Bedoel je dat ik A/B-extractie moet gebruiken voor deze hele procedure?
Mijn nieuwe plan is om de pillen eerst 5-8 uur op te lossen in ethanol. (vorige keer loste deze teqniqe bot IBU en PSE op, maar het gewicht van Modafen doos is 24st en een pil bevat 200mg Ibuprofen en 30mg PSE. dus in het begin begon ik met 5500mg.
Na ethanol souk ik gewoon laten verdampen rdry in chill.....it was okayn en de meest insteresting denken was dat ik ging van 5500a naar zoals 1500-1700 mg, maar im reallz zeker dit dit alleen pse, ibu en een paar vulstoffen.
En vanaf dit punt vraag ik me af.
Dus denk je dat dit gaat werken?
1. de hele massa 5-8 uur in ethanol laten trekken
2. de oplossing filteren en het vocht bewaren en de restjes prop weggooien
3. nu is het tijd om te verwarmen op een zeer laag vuur en langzaam te verdampen tot de gewenste poedermix van PSE en IBU.
4. alkalisch water toevoegen totdat mijn oplossing een pH van 13......... bereikt. alkalische oplossing toevoegen aan wat? zoals pillen in alkalisch water doen? omdat mijn pillen troep bevatten die in water wordt geactiveerd.
5. extraheren met tolueen
6. nu de oude waterlaag weggooien, dan misschien een paar keer wassen met water?
7. Voeg wat schoon gedestilleerd water toe aan het apolaire oplosmiddel.
8. 8. Zuur aan tot pH 3 met verdund HCl (moet ik het schudden, of is langzaam zwenken goed?)
9. Het Pseudo zal naar de waterfase migreren als Pseudo-HCl zout.
10. De Ibuprofen (nu zuur) zal neerslaan in de waterfase, dus in theorie hebben we vrij schone pseudo in het water.
11. Tot slot kan ik A/B-extractie doen om het PSE nog verder te zuiveren.
Bedankt voor de reacties