MDMA/ecstasy zuiveringsmethode

Mdp2p

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 5, 2022
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
Lang geleden deed ik het op deze manier:



1 liter Ipa (isopropylalcohol) 99% laboratoriumkwaliteit (de "drogisterij"-kwaliteit werkt niet)

1 liter aceton 99% (drogisterijkwaliteit werkt niet en minder dan Mercadona)

1 glas van 1 liter

1 kookplaat (maar omdat niet iedereen die heeft, is een dubbele boiler een optie)

1 laboratoriumthermometer

Dat is alles.


Voor elke gram Mdma hebben we 3,50 ml ipa nodig (metingen zijn erg belangrijk!).

We doen de ipa in een bekerglas en ook een thermometer die de ipa aanraakt
We verwarmen de ipa tot 55 graden (niet hoger dan 60 graden)


Zodra we die temperatuur hebben, doen we de Mdma erin en zal het oplossen



Dek het glas af met een stuk papier en laat het 4 uur op kamertemperatuur staan.



Na die 4 uur moet het een dag in de koelkast



de dag erna nog een dag invriezen en de kristallen vormen zich al



Eerste batch:
Giet de vuile ipa in een ander glas en zet het terug in de vriezer.

in het bekerglas met de kristallen voegen we aceton toe (halve ipa) het bekerglas is zo koud dat de kristallen oplossen en de aceton het blokkeert.

ongeveer over een uur hebben we diezelfde aceton overgedraaid in het vuile ipa-glas

We laten de kristallen een dag drogen.

Waarom voegen we aceton toe aan de ipa? Omdat er nog steeds kristallen zijn, maar we hebben aceton nodig, anders vormen de kristallen zich niet.

De weggegooide aceton voegen we toe aan het vuile ipa-glas uit de vriezer. Zonder de aceton zal de tweede lading kristallen zich niet vormen!

Het zal langer duren voordat deze kristallen zich vormen, dus laat ze een paar dagen in de vriezer staan.

We hebben het glas eruit gehaald en de vuile ipa weggegooid.

We voegen aceton toe zodat de kristallen niet oplossen. Als het glas op kamertemperatuur is, gooien we de aceton weg en laten we de kristallen drogen.
 

Attachments

  • BsgKQplDIq.jpg
    BsgKQplDIq.jpg
    485.1 KB · Views: 351
  • PmGt5pj3nx.jpg
    PmGt5pj3nx.jpg
    159.5 KB · Views: 337

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Als ik het goed begrijp, is de oplosbaarheid van MDMA in kokende IPA ongeveer 1,4 ml IPA per 1 gram chloride.
Misschien kunt u aangeven wat de oplosbaarheid van MDMA is in IPA bij RT en in bevroren IPA?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik heb empirisch een interessant feit gevonden. De oplosbaarheid in IPA hangt af van de zuiverheid.

Ik had twee batches, een na ABE, zuiver wit, een andere bruinachtig na kristallisatie in water.

Beide batches werden naar gewicht opgelost in IPA uit dezelfde fles onder T=65C.
Chloride gewicht - 70 gr
IPA gewicht - 193 gr

De eerste kolf loste volledig op.

De tweede erlenmeyer had een probleem met oplossen: Ik moest 9 gr IPA toevoegen om het volledig op te lossen. Het IPA-gewicht werd aangepast op het punt van volledig oplossen om de verdampte aan te vullen.

Tijdens het kristalliseren zag ik in de tweede erlenmeyer chlorideschilfers aan het oppervlak drijven. Dat werd niet opgemerkt in de eerste. De dichtheid is duidelijk anders door verontreinigingen.

