Efedrine extractie uit pillen methoden

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Ik denk van wel, je kunt het proberen met een kleine hoeveelheid.
 

sst

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2022
Messages
8
Reaction score
2
Points
1
Hoeveel ammoniak en natrium heb ik nodig voor elke gram pes hcl?
Kan ik een metalen reactievat gebruiken in plaats van glas?
Ik heb ammoniumsulfaat. Is natriumhydroxide belangrijk om ammoniak te maken?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Je kunt het tellen in mol, je moet 1,5-2x meer alkali gebruiken om alkalische ruimte te maken.
Nee, dat kan niet. Dan gaat het roesten.
wat?:unsure:
 

Maya

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 18, 2022
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Kan ik pillen eerst oplossen in methanol 99,9% en de stappen voltooien?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Waarschijnlijk wel, ik weet het niet zeker. Het is beter om IPA te gebruiken.
 

Maya

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 18, 2022
Messages
8
Reaction score
0
Points
1

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Hii Patron,

Sorry dat ik niet goed begrijp wat het specifieke extract van efedrine uit NeoNapacin tablet ook theofylline bevat.
Ik heb potreleum ether 90-120, NaOH, Hydrocloridezuur, Zwavelzuur, Aquadest water, Isopropyle Alcohol.

Bedankt
 

Attachments

  • RemsXbIpHE.png
    RemsXbIpHE.png
    1,014.3 KB · Views: 250

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Hii @G.Patton,

Hoe haal je efedrine HCL zout uit elke pil bevat theofylline 130mg & efedrine HCL 12.5mg * 200 pillen, totaal 26 gram theofylline & 2.5 gram efedrine HCL
mijn kant-en-klare ingrediënten: NaOH, Isopropyle Alcohol 99%, Aquadest, Petroleum Ether 40-60, voor HCL Gas gebruik ik NaCl, HCL Acid 35%, H2So4 (AR).

Bedankt,
Sorry voor de vele vragen hierover, want 4 keer heb ik mijn verwachting nog niet gekregen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, Robertlouis. De methode wordt beschreven in deze post. Wat is een probleem om te herhalen? Stop alstublieft met spam @G.Patton onder elke vraag.
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Ok Patron, sorry. Ik heb niet veel kristalopbrengst bij het borrelen van HCL-gas, slechts 10% opbrengst. Wat is er mis? Moet ik theofylline eerst scheiden?
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
welke beste vervanger voor VM&P nafta?
-Kerosine
-Lichte gasolie
-Parafine
-verdunner

omdat er in mijn land geen Vm&P nafta is gevonden, bedankt
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Ja, dat moet je eerst doen. Ik weet niet waar je probleem ligt. Ik kan het niet raden en u antwoorden zonder uw gedetailleerde uitleg van de procedure.
Oké, google: vm&p naftasamenstelling
Dan moet je dezelfde of een vergelijkbare kiezen. Ik denk dat kerosine de beste is. Zie je dat je gewoon google moet gebruiken en het moet vragen? Het werkt echt goed voor eenvoudige vragen zoals de jouwe.
 

JustAnother0rganic

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Mag ik het nemen voor lichte petroleumether (25C tot 80C) in plaats van zware.
 

