Tuo on todella hieno vastaus kaikkiin höpinöihini.
Rehellisesti sanottuna olen alkanut lukea kirjaa nimeltä "Orgaaninen kemia toisena kielenä" - tiedän, että Hamilton Morris suosittelee sitä paljon, ja toistaiseksi se vaikuttaa erittäin hyödylliseltä, mutta minusta tuntuu, että sen oppiminen hyväksyttävälle tasolle vie - no, loppuelämäni!
Ai niin, ilman muuta olen kerännyt jokaisen erillisen suodattimen erilliseen pulloon.
Itse asiassa sulatin joitakin tänään vahingossa ja olin melko yllättynyt siitä, kuinka alhaisessa lämpötilassa se alkoi sulaa! Mikä on hyvä merkki, luulisin....vaikkakaan sitä ei tarkkailtu - yritin vain lämmittää sitä hieman varmistaakseni, että se oli kuivaa - en tiedä miksi en vain laittanut sitä eksikaattoriin muiden kanssa, mutta hei.
Etsin hyvän YouTube-videon molemmista aiheista, mutta kyllä, syy siihen, että keräsin kaiken erikseen, on vain se, että voin re-xata jokaisen erikseen.
Tajusin, että itse asiassa se ei tarvinnut pakastinta lainkaan - jääkaappi olisi ollut enemmän kuin riittävä kiteyttämään tuotteen, joten uskon, että kyseessä on beeta-2,5-DMONS - ne ovat edelleen neulanmuotoisia kiteitä, jotka näyttävät hyvin samanlaisilta kuin edellisessä erässä, mutta eivät ole yhtä pitkiä. Ne ovat edelleen sirpaleita ja niillä on täsmälleen sama väri, joten sanoisin, että siihen on hyvät mahdollisuudet - varsinkin kun olen sulattanut niitä tänään!
Vannon, että katsoin asiaa ja siinä sanottiin jotain 90-luvun korkeaa sulamispistettä, MUTTA olen tehnyt jotain muuta sen jälkeen, ja olen saattanut sekoittaa nitroetaanin b.p:n ja tämän aineen sulamispisteen.
Oli miten oli, olin erittäin yllättynyt, että se suli, koska olin vain hieman lämmittämässä joitakin silikageelihelmiä päästäkseni eroon liuottimesta niiden päällä ja pystyin helposti laittamaan käteni siihen kosketellakseni niitä ja se silti suli.
Saa nähdä - kyllä, minun on myös parannettava TLC-peliäni, mutta aion ensin käydä läpi ne kahden lukukauden kirjat, joista puhuin aiemmin.
Tarkoitan, että ainakin pystyn nyt lukemaan niitä hemmetin viivasidospiirroksia! Ymmärsin kyllä hiilet, mutta en tajunnut vedyt ja yleiset säännöt!!!
Pidän siitä, että asiat käydään läpi tietyssä järjestyksessä. Se ei ehkä liity suoraan siihen, mitä teen vielä - mutta kaikki, mitä olen oppinut tähän mennessä tuosta kirjasta, on sovellettu asioihin, joita teen harjoitellakseni... joten mielestäni se on järkevä tapa tehdä asioita. TODELLA PALJON parempi kuin verinen chatGPT.