Metamfetamiinia efedriinitableteista

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
kuinka paljon natriumtiosulfaattia minun pitäisi käyttää kuvaussuhteessa?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Siitä on vaikea antaa keainemäärää, mutta sinun on käytettävä noin 4/1 käytetystä jodista
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Hei im ostavat kaikki ainesosat, mutta en voi ostaa 7℅ jodin tinktuuraa kotimaassani. Voin ostaa vain tinktuuraa jossa on natriumjodaatti 50℅, kaliumjodidi 50℅ 0,18mg/126,66℅ voinko käyttää sitä vai pitäisikö minun uuttaa se jotenkin
 

Hypno

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 9, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Tilaa se aliexpresistä se on halvempaa, puhtaampaa ja ehkä jopa nopeampaa lol
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Jos tarvitset kunnon jodia dm minulle ja laitan sinut tht oikealle tielle vittu 7,,,, %shit hypo to jos tarvitset sitä
 

Hypno

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 9, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Vain jotta kaikki tietävät, että voit ostaa laboratoriolaatuista jodia Aliexpressistä halvalla. Sitä ei mainita jodina, mutta kuva on jodia. Sain noin 100 grammaa noin vuosi sitten ja tarkistin äskettäin ja siellä on edelleen joukko luetteloita, vain täytyy ottaa aikaa ja katsoa, voit myös löytää testosteronia ja muita asioita aliexpressistä, jos tiedät mitä teet.

Nyt minun täytyy tietää specfics pienelle punaiselle p-synteettiselle. Minulla on kaikki laboratoriolaitteet. En halua tuhlata PSE:tä epäonnistumiseen.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Hei Minulla oli tänään ongelma hydrokloridikaasun tuottamisessa. Seurasin videota ja tein generaattorin kaasupurkista. Käytin 31-prosenttista suolahappoa ja suolaa. Suolan ja suolahapon suhdetta ei ollut, joten lisäsin satunnaisesti, eikä sillä ollut voimaa työntää kaasua letkun läpi eikä se kuplinut. Katsoin internetistä ja löysin ohjeen alumiinin käyttämisestä suolahapon kanssa. Voinko käyttää tätä menetelmää? Reaktio oli melko lyhyt vain 5 sekuntia. Tietääkö kukaan, mikä oli ongelma suolan ja suolahapon menetelmässä?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Sinun on käytettävä HCl ja CaCl tai H2SO4 ja NaCl. Käytä pienempää generaattoria, jotta sinun ei tarvitse käyttää paljon materiaalia. HCl ja Al-folio eivät tee muuta kuin sotkua.
Käytä pientä, puristettavaa generaattoria, jotta voit tarvittaessa työntää kaasua sisään, mutta varmista, ettet ime tuotetta takaisin! Kokeile 10-15 g CaCl:ää tai NaCl:ää ja ehkä noin 50 ml HCl:ää tai H2SO4:ää. Käytä jodioimatonta suolaa. Kokoa kaikki yhteen ja sulje letkun pää ja odota 5 minuuttia paineen muodostumista. Upota letku tuotteeseen ja vapauta paine, jolloin kaasu kuplii tuotteen läpi, kuten sanoin, purista sitä tarvittaessa, mutta ole varovainen.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Yritin uuttaa rp:tä tulitikuista ja keitin sitä 2 tuntia naoh-liuoksella ja se muuttui harmaaksi se kuplii ja nyt pestyäni sen tislatulla vedellä se muuttuu harmaaksi jauheeksi ja se hajoaa vähän mitä tein väärin ?
 

Johnny_Hammersticks

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 8, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
miksi keität rp:tä naoh-liuoksessa? ei, sen ei pitäisi muuttua harmaaksi, vaan sen pitäisi olla edelleen punainen, kun olet valmis.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
evangelium
Se mikä meni pieleen on se, että keitit RP:täsi NaOH:ssa 2 tuntia... mistä saat ohjeesi? Luin juuri koko viestin läpi ja kaikki on täällä. Etkö ymmärrä ohjeita vai päätätkö vain laittaa oman kierroksesi kaikkeen sitä mukaa kun etenet?
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Kuten @Lordoftheshard 2 sanoi, käytä hypofosforihappoa helpompaa ja nopeampaa menetelmää, jos löydät sitä.

