Vaikka aaron teki hyviä kauppoja monien kanssa ja oli yleensä hyvässä tahdissa tilaustensa suhteen, minulle kaikki hänestä oli alusta alkaen epäilyttävää, koska pystyin kertomaan, ettei hän ollut todella sitoutunut yhteisöön henkilökohtaisiin tarkoituksiin, ja myös hänen laaja varastonsa, joka ei koskaan näyttänyt olevan yhdessä samassa paikassa, näytti minusta vain "Darknet Vendor 101:ltä", Joka tapauksessa dropshipping on nykyaikainen liiketoimintamalli, mutta minusta oli juustoista pitää tällaista mainontaa, kun et selvästikään ole kaveri
Hänen epäilyttävän käytöksensä vuoksi minulla kasvoi todella paljon pahaa mieltä häntä kohtaan siitä, että hän käyttäisi hyväkseen tätä hienoa yhteisöä henkilökohtaiseen hyötyynsä.
Valheet eivät yleensä koskaan mene pitkälle, tässä tapauksessa kiehtova juoni, jonka Aaron on luonut ympärilleen ja monet muut persoonat (ostajat ja myyjät), joita hänellä on tällä markkinapaikalla, paljastui minulle 29. elokuuta tänä vuonna. En kuitenkaan halunnut tehdä asialle mitään, koska eri henkilöllisyyksien käyttäminen pimeässä verkossa on hyvin yleistä ja sitä minäkin teen.
Oli kuitenkin elokuun 22. päivä, kun eräs käyttäjä otti minuun yhteyttä Breaking Badissa ja pyysi monenlaisia huumeita, mutta pääasiassa oksikodonia yksityiskäyttöön. Aloimme keskustella, ja oli noin viikko myöhemmin, kun paketti oli matkalla. Se oli se hetki, kun ostaja otti minuun uudelleen yhteyttä seuraavalla viestillä:
Joten tässä vaiheessa haluaisin teidän pitävän tauon, avautuvan istunnon ja katsovan, jos tuo tunnus voisi olla teille tuttu
Tarina jatkuu...
Koska en ollut koskaan aiemmin ollut yhteydessä istunnossa aaroniin, en voinut nähdä, mitä oli tapahtumassa ja jatkoin yhteydenottoa käyttäjään laiskalla viestillä "Yo Gordon" kertoakseni hänelle, kuka olen.
2 tuntia ja 2 minuuttia myöhemmin viestipyyntöni on hyväksytty. Käyttäjä vastasi:
Kun jatkoin hänen kohtaamistaan sanomalla:
Hän ei sanonut mitään koko päivänä, vaikka hän oli erittäin reagoiva aiemmin ja Yhdysvalloissa oli vielä keskipäivä.
Jatkoin kaivamista:
Hän tuli ulos ja sanoi: "En tiedä:
Aaron on kuulemma suuri oksikodonin toimittaja Yhdysvalloissa
Minulle se on melko selvää
BB-käyttäjä, joka on lähettänyt minulle profiilin, ei myöskään vastannut yhteen päivään ja sanoi sitten: "Hän ei vastannut minulle:
Kun vastasin:
En saanut vastausta, kun paketti toimitettiin, minuun ei enää otettu yhteyttä, mutta tili on edelleen aktiivinen tästä päivästä lähtien (viimeksi aktiivinen: 9.10.2023).
Tuo saattaa jättää hieman tulkinnanvaraa, mutta minulle asiat ovat aika selvät.
Tietojen perusteella näen osoitteesta, että tilin takana oleva henkilö on Yhdysvalloista! (Älkää kysykö minulta hänen osoitettaan
)
Voisin jatkaa lisäämällä todisteita edellä mainituista väitteistä (kuvakaappaukset + videot), jotka minulla on, mutta se on ajan ja energian tuhlausta!
Muita tilanteita, jotka ovat johtaneet mielipiteeseeni aaronista ovat:
1. Kun aloitin juuri myyjänä, minulla oli käyttäjiä, kuten Chobeskunk ja 2 muuta ihmistä Ranskasta, jotka odottivat aaronin vastausta jo yli 3 viikkoa tilauksen tekemisen ja kolikoiden lähettämisen jälkeen, se ei ole koskaan loppunut sen jälkeen, kun ihmiset tulivat tänne aina silloin tällöin saman ongelman kanssa, että heitä haamutettiin viikkoja, ja tämä on 4 kuukautta sitten.
Ghosting tilauksen vastaanottamisen jälkeen = huijaus
2. Hänen kokaiininsa testattiin 70 %:ssa, mainostettiin 90 %+:ssa.
3. Ihmiset tilasivat metamfetamiinia, saivat 4MMC
4. Hän myöntää myyneensä minulle oksikodonia, johon oli lisätty fentanyyliä.
5. Postittaa 95% 4MMC:stä, mutta toimittaa likaista kamaa asiakkaille. Kun tämä tulee julki, hän todella sanoo hoitaneensa asian lentämällä laboratorioon lentokoneella parantaakseen kemistiensä työtä.
Kaverit, kaikki tämä on niin huono, en voi uskoa, miten se voi jatkua näin kauan ja pitkälle ja miten tämä kaveri ei ole vielä kielletty??? Se oli naurettavaa katsella, mutta rehellisesti, haluammeko me sellaista huomiota, että käyttäjä, joka osti huumeita Breaking Badissa, joutui sairaalaan siitä? aaronstevensin on mentävä ja jokaisen hänen sivutilinsä!
Ihmettelen todella kuinka paljon rahaa hän huijasi ihmisiltä.
Olen todella kiireellinen tarve pakko escrow liiketoimia Breaking Bad, kuka tahansa vetää ihmisiä foorumin ulkopuolella pitäisi välittömästi bannata, jos se ei ole myönnetty ylläpitäjät.