QxRzqkinOs
 
Last edited:

Macondor

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
42
Reaction score
8
Points
8

Hallo, ik maak veel zuiveringen van shity mdma, en nu heb ik een probleem.
Ik maak de aceton washe, was mooi ik kleur niet al te slecht.
Dan oplossen in hete IPA (zeer mooie kleur helder) een crash kristallen, filteren en drogen.
Weer oplossen in IPA ik wil grote kristallen maken (dat doe ik vaak) in hete IPA en de oplossing zaaien, deze keer liet ik de oplossing de hele nacht in de hete plaat op 80 graden, de andere dag toen ik de langzame afkoeling temp voor de groei wilde starten... zie ik de hele oplossing donker! erg smerig. ik zette de warmte uit en liet afkoelen. Het eindigt erger dan toen het begon met echt vieze gesuikerde kristallen. Ik laat het drogen en maak een andere acetonwasbeurt... en heb een heleboel olie als ik de aceton uit de tweede wasbeurt verdamp! !
Wat is verdomme de roodachtige donkere olie? Is het oplosbaar in water/alcohol/aceton?

Misschien kan de hitte MDMA hcl afbreken, of een soort impuritis?


PD: Wat denk je van de antisolvent crash met aceton/ipa? Wanneer is het beter?
Kan een goede zijn... MDMA-extract vrijmaken met diethylether en opnieuw mengen met een paar ml chlorid acid 37%?

Bedankt baas
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, jouw MDMA reageerde met zuurstof in lucht. Wat een gevoel van verhitting bij 80*C 's nachts? Ik denk dat alle IPA is verdampt en dat je product is verwarmd in een bekerglas bij 80*C. Je moet het oplosmiddel verwarmen om de oplosbaarheid van MDMA te verhogen in een minimale hoeveelheid oplosmiddel. Koel het vervolgens langzaam af om kristallen te laten groeien.

Lees meer over Kristallisatie en hete filtratie
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Het is oké voor MDMA.
Het zal.
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/mdma-synthesis-via-nabh4-from-mdp2p.5188/
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/complete-mdma-synthesis-from-sassafras-oil-with-al-hg.20/
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Interessant.

Ik ben net begonnen met herkristallisatie in IPA op een waterbad. Eens kijken wat ik morgenochtend krijg. De bedoeling is om de temperatuur van het water in de pan 2C per 30 minuten te laten dalen.

Maar ik begrijp ook niet wat de reden is om het 's nachts onder 80C te houden. De oplosbaarheid is altijd hetzelfde bij dezelfde temperatuur: het maakt niet uit hoe lang je het verwarmt - 10 minuten of 10 uur.

Ook een vraag: je had het over een erlenmeyer. Bedoel je een erlenmeyer?

Wat zwarte MDMA betreft, kreeg ik ook sterk de indruk dat het zout afbreekt tijdens verhitting. Elke keer als ik het chloride verwarm, wordt het donker.
Zelfs als ik het zout aanzuur in ether FB, wordt het donker als ik het verwarm tot 130. Vervolgens was ik het zout in acetaat.
Als ik het zout dan was met aceton in een volumeverhouding van 1:10, en het verse zout opnieuw kristalliseer door het te verhitten tot 100+C, wordt het weer donker.
 
Last edited:

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik heb gehoord dat deze zwarte kleur een veelvoorkomend probleem is bij MDMA gemaakt van PMK.

Vandaag denk ik dat de beste manier is om FB aan te zuren met 37% HCl in koude aceton: geen verwarming en het poeder in het resultaat is zuiver wit.
Waarschijnlijk is langzame herkristallisatie in IPA van 60C tot RT ook vriendelijker voor onstabiele moleculen die geneigd zijn om af te breken.
 
Last edited:

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Nu heb ik 100% bewijs dat langdurige blootstelling van MDMA aan hoge temperaturen de kleur beïnvloedt.

Ik gebruik verschillende kristallisatiemethoden en het is voor mij geen probleem om zuivere witte kristallen te krijgen. Normaal gesproken duurt het verwarmen niet lang en zijn de kristallen perfect wit.

Maar deze keer probeerde ik iets nieuws om de kristallen groter en transparanter te maken: "Per aspera ad astra".

Ik gebruikte dezelfde batch puur wit poeder na ABE, toen de oplossing klaar was had het dezelfde kleur als normaal, transparant licht bruinachtig. Ik liet het 10 uur op de kookplaat staan, T meestal 40-70C.