Unohda tulitikun lakkatyynyt, jos et saa helposti punaista, tilaa nämä. https://www.aliexpress.com/w/wholes...f=auto_suggest&spm=a2g0n.productlist.header.0 https://www.aliexpress.com/w/wholes...f=auto_suggest&spm=a2g0n.productlist.header.0

Kostuta hiukan asetonilla ja anna liota hiukan, raaputa fosfori pois.

Mitä tulee HCl:n tuottamiseen, ole varovainen folion kanssa se voi käydä väkivaltaiseksi. Jatka jodioimattomalla suolalla ja lisää suolahappoa pisaroittain suljetussa astiassa, jonka yläosasta on letku ulos. Jos sinulla ei ole laboratoriolaitteita, muovinen kokispullo, jossa on pieni putki kannen läpi, riittää.
 
Last edited:

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Miten saat punaisen p:n pois paperista? Voiko sen vain raaputtaa?
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Natriumhypofosfiitti -> hypofosforihappo <=> punainen fosfori + I2 = vetykloridihappo. Siitä Fester-setä puhuu, kun hän puhuu sähköttömästä nikkelöinnistä. Sitä myydään "C-komponenttina". Tai 'R-komponenttina', joka on muistaakseni täydennyskemikaali. Saatat olla oikeassa, en ole varma, mitä tarkalleen tarkoitat. Sinun täytyy tehdä hieman tutkimusta tai jatkaa kysymistä.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Lue läpi täältä:

 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Miten tietää veden yhtä suuri tilavuus ? Tarvitseeko minun laskea se heitti moolit ? Ja miten voin tehdä sen? Laskea se yhteen ? Pseudo, i2, hypo ? Onko mitään räjähdys- tai tulipalon vaaraa, kun se tehdään juuri niin kuin kuvauksessa? Kun hypofosfori kohtaa hapettimen, joka on I2, tai kuumenee yli 130 asteeseen, se voi syttyä tuleen. Eksoterminen reaktio on 290°, joten mikä siinä on vikana?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Mielestäni olet miettinyt paljon asiaa yhtä suuresta tilavuudesta, sinun on vain laitettava yhtä paljon tai hieman vähemmän kuin kaikkea muuta ilmapallossa olevaa
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Kiitos kaikista neuvoistanne. Yritän ymmärtää kaiken, joten haluan tietää kaikki yksityiskohdat. Joten sen ok tehdä se silmämääräisesti ? Luulin, että kemian alalla ei tehdä mitään silmämääräisesti.
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Minäpä kerron, miten minä tein senJa laitoin vesijohtovettä yhtä paljon kuin laitoin reaktiota varten, tai hieman enemmänkin


On aina harhaanjohtavaa tehdä se silmämääräisesti, mutta kysymys yhtä suuresta tilavuudesta reseptissä on luultavasti samanlainen kuin tässä tapauksessa
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Jos se tarttui, miten voin neutraloida tulipalon ? Voinko käyttää tavallista sammutinta vai pitäisikö minun käyttää hiekkaa?
 

The chef

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 5, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Saan rajattomasti pseudoefedriinipillereitä, mutta minulla on epäilyksiä pillereideni kanssa, mitä tapahtuu, että ne sisältävät näitä vaikuttavia aineita: Pseudoefedriinihydrokloridi 60mg / Kloorifenamiinimaleaatti 4mg ja klassiset apuaineet .....

Onko olemassa keino uuttaa pseudoefedriiniä näistä pillereistä?
( Kieleni on espanja, mutta yritän kirjoittaa parhaalla mahdollisella tavalla. Jos voisitte auttaa minua, olisin kiitollinen siitä).
BeSZFUJwV1
 

xena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hei, minulla on pari kysymystä.
1.Voiko tablettien erottamiseen käyttää etanolin ja metanolin seoksen sijasta dikloorimetaania? Ja ratkaiseeko se aspiriini/kofeiini -ongelman?
2. Kuinka monta grammaa jodia pitäisi käyttää jodiliuoksen valmistamiseen? Vai voinko vain työntää kiinteää jodia suoraan sinne? (Jos näin on, niin minkä painoista?) Käytän bp98:aa.
 
Top