Methamfetamine uit efedrinetabletten

GhostBlack

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 11, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Goedemiddag iedereen, ik heb 6 kg efedrine, ik ben al begonnen met de testen via de hypofosforroute, het zuur dat ik heb is 80%, oké? of in welke concentratie moet het zijn?
Na het hele proces te hebben gedaan, werd aan het einde de olie gescheiden van het waterige deel, de gele methamfetamine olie en er werd ook een bruin gekleurde laag gevormd, ik scheidde met tolueen en de bruine kleur verdween, ik decanteerde en toen begon ik de kristallisatie met HCL in gas, ik verlaagde het tot een ph van 5 en er gebeurde niets, ik bleef de ph verlagen tot het nul bereikte en er werd een zeer dichte laag gevormd op de bodem, Ik plaatste het een uur op een rotaverdamper om de tolueen te verwijderen en nadat ik de bal uit de rotaverdamper had gehaald werd het een soort slush, ik heb 24 uur gewacht tot het droog was en het was nog steeds nat, ik weet niet wat ik fout deed maar ik kon het doel niet kristalliseren, het zou me enorm helpen als u me kon uitleggen waar ik fout zat, heel erg bedankt

J6Wf1sC0LR
 
View previous replies…

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Het enige wat je moest doen was de fb-olie scheiden van het caustische water in. Een sep trechter was de fb olie met een gelijke hoeveelheid dh20 gooi de dh20 weg voeg dan een gelijke hoeveelheid watervrije aceton toe tritate met hcl zuur til pH was 5.8 voeg 1 ml dh20 toe aan elke gram meth hcl dan verdampen voordat je een skim op de top t zet het in een donkere kast en laat de natuur zijn ding doen geen behoefte om gas en dingen moeilijk maken
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Ik heb dit net goed gelezen pH 0 grote nee nee je moet het opnieuw freebasen en je gaat product verliezen ook als ik naar je beker kijk heb je het vastgebonden als je destillatie doet en bracht je bijtende stof over met je olie als je destillatie doet, of het nu eenvoudig is of stoom, niet verder dan een kwart van de weg naar beneden in de condensor je dampdruk ok slow and steady wins the race here patients
Je gaat ook geen ijs maken door het product te vergassen, je maakt wit poeder dat gefilterd moet worden gewassen met watervrije aceton en dan opnieuw gekristalliseerd met dh20 of oplosmiddel.
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
De pH mag niet onder 5,8 komen, breng de pH weer op 13 met natriumhydroxide en kristalliseer voorzichtig.

Als hcl-gas niet werkt, probeer dan dit:

Doe de tolueenlaag in een bekerglas en voeg een gelijke hoeveelheid zuiver water toe, voeg voorzichtig druppelsgewijs hcl toe tot pH 5,8 (meet bij het meten van de pH de waterlaag, niet de tolueenlaag)


Schud krachtig gedurende lange tijd en scheid de waterlaag, waardoor het water verdampt.



Sorry voor slechte eng
 
View previous replies…

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Probeer de kristallen schoon te maken:

Plaats het filtreerpapier in een glazen trechter en verspreid alle kristallen in een dunne laag poeder op het filtreerpapier, Was je kristallen vervolgens met watervrije aceton en droog ze vervolgens.

Als er nog steeds onzuiverheden zijn, is de reactie tijdens de constructie geïnfecteerd met te veel onzuiverheden, probeer dan de Moskou-route
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Voor kristallen in de vorm van glas:

Na de reinigingsfase los je het methamfetaminepoeder op in zo weinig mogelijk alcohol en wacht je tot de alcohol verdampt is.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Is het slecht als ik ethanol gebruik voor PSE-extractie?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Ik heb nog nooit iemand dit zien doen met ethanol, en ik wil je eraan herinneren dat ethanol duurder is dan tolueen, en dat ethanol minder oplosmiddel bevat dan tolueen.
 
View previous replies…

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Ik loste PSE op in ethanol, de oplossing was troebel, ik verwarmde de oplossing een beetje en de oplossing werd helder.
Ik heb het toen op een grote spiegel uitgesmeerd voor een betere verdamping en het vormde kristallen die een beetje op witte schimmel leken. Ik weet niet zeker of ze PSE bevatten.
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Je kunt het zien aan de smaak...

Ik weet dat het walgelijk en ongezond is, maar pse is geen drug in de procedure, dus je kunt het met een gerust hart proeven.

De smaak van pse is extreem bitter, terwijl de smaak van methamfetamine zuur is.

Als je zeker weet dat je pse hebt, volg dan de verwijderingsprocedure die ik hierboven heb genoemd.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Filter je ethanol met pse erin, haal dan een elektrische wok waar een ventilator overheen blaast en laat de ethanol met pse van je links verdampen.
 

mr hallo

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Kunnen we hiervoor vloeibare efedrine gebruiken?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, hoe noem je "vloeibare efedrine"? Efedrine en efedrinehydrochloride zijn vaste stoffen.

