4-MMC (mephedrone) synthese. Volledige instructievideo.

Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
295
Points
63
De reactie met NMP duurt 15-20 minuten, het kan vervangen worden door Dimethylsulfoxide, Dimethylformamide of Sulfolaan.
Maar NMP is de beste keuze.
Voor 1 g 2-broom-4-methylpropiofenon neem je 3 ml benzeen, als het niet volledig is opgelost kun je 1-2 ml toevoegen. De reactie duurt veel langer in benzeen. Als je het mengsel niet verwarmt, reageert het ~24 uur, afhankelijk van de hoeveelheid keton.
 
Last edited by a moderator:

ELOELO

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 21, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Dit wordt mijn eerste keer, omdat ik geen ervaring heb met scheikunde, wil ik graag iets zeker weten. Beginnend met 2b4m, is het voldoende dat ik deze oplos in 300 ml benzeen en, na volledige oplossing, 200 ml methylamine toevoeg? Methylpyrrolidon is in mijn geval niet nodig?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hallo, ik heb het gedaan met DMF en Tolueen.
 

zuidmen

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
0
Reaction score
0
Points
3
Deleted

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ufff ik weet het niet meer, ik heb het één keer gedaan en lang geleden, sorry.
 

vig212

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 27, 2022
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Hetzelfde probleem heb ik ook. In feite brengt het eindproduct tranen in mijn ogen en brandt het op mijn tong.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
We broomeren met de opname van broomwaterstofzuur. Daarna vervangen we het door methylamine en voeren we de selectie met verdere zuivering uit.
Mijn synthese duurt ongeveer 3 uur van begin tot zoutisolatie. + kristallisatie.
Op verschillende manieren geprobeerd om te kristalliseren. Stikstof, thermos, droogkasten.
Rs4kVv8jPQ

BjNAaQBYJ8
IG9Ni3zHUa
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Broomvorming met broomwaterstofzuur is niet handig op schaal, er is te veel volume nodig (8,3 mol per liter alleen HBr), broom is niet handig vanwege de geur, broom succinimide is te duur en je hebt Tos zuur nodig. Je kunt broom + oxidatiemiddel gebruiken, dan is de hoeveelheid broom half zo veel en zijn er geen zure wolken...
Je kunt het beste goedkope bronnen van broom gebruiken.
Maak geen kristallen van meer dan 5 kg, het is erg moeilijk te breken met een hamer.
 

Attachments

  • 1wZ5aiWGSn.jpg
    1wZ5aiWGSn.jpg
    279.2 KB · Views: 438
Last edited:

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Wat je zegt is dat broom niet handig is vanwege de geur, NBS vanwege de prijs, HBr vanwege het volume.
Maar uiteindelijk zeg je: oxidatiemiddel + goedkope bronnen van broom....

De helft van broom of goedkope bron ruikt precies even erg 👻
 
  • Like
Reactions: $!$

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ik heb nu toegang tot een lab en labapparatuur, dus ik gebruik het niet meer, maar het is leuk om te delen!
 

Albert A

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 6, 2022
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
Hoe veranderde het recept onder gunstiger omstandigheden in het lab?

Heeft het type oplosmiddel (DCM of NMP) bij het aanhouden van de warmtelimiet geen invloed op de reinheid van het eindproduct?
 
  • Like
Reactions: Sig
View previous replies…

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ik kan niet zeggen wat de kleur chemisch verandert, want ik kan het mis hebben, maar elk oplosmiddel heeft een andere verzorging nodig. Ik weet alleen welke methodes ik gebruik en door een constante temperatuur met een ijsbad aan te houden, blijft de kleur licht.

"Ik kan niet zeggen dat het lab het beter maakt omdat ik goud heb gevonden in minder professionele omgevingen". Dat kan ik bevestigen!
 

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
je hebt geen laboratoriumapparatuur nodig om 4mmc/3mmc/3cmc/4cmc/apvp/bk-mdma/nep/pentedron/4mec te maken.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Als na herkristallisatie van bk-MDMA HCI de kristallen een bruinoranje kleur hebben, betekent dit dat ze onzuiverheden hebben. Hoe kan ik de kristallen dan transparant maken?
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Na meer dan 6 maanden lezen en vertrouwd raken met scheikunde, het kopen van alle apparatuur en reagentia (behalve broom, dat ik zelf heb gemaakt), sta ik op het punt om deze video te volgen en te kijken of ik er resultaten uit kan halen.
1 ding blijft mysterieus... Broom+benzeen worden toegevoegd aan de druppeltrechter...
Waarom wordt benzeen met broom toegevoegd aan een kolf met benzeen? Is de toevoeging van benzeen in de trechter om het broom onder controle te houden?
 

khanasgar452@

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1

Kan iemand mij de CAS-nummers van al deze chemicaliën vertellen?

 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Is het een slecht idee om Methylamine 38% te gebruiken? Kan ik de concentratie verhogen door het in de keuken te verdampen, of is het beter om 40% in de winkel te zoeken?
 

Tsigger

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2024
Messages
4
Reaction score
3
Points
3
Ik heb een MMC gemaakt in een benzeen/NMP oplosmiddelsysteem en na zuurbehandeling had ik uiteindelijk twee lagen. De onderste laag is rood, wat naar ik aanneem broom is. Komt dit door het water in het zoutzuur? Moet ik ze in twee delen scheiden, of moet ik ze samenvoegen en in de vriezer leggen?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
287
Reaction score
82
Points
28
U maakte fout in de synthese moet je 1 laag als melk.
Deze synthese is zeer eenvoudig
 

Attachments

  • 937h5M6dNf.jpg
    937h5M6dNf.jpg
    219.8 KB · Views: 7

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
172
Reaction score
67
Points
28
Deals
7
eenvoudig :)
 
Top