Ei Käytin samaa liuotinta uudelleen niin 30ml MeOH, tarkkailin sitä 5-10 min välillä värimuutosten varalta ja vedin sen sitten suoraan pois 10min kohdalla.
Anteeksi, en lukenut IPA:n numeroita liian selvästi, koska en käyttänyt sitä.... muuta kuin kylmää IPA:ta tavaran pesuun....
Joten tällä kertaa asetin kaiken ensin (tyhjiösuodatin), suodatin sen - näytti samanlaiselta määrältä, kuitenkin tein mitä sanoit ja olin hyvin nopea ja jätin pesuvaiheen väliin - ajattelin vain uudelleenx kaikki ennen kuin vähennän 2c-h.
Tällä kertaa pidin kaiken, laitoin sen suoraan takaisin pakastimeen (muut kuin kuivauskaapissa kuivuvat) ja melkein heti näen sen kiteytyvän uudelleen.
Seuraavan suodatuksen yhteydessä käytän hienompaa Büchner-suppiloa, joka minulla on, siltä varalta, että se, mikä nyt kiteytyy, oli liian hienojakoista ja läpäisi suodatinpaperin (näin saattoi hyvinkin olla, mutta silloin se oli läpikuultavaa, kun se pääsi tyhjiö-Erhlenmeyeriin, jota käytin tällä kertaa suodattamiseen.
Mokasin yhden numeron - kerran yhden synteesin aikana. Okei, saatoin sanoa muutaman satunnaisen numeron, mutta menin muistin varassa. Olen jo sanonut, että olen ollut bentsovieroituksessa ja se tuhoaa muistin, joten pyydän anteeksi. Kun suoritin synteesejä, minulla oli kirjoituksesi edessäni ja seurasin vain 10 g:n synteesiä käyttäen asteikkoja eikä ml:aa (lukuun ottamatta MeOH:ta).
Kuten sanoin; jos joku haluaa taulukkolaskentataulukkoni muistiinpanojen, kuvien, videoiden ja todellisten tarkkojen ajoitusten ja määrien kanssa - ne ovat enemmän kuin tervetulleita, ja lataan ne....