Helaas maakte ik een fout in mijn berekeningen, en mijn verwachtingen werden niet waargemaakt. Als gevolg daarvan moest ik de hele batch opnieuw kristalliseren. Toen ik mijn oplossing klaarmaakte voor herkristallisatie, was deze veel slechter dan voorheen.
ZkcX30qVLh


Het is nog steeds een open vraag wat het is. Het zou koolstof van carbolzuur kunnen zijn. Het zou ook een natuurlijke eigenschap van zout kunnen zijn om donker te worden als het verhit wordt: juweliers gebruiken dit vaak en verhitten stenen gedurende lange tijd om de kleur te veranderen.

Maar ik heb gemerkt dat de oplossing van MDMA HCL die niet gezuiverd was met basextractie veel donkerder bruin wordt en zelfs veel sneller.

Dus ik denk dat er nog steeds een nevenproduct aanwezig is (niet veel, misschien 1-2%) dat zwart wordt bij verhitting.
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, veel organische verbindingen hebben de neiging om donkerder te worden na verhitting. Luchtzuurstof reageert er goed mee onder verhoogde temperatuur. Ook kan dimerisatie plaatsvinden.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Kan iemand mij uitleggen wat de oorzaak is van deze scheiding door lagen?
Oa5jInUvbM JkNlQ0vuti
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ik kan het niet, maar deze mdma ziet er vrij goed uit (y)
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
ja, product is ok.
deze mediumlaag ziet er ook donkerder uit, niet door een teveel aan verontreinigingen, maar door zulke grappige kristalvorming.
Ik denk dat het komt door verschillende manieren van temperatuurregeling.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
@G.Patton, over het algemeen is IPA heel goed om bepaalde verbindingen (nevenproducten van synth) uit mdma te verwijderen. Maar mijn echte probleem is de enorme hoeveelheid hydrochloride die achterblijft in IPA en die ik moet terugwinnen. Nu denk ik dat ik een beter resultaat krijg als ik ethanol gebruik. Is er een bekende route voor het wassen van mdma hcl in ethanol?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
MDMA*HCl is oplosbaar in methanol, het kan ook oplosbaar zijn in ethanol. Ik weet het niet meer zeker.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik denk ook na over het gebruik van glicerol in het zuiveringsproces als een triple-atomaire alcohol. Ik kom over een paar dagen terug op mijn werk en zal het verslag posten.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
@G.Patton algemeen, gewoon nieuwsgierig of je enig idee hebt over verschillende oplosmiddelen voor mdma zuivering door basis extractie zoals pro en contra: hexaan, dcm, petroleumether?

Mijn persoonlijke observatie is dat ether nogal wat base oplost. Volgens mijn ervaring heb je ongeveer 3 ml ether nodig om 1 gr base op te lossen. Maar ik ben niet alleen geïnteresseerd in volume (en kosten) maar ook in de minimale oplosbaarheid van onzuiverheden.

Ik neem aan dat hexaan dat wordt gebruikt voor het extraheren van base cas 64742-49-0 (isohexaan) is?
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Helaas heb ik dergelijk onderzoek niet uitgevoerd. Ik kan je dus zeker geen antwoord geven.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Vacuümdestillatie van vrije base met een terugvloeikoeler en scheiding van het opgeloste product in fracties afhankelijk van het kookpunt geeft je maximale zuiverheid en minimaal verlies van substantie.
 

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hallo vrienden, bedankt voor de bijdrage, het werkt heel goed maar ik heb een twijfel, bij het kristalliseren (kristallen slaan heel goed neer) krijg ik geen kristallen zoals de typische kristallen van mdma, het lijkt meer op sneeuwvlokken, op ijsvorst in een glas op een besneeuwde dag, het is glas maar heel breekbaar. Waarom krijg ik geen sterk glas? Dank u en groeten 😊
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, graag gedaan! Gebruik je een koelkast voor de kristallisatieprocedure? Hoe sneller de afkoeling, hoe kleiner de kristallen.
 
Top