- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 5
Hyvää iltapäivää kaikille, minulla on 6kg efedriiniä, olen jo aloittanut testien tekemisen hypofosforisen reitin kautta, happo, joka minulla on, on 80 %, okei? vai missä pitoisuudessa sen pitäisi olla?
Kun tein koko prosessin, lopussa öljy erotettiin vesiosasta, keltainen metamfetamiiniöljy ja muodostui myös ruskean värinen kerros, erotin tolueenilla ja ruskea väri hävisi, dekantoin ja sitten aloitin kiteytyksen HCL:llä kaasussa, laskin ph:n 5:een ja mitään ei tapahtunut, jatkoin ph:n laskemista kunnes se oli nolla ja pohjalle muodostui hyvin tiivis kerros, Laitoin sen rotaehöyrystimeen tunniksi poistaakseni siitä tolueenin ja kun otin pallon rotaehöyrystimestä, siitä tuli kuin lietettä, odotin sen kuivumista 24 tuntia ja se oli edelleen märkä, en tiedä mitä tein väärin, mutta en pystynyt kiteyttämään maalia, olisi suuri apu jos voisitte selittää minulle missä olin väärässä, kiitos paljon.
Kun tein koko prosessin, lopussa öljy erotettiin vesiosasta, keltainen metamfetamiiniöljy ja muodostui myös ruskean värinen kerros, erotin tolueenilla ja ruskea väri hävisi, dekantoin ja sitten aloitin kiteytyksen HCL:llä kaasussa, laskin ph:n 5:een ja mitään ei tapahtunut, jatkoin ph:n laskemista kunnes se oli nolla ja pohjalle muodostui hyvin tiivis kerros, Laitoin sen rotaehöyrystimeen tunniksi poistaakseni siitä tolueenin ja kun otin pallon rotaehöyrystimestä, siitä tuli kuin lietettä, odotin sen kuivumista 24 tuntia ja se oli edelleen märkä, en tiedä mitä tein väärin, mutta en pystynyt kiteyttämään maalia, olisi suuri apu jos voisitte selittää minulle missä olin väärässä, kiitos paljon.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Sinun piti vain erottaa fb-öljy syövyttävästä vedestä in. Sep-suppilossa pestä fb-öljy yhtä suurella määrällä dh20:tä hävittää dh20:n sitten lisätä yhtä suuri määrä vedetöntä asetonia tritata hcl-hapolla kunnes pH oli 5,8 lisätä 1 ml dh20:tä jokaista grammaa met hcl:ää sitten haihduttaa ennen kuin saat kuorinta päälle t laittaa sen pimeään kaappiin ja antaa luonnon tehdä asiansa ei tarvitse kaasuttaa ja vaikeuttaa asioita.
- Reaction score
- 43
Luin juuri tämän kunnolla pH 0 iso ei ei sinun täytyy freebase se uudelleen ja aiot menettää tuotteen myös katsomalla teidän dekantterilasiin olet vyöllä sitä tehdessäsi tislaus ja toi syövyttävää yli teidän öljyä tehdessäsi tislaus olipa yksinkertainen tai höyryä ei kauemmas kuin neljännes matkan alas lauhdutin te höyrynpaine ok hitaasti ja tasaisesti voittaa kisan täällä potilaat
Myös sinun ei aio tehdä jäätä ostaa kaasuttamalla tuotteen teet valkoinen jauhe, joka on filterd pestään vedettömällä asetonilla sitten uudelleenkiteytetään dh20 tai liuotin.
Myös sinun ei aio tehdä jäätä ostaa kaasuttamalla tuotteen teet valkoinen jauhe, joka on filterd pestään vedettömällä asetonilla sitten uudelleenkiteytetään dh20 tai liuotin.
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
ph-taso ei saisi laskea alle 5,8:n, uuttaa ph natriumhydroksidilla uudelleen 13:een ja kiteyttää varovasti
Jos hcl-kaasu ei toimi, kokeile tätä:
Laita tolueenikerros dekantterilasiin ja lisää sama määrä puhdasta vettä, lisää varovasti tippa kerrallaan hcl:ää ph:ksi 5,8 (kun mittaat ph:ta, mittaa vesikerros, älä tolueenikerros).
Ravista voimakkaasti pitkään ja erota vesikerros toisistaan, jolloin vesi haihtuu.
Anteeksi huono eng
Jos hcl-kaasu ei toimi, kokeile tätä:
Laita tolueenikerros dekantterilasiin ja lisää sama määrä puhdasta vettä, lisää varovasti tippa kerrallaan hcl:ää ph:ksi 5,8 (kun mittaat ph:ta, mittaa vesikerros, älä tolueenikerros).
Ravista voimakkaasti pitkään ja erota vesikerros toisistaan, jolloin vesi haihtuu.
Anteeksi huono eng
↑View previous replies…
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
- By B.d.p.n.e
Kokeile kiteiden puhdistamista:
Aseta suodatinpaperi lasisuppiloon ja levitä kaikki kiteet ohueksi jauhekerrokseksi suodatinpaperille, Pese sitten kiteet vedettömällä asetonilla ja kuivaa ne sitten
Jos epäpuhtauksia on edelleen, reaktio rakentamisen aikana on saastunut liikaa epäpuhtauksia, kokeile Moskovan reittiä
Aseta suodatinpaperi lasisuppiloon ja levitä kaikki kiteet ohueksi jauhekerrokseksi suodatinpaperille, Pese sitten kiteet vedettömällä asetonilla ja kuivaa ne sitten
Jos epäpuhtauksia on edelleen, reaktio rakentamisen aikana on saastunut liikaa epäpuhtauksia, kokeile Moskovan reittiä
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
Hei, anteeksi pitkä vastaus. Tarkoitatko suuria kiteitä? Sinun täytyy erottaa d-Meth ja sitten kiteyttää se.