Synteesini kuplivat edelleen cucl2:n adition ja refluksoinnin jälkeen. Pitäisikö minun vielä tyhjiö destill ipa of vai odottaa ?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Lisäsin pienen määrän CH₃COOH:a tappaakseni Nabh4:n ennen suodatusta.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Pidä meidät ajan tasalla. Pystyin tislaamaan IPA:n pois ja hyvin minimaalinen määrä tuotetta tuli IPA:n mukana. Vihdoinkin sain nähdä öljyn kelluvan. Koska minulla ei ollut tuolloin tyhjiö käytössä, uutin NP:llä. Toimi vain löytää.
Mielenkiintoista oli kuitenkin NP:hen jäänyt keltainen oranssi väri... se tuoksui hyvin makealta, mikä sai minut miettimään, oliko se P2P:tä, jota ei saatu täysin pelkistettyä.
Mielenkiintoista oli kuitenkin NP:hen jäänyt keltainen oranssi väri... se tuoksui hyvin makealta, mikä sai minut miettimään, oliko se P2P:tä, jota ei saatu täysin pelkistettyä.
Joo, tyhjiöin sen tällä hetkellä. Minulla on kirkas tuote vastaanottimessa, aivan kuten ipa. Öljykylpyni on 70 C:ssa, mutta höyryn lämpötila on 50 C. Toivottavasti mokasin jotain, koska magneettisekoittimeni ei ollut tarpeeksi vahva ja nyt minulla on kirkas kerros päällä ja tätä kovaa lietettä pohjalla. Täytyy varmaan ensi kerralla investoida kpg-sekoittajaan.