P.S. Spam niet door dezelfde vraag in verschillende onderwerpen te stellen.
 
View previous replies…

mr hallo

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Maar het extract van de ephedraplant, dat efedrine-extract wordt genoemd, is in vloeibare vorm. Kunnen we efedrine vloeibaar maken door het te verdampen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Je extraheert moleculen efedrine met een oplosmiddel. Het oplosmiddel wordt verdampt en je krijgt pure efedrine. Efedrine + oplosmiddel is geen "vloeibare efedrine", het is een mengsel. Ja, dat kan.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Hallo, ik wil de Moskou-manier proberen, maar ik ben een beetje in de war. Ik wil stap voor stap de video bekijken, maar de video is anders dan de beschrijving. Kan iemand me helpen om het te begrijpen? In de beschrijving staat dat de refluxie 24 uur nodig is, maar in de video wordt het nergens getoond. Hebben ze het overgeslagen of gebruiken ze een andere manier? En ook waar wordt natriumthiosulfaat voor gebruikt en wanneer? Ze hadden het niet in de video. Wat betreft fosfaan, zou ik exhoust vent gemaakt voor het kweken van wiet kunnen gebruiken? Het is vrij sterk en het heeft een koolstoffilter, zou het werken tegen de geur van de dampen? De laatste vraag gaat over ijs productie. Ik heb G. Patton's post over het maken van ijs gelezen en ik zou het graag willen uitproberen, maar ik weet niet zeker of het zou werken met de pseudoefedrine meth basis zoals bij P2P. Zo ja, vanaf welke stap moet ik beginnen met de pseudo meth basis? Sommige mensen zeiden dat zijn post nep is, is dat waar? Of wisten ze er gewoon niets van? Bedankt voor alle informatie, het zou me erg helpen en sorry voor mijn Engels.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Luister niet naar die eikels die zeggen dat dit bericht niet waar is.
dat dit bericht niet waar is
1 natriumthiosulfaat wordt gebruikt om jodium en kleur te doden als je rp/hi-route doet. Daarom zeg ik tegen mensen dat ze onderfosforzuur moeten gebruiken, omdat je de rode fosfor er niet uit hoeft te filteren en natriumthiosulfaat moet gebruiken en je met deze methode niet 24 uur hoeft te refluxen. 4 tot 8 uur is genoeg.
2 je kunt de uitlaat aan het koolstoffilter bevestigen met het kanaal 2 voet boven de condensor als je een snelheidsregelaar op de ventilator hebt, laat hem dan niet op een vlakke stok staan we kweken hier geen dope we willen gewoon het gifgas uit het gebied waar je kookt halen neem een kanaal aan de voorkant van de ventilator en dan een ander kanaal aan de achterkant van de ventilator naar het koolstoffilter zet het koolstoffilter buiten het gebied waar je kookt plaats het kanaal aan de voorkant van de ventilator 2 voet boven de condensor.
3 Het gebruik van meth fb gemaakt van pseudo zal beter werken met behulp van de methode G Patton gepost om ijs te maken dan p2p al het juiste ijs werd gemaakt van pseudo en eph die DMeth produceert voordat de klem werd gezet op de pseudo en eph
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Voordat ze de Sudafed pillen verneuken met gaks etc. 1000 dozen Sudafed in een 25 liter plastic witte emmer voor levensmiddelen wassen eerst 12 liter spiritus heet in de emmer verfroerder op een accuboormachine roeren tot alles is opgelost plaats de emmer op een bankje met het deksel erop. plaats de emmer op een bank met het deksel erop en laat hem staan tot de metho helder is plaats dan een andere emmer op de grond en spuit de metho uit de emmer op de bank in de emmer op de grond en zorg ervoor dat je geen stront op de bodem van de emmer zuigt.
Herhaal het proces nu twee keer, maar gebruik deze keer slechts 8 liter metho per keer met je 3 wasbeurten samengevoegd in de onderste emmer giet dit in een elektrische wok met een ventilator die over de bovenkant blaast doe dit buiten als de concentratie van de vloeistof daalt blijf de wok vullen totdat alle metho is verdampt pak een bamboe lepel maar dan de platte en bewerk de pseudo tot het opdroogt tot poeder was de pseudo dan met watervrije aceton en je bent klaar.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
hoeveel natriumthiosulfaat moet ik gebruiken in de beschrijvingsverhouding?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Het is moeilijk om er een keaine hoeveelheid over te geven, maar je moet ongeveer 4/1 van het gebruikte jodium gebruiken
 
Top