Okei, joten minulla ei ole rotovapia ja synteesissä sanottiin, että ylimääräinen liuotin on poistettava tyhjiössä, joten ainoa vaihtoehto, joka minulla todella on atm, oli vain normaali tyhjiötislaus.
Joten laitoin sen pystyyn käyttämällä vaippaani ja pyörivää siipipumppua.
Jäljelle jäi tumman meripihkanpunainen öljy (kuvittelen myös jonkin verran nitrometaanijäämiä). Yritän saada sen kiteytymään lämpötilan muutoksilla, mutta jos se ei suostu kasvattamaan kiteitä, minun on kai otettava öljy uudelleen jostain - tämä on TMA-Henryn reaktio, jota yritän tässä, koska minulla oli hyvä menestys saman reaktion nitrostyreeniversiolla.
Kuten sanoin, seurasin pääasiassa täällä olevaa videota meskaliinia / TMA:ta varten samalla kun luin Shulginin kirjoituksia, koska hän mainitsee asioita, kuten värin jne. Luulen, että hän on saattanut jäädä öljyä myös tässä synteesissä, mutta rehellisesti iv lukenut niin monia erilaisia Henryn reaktioita viime viikkojen aikana, että pääni taitaa olla hieman ylikuormitettu tällaisilla samankaltaisilla asioilla.
Minun pitäisi oikeastaan vain kokeilla synteesiä alusta loppuun, mutta en koskaan tunnu onnistuvan siinä!
Tajusin aiemmin, että minulla on jo kaksi nitrostyreeniä pelkistettävänä - jos tämä TMA-synteesi toimii minulle ja saan nitropropeenin kiteytymään, niin kun pelkistän ne kaikki, minulla on paljon kokeiltavaa... vähän typerä tapa tehdä asioita, mutta hei ho!
Punnitsin myös kuivan, raa'an b-3,4,5-TMONS:in ja se taisi olla noin 8 g.
Tiedän, että se luultavasti tuntuu todella epätarkalta ja arviolta ja jossain määrin se on, koska punnitsin sen tänä aamuna... pudotin taas lääkkeeni pari päivää sitten, joten pääni on melko sumuinen.
Joka tapauksessa kiitos kaikesta avusta ja ehdotuksista - aion aloittaa trundling eteenpäin kanssa vähennykset nyt luulen.
Olen pohjimmiltaan odottanut noin 20-25 vuotta kokeillakseni meskaliinia ja ostin ensimmäisen kerran meskaliinia tuottavan kaktuksen noin silloin. Minulla on nyt niin monia valtavia erilaisia Trichocerius -lajeja - en halua pilkkoa yli 20 vuotta vanhoja, kauniita kaktuksia, kun voit vain tilata aldehydiä helvetin posliinista!
Ymmärtääkseni myös suuri osa meskaliiniin liittyvistä sairauksista johtuu kasvin aineksista, joista ihmiset eivät pääse kunnolla eroon tai syövät vain itse kaktuksen lihaa.
Niin tai näin, en halua voida pahoin, joten en ole koskaan päässyt sen pariin...
Nyt olen vain yhden askeleen päässä - okei, no, kahden tai kolmen riippuen siitä, kuinka paljon re-x:ää minun on tehtävä.
Olisi kuitenkin mukavaa saada se yksi nitropropeeni; täytyy myöntää.
Minulla näyttää olevan ongelmia nitropropeenin valmistuksessa, joten arvelen, että nitroetaani, jota voin hankkia, ei ole tislauksen jälkeen yhtä hyvää tai puhdasta kuin ostamani nitrometaaniseos.
Minun on myönnettävä, että haluaisin todella rotovapin.
Yllätyin siitä, kuinka korkealle jouduin juuri äsken laittamaan mantelin, kun tein tyhjiötislausta.
Tyhjiö pidettiin 0,9 baarissa, lämpötila oli tislauslämpömittarin mukaan 40c ja varsinaisen RM:n lämpömittarin mukaan hieman sen yläpuolella.
Olin vain yllättynyt siitä, kuinka korkealla minun piti olla manteli, vaikka lämpötila oli alhainen pullon sisällä.
Se oli ensimmäinen tyhjiötislaus, jonka olen tehnyt, ja sammutin sen juuri kun se oli lähestymässä 70 celsiusastetta puhtaasti siksi, että synteesissä ollut kaveri asetti rotovap-kylpyynsä 82 asteeseen, joten ajattelin, etten halua lämmittää sitä liikaa...
Minua todella ärsyttää, kun näen ihmisiä, jotka käyttävät rotovapia uuttamaan asioita, joita he käyttävät "sekoittaessaan" alkoholijuomia.
Näen tällaisia ihmisiä YouTubessa, ja vaikka arvostan työkalujen käyttöä asioihin, joita varten niitä ei ole oikeastaan tehty, en häpeä myöntää, että olen heille vain kateellinen!
Tiedän, että ihmiset sanovat, ettei sellaista tarvita, ellei tuotantoa ole tietty määrä, mutta silti se vähentäisi liuottimien tilaamista - mikä on melko tärkeää "salaisessa" laboratoriossa. (Ei sillä, että kutsuisin paikkaani laboratorioksi, mutta kai se on sitä sanan löyhässä merkityksessä!)
Varmasti DCM:n kaltaisten aineiden osalta, joita en saa käyttää - se vain vähentää vaaraa.
Rehellisesti sanottuna luulen kuitenkin, että käyttäisin sellaista reaktioseosten pelkistämiseen ja re-x:iin. Saadakseni asiat romahtamaan ilman, että ne altistuvat suurelle ilmamäärälle. Tyhjiötislaukset ovat hieman hankalia verrattuna siihen, että yksinkertaisesti kaadetaan mitä tahansa pulloon ja kytketään laite päälle!