Efedrine extractie uit planten

bigbadbear

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Is het mogelijk om efedrine te extraheren met aqua Regia en kunt u uitleggen hoe?

bedankt 🙂
 

ngn

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik heb online informatie gevonden die suggereert dat L-ephedrine en D-pseudo-ephedrine de primaire alkaloïden zijn in ephedra, samen met enkele andere sporenalkaloïden. Ik denk dat ik weet hoe ik hydrochloride-efedrine en hydrochloride-pseudo-efedrine uit ephedra kan extraheren en scheiden.

Kunt u mij adviseren of ik, als ik verder ga met de synthese van meth, met behulp van methodes als jodium/rode fosfor, L-hydrochloride-efedrine, D-hydrochloride-pseudo-efedrine of een mengsel van beide moet gebruiken? Heeft de L/D invloed op de synthese van meth? Dank u.:love::love::love:


Ik heb moeite met het onderscheiden van deze concepten: efedrine en pseudo-efedrine, chirale L/D, optische rotatie L/D, en ik weet niet zeker hoeveel invloed ze hebben op de synthese van meth.:cry::cry::cry:
 

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Ik gebruikte 15 gram poeder, elke gram heeft 1,656 ml nodig, dus 15 gram is 24,84 ml, maar toen ik ethanol en nafta in het poeder goot, werd het modder. Neem me niet kwalijk, Grote God, hoe kan ik het filteren? Er is helemaal geen vloeistof, het is allemaal modder.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
meer oplosmiddel toevoegen, wat is een probleem?
 
View previous replies…

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
453 gram poeder gebruikt 750 ml oplosmiddel.
 

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Bedoel je dat het niet uitmaakt hoeveel oplosmiddel je giet? Kan 15 gram in meer oplosmiddelen worden gedrenkt?
 

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Er is een vereenvoudigde methode die getest is. Waar gaat het poeder naartoe dat is verkregen na 10 minuten verhitten met ethanol in de eerste stap? Is het gereserveerd voor het tweede deel? Maar in het tweede deel moet ethanol 3 dagen weken en nafta 2 dagen, en dan worden de twee gefilterde vloeistoffen versmolten. Na versmelting wordt een zwarte substantie met veel olie verkregen. Ik zie geen poederachtig wit.
 

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Bovendien levert het vermalen van gras tot poeder en het weken ervan in ethanol of nafta een donkergroene vloeistof op. Ik heb het 4-5 keer gefilterd met zuigfiltratie en de kleur is nog steeds donkergroen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Ik begrijp niet waar u het over hebt. Kunt u uw verzoek duidelijker omschrijven?
 
View previous replies…

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Het werd stap voor stap geëxtraheerd, maar het eindproduct was geen wit poeder. Ik gebruikte een vereenvoudigde versie en elke stap werd uitgevoerd volgens het bovenstaande. Na het weken in het oplosmiddel werden de twee oplosmiddelen gecombineerd, en na het drogen werd een zwarte verkregen, nee. Het is een donkergroene vloeistof.
 

Attachments

  • RWP3csXFBC.jpg
    RWP3csXFBC.jpg
    4.1 MB · Views: 221

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
In theorie is je efedrine er. Je hoeft het alleen maar te extraheren. Er zijn ook andere stoffen. Je moet de vloeistof volledig indampen en de efedrine kristalliseren. Waarschijnlijk is flashchromatografie hier nodig.
 

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Volgens wat je hierboven zei, heb ik het op de taartplaat gedaan, maar ik heb nog geen wit poeder gezien na het verdampen van de vloeistof. Is het een fout in mijn werkwijze? Maar ik heb het gemaakt volgens uw bovenstaande methode.
 

bigbadbear

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Kan ik deze methode gebruiken?

1000 gram (1 kg) ephedra poeder

5000 ml water

3000 ml benzine

100 gram keukenzout

20 gram natronloog

100 ml geconcentreerd zwavelzuur

1000 ml xyleen

methode:

Week het poeder 24 uur in een mengsel van water, benzine, zout en soda

Zeef de oplossing en breng over naar de tank

Zwavelzuur, zout en xyleen toevoegen

Verwarmen bij een temperatuur van minder dan 50 graden Celsius gedurende 2-3 uur

Scheiden en drogen van het sediment dat efedrine bevat
 

xiaofen

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 5, 2023
Messages
13
Reaction score
1
Points
3
Deze methode ziet er goed uit, maar geconcentreerd zwavelzuur is moeilijk te verkrijgen in mijn land.
 

K.1

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Heb je deze methode ooit geprobeerd? Hoe was de opbrengst?
 

bigbadbear

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Ik leerde deze methode van een van mijn vrienden uit Afghanistan. Hij zei dat ze efedrine extraheren met deze methode, maar ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik op zoek ben naar zwavelzuur.
 

bigbadbear

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
30 gram efedrine uit 1 kilogram ephedra
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18

In de komende maanden zal ik een extractie proberen en de resultaten posten.
 

nobody66

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hallo broer, heb je het al geprobeerd? Wat is het resultaat? Ben je geslaagd in deze methode?
 
Top