4-MMC (mephedrone) synthese. Volledige instructievideo.

lolman172

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 27, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
1
bedankt maat video was geweldig. maar ik moet je vragen dat het echt moeilijk om 4-methylpropiophenone deze sht hier te vinden. wat kan ik doen? in plaats van deze chique?
 

2FDCK-chef

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 14, 2023
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
Deals
1
4-methylpropiophenone 1451-82-7
Is het dit product?
 

Czeczeczecze

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 7, 2022
Messages
24
Reaction score
5
Points
3
Ik probeerde 100g 2-broom-4-methylpropiofenon te laten reageren met 200ml methyloamine 40% en 300ml nmp. Toen het laatste deel van de nmp werd toegevoegd, werd de oplossing plotseling geel en helder, na 20 minuten roeren blijft het hetzelfde, niet bruinig en mistig zoals in de video. Wat heb ik verkeerd gedaan?
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
We broomeren met de opname van broomwaterstofzuur. Daarna vervangen we het door methylamine en voeren we de selectie met verdere zuivering uit.
Mijn synthese duurt ongeveer 3 uur van begin tot zoutisolatie. + kristallisatie.
Op verschillende manieren geprobeerd om te kristalliseren. Stikstof, thermos, droogkasten.
Rs4kVv8jPQ

BjNAaQBYJ8
IG9Ni3zHUa
 

Czeczeczecze

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 7, 2022
Messages
24
Reaction score
5
Points
3
Kunt u uw synthese specificeren? Ik wil soortgelijke resultaten verkrijgen. Welke apparatuur is er nodig enz.
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, er zijn verschillende instructievideo's. Het product is hetzelfde.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Om mephedrone correct te laten uitkomen, moet je alle stappen correct uitvoeren. In bijna elke methode die ik op internet tegenkom, kom ik veel verkeerde handelingen tegen.
Als gevolg daarvan kan iemand 1 kg massa krijgen en na het wassen tot 60-70% verliezen, en na kristallisatie nog een deel van het product.
Het krijgen van pure mephedrone hydrochloride sneeuwwit poeder, we kristalliseren op verschillende manieren. Soms met een mengsel van oplosmiddelen, soms met gaskamers en vacuüm.
Om eerlijk te zijn bromineer ik 4-methylpropiofenon op een andere manier. Ik vervang in 2 uur 30 minuten inclusief schoonmaken.
Als je een mega krachtige stofzuiger hebt, kun je de basis inhalen! Maar bedenk wel dat mephedrone, net als alle cathinonen, niet van oververhitting houdt! DAAROM ALLEEN MEGAVACUUM! ))
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Nadat ik toegang heb gekregen tot de sectie Onderzoek, zal ik een geoptimaliseerde synthese van mephedrone posten met een zuiverheid van 99%+ en een opbrengst van bijna 95% mol per 4-methylpropiofenon.
De technologie is geoptimaliseerd voor de keuken en iedereen die bijna geen geur wil hebben zal mephedrone in grote hoeveelheden kunnen ontvangen.
Je hebt deze kwaliteit van mephedrone nog niet geprobeerd)
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
welke temperatuur en tijd zijn perfect voor dcm?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
minder dan 15 micron en nog steeds geen goed idee.
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Ja is eenvoudig te maken zoals u zegt
 

Attachments

  • 7A6QwZurCf.jpeg
    7A6QwZurCf.jpeg
    5.7 MB · Views: 800

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
287
Reaction score
82
Points
28
Kunt u iets meer zeggen over uw synthese?
 

کیروش

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 12, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, in mijn land is er brmide in oplossing in de beschrijving van de synthese van mephedrone, het is 100 gram kunt u meer uitleggen
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Broomvorming met broomwaterstofzuur is niet handig op schaal, er is te veel volume nodig (8,3 mol per liter alleen HBr), broom is niet handig vanwege de geur, broom succinimide is te duur en je hebt Tos zuur nodig. Je kunt broom + oxidatiemiddel gebruiken, dan is de hoeveelheid broom half zo veel en zijn er geen zure wolken...
Je kunt het beste goedkope bronnen van broom gebruiken.
Maak geen kristallen van meer dan 5 kg, het is erg moeilijk te breken met een hamer.
 

Attachments

  • 1wZ5aiWGSn.jpg
    1wZ5aiWGSn.jpg
    279.2 KB · Views: 438
Last edited:

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Wat je zegt is dat broom niet handig is vanwege de geur, NBS vanwege de prijs, HBr vanwege het volume.
Maar uiteindelijk zeg je: oxidatiemiddel + goedkope bronnen van broom....

De helft van broom of goedkope bron ruikt precies even erg 👻
 
  • Like
Reactions: $!$

tajira

Don't buy from me
Resident
Joined
May 7, 2022
Messages
30
Reaction score
15
Points
8
G.Patton
Marvin "Popcorn" Sutton
Vragen:
1.Is een terugvloeikoeler nodig? Zo ja, waarom?
2.Moet alles goed afgesloten zijn om methylamine niet te laten spatten? heb ik gelijk?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, je moet het gebruiken. Bekijk de video alsjeblieft. Het wordt gebruikt om verdamping van oplosmiddel en methylamine te voorkomen. In het geval van "schudden en bakken" met kleine hoeveelheden, kun je het uitvoeren zonder condensor. De keuze is aan jou. Ik raad je ook aan om het onderwerp over glaswerk in de sectie Veelgestelde vragen over laboratoria te lezen om het beter te begrijpen.
 

SonicNL

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 22, 2023
Messages
84
Reaction score
74
Points
18
Als men benzeen vervangt door xyleem. Welke aanpassingen moeten er dan gedaan worden voor een correcte synthese?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Wat is xyleem? Bedoelde je xyleen?
 

SonicNL

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 22, 2023
Messages
84
Reaction score
74
Points
18
@G.Patton Ja, ik bedoelde xyleen. Bedankt voor het vragen. Ik heb ook gelezen over dcm als oplosmiddel, wat lijkt te resulteren in een schoner product met een relatief hoge opbrengst.
 
Top