- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
missä on tilaukseni? tilasin 100g kokaiinia sain vain 98,5g tilasin heroiinia valentino kartellilta enkä ole vieläkään saanut sitä vielä????? ollut viestejä hänelle istunnossa. sähköpostien kautta ei vastausta !
- Reaction score
- 20
Meidän pitäisi nyt tehdä lista hänen huijaamistaan kokonaisrahoista... Olen pahoillani, veli.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
@NoCutt, onko sinulla kenties asiakkaan antama todiste? Uskon mitä sanot, mutta todiste auttaisi!
@HEISENBERG
@HEISENBERG
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
Ei yllätä minua. aaron myönsi minulle, että hän myy fentanyylin kanssa sekoitettua oksikodonia.
- Reaction score
- 3
- Reaction score
- 17
Ugh mitä sinä puhut sen sinä, joka kirjoitit molemmin puolin keskustelua... ensinnäkin kuka täysjärkinen laittaisi kaikki nämä tiedot julkisille foorumeille kaikkien nähtäväksi?
Miksi tätä tiliä (näitä tilejä),ei ole vielä bannattu sivustolta?
Olette liian tietämättömiä ymmärtääksenne, miksi tavallinen ihminen tunnistaa petollisen luonteenne jo kilometrin päästä.
Miksi tätä tiliä (näitä tilejä),ei ole vielä bannattu sivustolta?
Olette liian tietämättömiä ymmärtääksenne, miksi tavallinen ihminen tunnistaa petollisen luonteenne jo kilometrin päästä.
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
Lähetetty kuvakaappaus on kuvakaappaus Cutin ja yhden aaronin uhrin välisestä keskustelusta.