- Reaction score
- 166
Jaan taulukon kanssasi.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 281
Ehkä on vain reilua lisätä, että yli 180 °C:n lämpötilat, kuten mainitut 200 ja 210 °C, tuhoavat varmasti P2P:n ja jopa formamidin täysin, syntyvät höyryt ja kaasut ovat erittäin myrkyllisiä. Tuuleta kaikki lauhduttimen yläosasta tuleva ulospäin! Vakavasti!
Pidä lämpötila alle 180 °C:n, mieluummin alle 175 °C:n, ja kalibroi infrapunalämpömittari käyttämääsi kolviin/asetelmaan, tai et koskaan tiedä tarkalleen, kuinka kuuma se on.
Onnea matkaan
Pidä lämpötila alle 180 °C:n, mieluummin alle 175 °C:n, ja kalibroi infrapunalämpömittari käyttämääsi kolviin/asetelmaan, tai et koskaan tiedä tarkalleen, kuinka kuuma se on.
Onnea matkaan
↑View previous replies…
- Reaction score
- 10
Mutta kuinka monta minuuttia, 30 minuuttia, kuten siinä lukee, vai 10 minuuttia jaettuna kolmeen osaan 60w:n teholla? 150 - 160C?
Haluan kokeilla tätä synteesiä, koska minulla on kollega, jolla sattuu olemaan mikroaaltoreaktori.
@G.Patton @William Dampier Mitään tietoa tästä?
- 15minuuttia yhteensä?, koska olen lukenut, että jotkut tekivät niin.
Haluan kokeilla tätä synteesiä, koska minulla on kollega, jolla sattuu olemaan mikroaaltoreaktori.
@G.Patton @William Dampier Mitään tietoa tästä?
- Tai ehkä reaktion loppu määräytyy , kun kaasut lakkaavat vapautumasta?
Last edited:
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 281
Liitän artikkelin liitteenä, niin voitte katsoa itse. Näin toisaalla viestin, jossa joku väittää, että saanto on hyvä, kuten 80 %, muunnetussa kotitalousmikroaaltouunissa (reikä lauhduttimelle), jonka lämpötila ei ylitä 175 °C:ta formamidin hajoamisen välttämiseksi. Tästä ei annettu tarkempia tietoja.