Puolet huumeiden (stimulanttien varmasti) vaikutuksesta on niiden ulkonäkö))))))
Melkein unohdin, jos aiot tislata tyhjiössä, niin tarvitset ehdottomasti pitkin hämähäkkiä, koska siellä on kevyesti kiehuvia roskien jakeet, hämähäkin avulla voit vaihtaa vastaanottopullon pysäyttämättä amiinin tislausta, samanlainen kuin revolveri, mutta patruunoiden sijasta pulloja.