- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 5
Goedemiddag iedereen, ik heb 6 kg efedrine, ik ben al begonnen met de testen via de hypofosforroute, het zuur dat ik heb is 80%, oké? of in welke concentratie moet het zijn?
Na het hele proces te hebben gedaan, werd aan het einde de olie gescheiden van het waterige deel, de gele methamfetamine olie en er werd ook een bruin gekleurde laag gevormd, ik scheidde met tolueen en de bruine kleur verdween, ik decanteerde en toen begon ik de kristallisatie met HCL in gas, ik verlaagde het tot een ph van 5 en er gebeurde niets, ik bleef de ph verlagen tot het nul bereikte en er werd een zeer dichte laag gevormd op de bodem, Ik plaatste het een uur op een rotaverdamper om de tolueen te verwijderen en nadat ik de bal uit de rotaverdamper had gehaald werd het een soort slush, ik heb 24 uur gewacht tot het droog was en het was nog steeds nat, ik weet niet wat ik fout deed maar ik kon het doel niet kristalliseren, het zou me enorm helpen als u me kon uitleggen waar ik fout zat, heel erg bedankt
Na het hele proces te hebben gedaan, werd aan het einde de olie gescheiden van het waterige deel, de gele methamfetamine olie en er werd ook een bruin gekleurde laag gevormd, ik scheidde met tolueen en de bruine kleur verdween, ik decanteerde en toen begon ik de kristallisatie met HCL in gas, ik verlaagde het tot een ph van 5 en er gebeurde niets, ik bleef de ph verlagen tot het nul bereikte en er werd een zeer dichte laag gevormd op de bodem, Ik plaatste het een uur op een rotaverdamper om de tolueen te verwijderen en nadat ik de bal uit de rotaverdamper had gehaald werd het een soort slush, ik heb 24 uur gewacht tot het droog was en het was nog steeds nat, ik weet niet wat ik fout deed maar ik kon het doel niet kristalliseren, het zou me enorm helpen als u me kon uitleggen waar ik fout zat, heel erg bedankt
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Het enige wat je moest doen was de fb-olie scheiden van het caustische water in. Een sep trechter was de fb olie met een gelijke hoeveelheid dh20 gooi de dh20 weg voeg dan een gelijke hoeveelheid watervrije aceton toe tritate met hcl zuur til pH was 5.8 voeg 1 ml dh20 toe aan elke gram meth hcl dan verdampen voordat je een skim op de top t zet het in een donkere kast en laat de natuur zijn ding doen geen behoefte om gas en dingen moeilijk maken
- Reaction score
- 43
Ik heb dit net goed gelezen pH 0 grote nee nee je moet het opnieuw freebasen en je gaat product verliezen ook als ik naar je beker kijk heb je het vastgebonden als je destillatie doet en bracht je bijtende stof over met je olie als je destillatie doet, of het nu eenvoudig is of stoom, niet verder dan een kwart van de weg naar beneden in de condensor je dampdruk ok slow and steady wins the race here patients
Je gaat ook geen ijs maken door het product te vergassen, je maakt wit poeder dat gefilterd moet worden gewassen met watervrije aceton en dan opnieuw gekristalliseerd met dh20 of oplosmiddel.
Je gaat ook geen ijs maken door het product te vergassen, je maakt wit poeder dat gefilterd moet worden gewassen met watervrije aceton en dan opnieuw gekristalliseerd met dh20 of oplosmiddel.
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
De pH mag niet onder 5,8 komen, breng de pH weer op 13 met natriumhydroxide en kristalliseer voorzichtig.
Als hcl-gas niet werkt, probeer dan dit:
Doe de tolueenlaag in een bekerglas en voeg een gelijke hoeveelheid zuiver water toe, voeg voorzichtig druppelsgewijs hcl toe tot pH 5,8 (meet bij het meten van de pH de waterlaag, niet de tolueenlaag)
Schud krachtig gedurende lange tijd en scheid de waterlaag, waardoor het water verdampt.
Sorry voor slechte eng
Als hcl-gas niet werkt, probeer dan dit:
Doe de tolueenlaag in een bekerglas en voeg een gelijke hoeveelheid zuiver water toe, voeg voorzichtig druppelsgewijs hcl toe tot pH 5,8 (meet bij het meten van de pH de waterlaag, niet de tolueenlaag)
Schud krachtig gedurende lange tijd en scheid de waterlaag, waardoor het water verdampt.
Sorry voor slechte eng
↑View previous replies…
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
- By B.d.p.n.e
Probeer de kristallen schoon te maken:
Plaats het filtreerpapier in een glazen trechter en verspreid alle kristallen in een dunne laag poeder op het filtreerpapier, Was je kristallen vervolgens met watervrije aceton en droog ze vervolgens.
Als er nog steeds onzuiverheden zijn, is de reactie tijdens de constructie geïnfecteerd met te veel onzuiverheden, probeer dan de Moskou-route
Plaats het filtreerpapier in een glazen trechter en verspreid alle kristallen in een dunne laag poeder op het filtreerpapier, Was je kristallen vervolgens met watervrije aceton en droog ze vervolgens.
Als er nog steeds onzuiverheden zijn, is de reactie tijdens de constructie geïnfecteerd met te veel onzuiverheden, probeer dan de Moskou-route
- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 35
- Deals
- 2
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
Hallo, sorry voor het lange antwoord. Bedoel je grote kristallen? Je moet d-Meth scheiden en dan kristalliseren.
Synthese van d-methamfetaminehydrochloride via wijnsteenzuur
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...