JustAnother0rganic

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Rgr dat!
Weet nooit het overeenkomstige equivalent over naphta wanneer er wordt gezegd "geen vervanging".
naphta= lichte petroleumether
Ik zal je vertellen of ik nog steeds geldig ben na mijn scheikundeprestatie o_x'
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
OK, nu weet ik waar mijn probleem ligt na het lezen van veel van uw inhoudspatroon. Dank u bij voorbaat. Mijn probleem is dus dat ik niet veel weet over de zuur-base theorie om efedrine te scheiden van pillen die ook theofylline bevatten. oké welke methode kan ik het beste gebruiken? Ik heb 2 methodes in deze inhoud, ik heb ook een methode in de Fester Cookin Crank video. Ik heb geprobeerd de 2 methodes in de fester video te volgen, maar het levert maar 1/5 van de totale hoeveelheid efedrine hcl op die ik extraheer. kort door de bocht, voor zover ik weet is alleen efedrine hcl oplosbaar in water en theofylline is oplosbaar in olie (niet polair). en als ik hiermee klaar ben en ephedrine hcl kristallen heb, ga ik verder met de reflux methode met Hypofosforzuur + Jodium (deze 2 ingrediënten staan klaar in mijn minilab). heel erg bedankt. nogmaals elk van mijn pillen bevat 12,5 mg ephedrine hcl & 120mg theophylline, ik heb 200 pillen uit elke doos. welke methode is goed voor mij om opnieuw te beginnen met de hoop op 100% resultaat. Ik heb nog 3 doosjes met pillen klaargemaakt
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Afgaande op de samenstelling van je tabletten is het niet nodig om een zuur-base extractie te gebruiken. Probeer de pillen gewoon te vermalen tot poeder en giet er koud water overheen. De efedrine HCl zou moeten oplossen. Filter vervolgens het onoplosbare neerslag eruit en verdamp het water op een schoteltje. Efedrine HCl zou kristallen moeten vormen.
Maar bepaal eerst het exacte gewicht van de tablet, zo weet je of er nog andere ingrediënten zijn die niet in de samenstelling vermeld staan. Kies vervolgens een extractiemethode.
Als je meer hulp nodig hebt bij het extraheren, stuur me dan een PM.
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Ik doe er koud water (gedestilleerd water) in, roer het tot 15-20 met een magneetroerder,

filter het dan met een koffiefilter, en het resultaat is roze

en ik verdamp het op een petrischaaltje.

vraag:
a. waarom wordt water roze
b. hoe lang duurt het verdampen?
c. Welke oplossing anders dan water kristalliseert sneller? wat is petroleumether? diethylether? ethanol? methanol? telueen? isopropylalcohol?
d. moet ik de zuur-basemethode gebruiken met NaOH aan het begin en HCL Gas aan het einde? wat ik bedoel is zoals in de video Uncle Fester Cookin Crank

@G.Patton @HEISENBERG @William Dampier
 

Attachments

  • HEpA8QSJY3.jpg
    HEpA8QSJY3.jpg
    2.1 MB · Views: 230
  • 05MrhjtcK7.jpg
    05MrhjtcK7.jpg
    1.7 MB · Views: 239
  • brcisxDtS4.png
    brcisxDtS4.png
    2.9 MB · Views: 235
  • 0zEisTDy6N.jpg
    0zEisTDy6N.jpg
    2 MB · Views: 236
Last edited:

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Beschrijving van de pil:
Bevat theofylline en efedrine HCL, gebruikt om kortademigheid te verlichten.

Samenstelling:
Theofylline 130mg,
Efedrine HCL 12,5mg

0,3 gram is de totale massa van 1 pil die ik heb gewogen.
msds niet gevonden.
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
Wie kent de vrije base van pseudo-efedrine, wat is de oplosbaarheid in dichloormethaan en is het mogelijk om het in vacuüm te destilleren? Glad als een kleverige pasta bij kamertemperatuur, niet olieachtig.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, ik denk dat het oplosbaar is in DCM. Ik weet het niet zeker, maar dit oplosmiddel heeft dezelfde polariteit als chloroform.

Ja
 

Chery

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 11, 2022
Messages
10
Reaction score
9
Points
3
Mijn favoriete Actifet wordt niet geproduceerd en ik kocht andere pillen met verlengde afgifte, toen ik ze vulde met alcohol, werd het zo'n troep,

Zetmeel... Ik dacht en kookte dit papje in 5% zwavelzuur, denkend dat het mogelijk was om zetmeel om te zetten in glucose en oh goden het papje veranderde in een vloeistof( foto 2)

Toen ik alles filterde en natriumhydroxide toevoegde, viel er een vreemde plastic substantie uit, die ik heb opgevangen (foto 3). Het smaakt bitter naar Еphedrine. Wat zou het kunnen zijn? Weekmakers?
 

Attachments

  • RvIX6gz5Pu.jpg
    RvIX6gz5Pu.jpg
    57.7 KB · Views: 332
  • IdqCPx9cmL.jpg
    IdqCPx9cmL.jpg
    159 KB · Views: 328
  • Fxuza17cBI.jpg
    Fxuza17cBI.jpg
    195 KB · Views: 329
Top