Methamfetamine uit efedrinetabletten

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
u gebruikt deze synthese (klik). Uiteindelijk voegen we een waterige alkalioplossing toe tot de basische pH (>10). Tolueen kan worden gebruikt voor extractie. Extract kunnen we wassen met water, pekel, thiosulfaat (om het resterende jodium te wassen). De reactie is goed te schalen als de benodigde apparatuur aanwezig is (goed roeren, voldoende volume van de kolven en gecontroleerde reflux). Maar het opschalen moet geleidelijk gebeuren (als er geen ervaring is).
 
Last edited by a moderator:

ice

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Hallo, ik volg de Moskou-route. In de laatste stap wordt waterstofchloridegas in de tolueenextractieoplossing gepompt en worden enkele transparante kristallijne stoffen in de wand van het bekerglas verkregen, in tegenstelling tot het witte poeder in de video. Ik kan gewoon niet tegen de penetrante geur van waterstofchloridegas. Wanneer de tolueenoplossing aan het einde wordt uitgegoten, ligt er nog steeds een kleine hoeveelheid gele olieachtige vloeistof op de bodem van het bekerglas. Breng ik niet genoeg waterstofchloride in?
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Hallo Ik had vandaag een probleem met het genereren van hydrochloridegas. Ik heb de video gevolgd en de generator gemaakt van een gasblik. Ik heb 31% zoutzuur en zout gebruikt. Er was geen verhouding tussen zout en zoutzuur, dus ik voegde het willekeurig toe en het had niet de kracht om het gas door de slang te duwen en het bubbelde niet. Ik heb op internet gekeken en ik vond een handleiding om aluminium met zoutzuur te gebruiken. Kan ik deze methode gebruiken? De reactie duurde maar 5 seconden. Weet iemand wat het probleem was met de zout en zoutzuur methode?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Je moet HCl en CaCl of H2SO4 en NaCl gebruiken. Gebruik een kleinere generator zodat je niet veel materiaal hoeft te gebruiken. Met HCl en Al folie maak je alleen maar rommel.
Gebruik een kleine, knijpbare generator, zodat je het gas erin kunt duwen als dat nodig is, maar zorg ervoor dat je je product niet terugzuigt! Probeer 10-15g CaCl of NaCl en misschien 50ml HCl of H2SO4. Gebruik niet-gejodeerd zout. Voeg alles samen en sluit het uiteinde van je slang af en wacht 5 minuten tot de druk is opgebouwd. Dompel je slang onder in je product en laat de druk ontsnappen, waardoor je gas door het product borrelt, zoals ik al zei, knijp erin als dat nodig is, maar wees voorzichtig.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Ik heb geprobeerd om de rp uit lucifers te extraheren en ik heb het 2 uur gekookt met naoh oplossing en het werd grijs, het bubbelde en nu na het wassen met gedestilleerd water is het grijs poeder geworden en het is een beetje aan het vervliegen.
 

Johnny_Hammersticks

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 8, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Waarom zou je rp koken in een nao-oplossing? Nee, het zou niet grijs moeten worden, het zou nog steeds rood moeten zijn als je klaar bent.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
evangelium
Wat er mis is gegaan is dat je je RP 2 uur in NaOH hebt gekookt... waar haal je je instructie vandaan? Ik heb net deze hele post doorgelezen en het staat er allemaal in. Begrijp je de aanwijzingen niet of besluit je gewoon je eigen draai aan alles te geven terwijl je bezig bent?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
@xena

1- Als je hier een probleem mee hebt, trek dan af met de a/b-methode.

2- Wat bedoel je als je jodiumoplossing zegt?
 

xena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
1. Ik heb er niet echt een probleem mee, maar ik vroeg me af of dichloormethaan kan worden gebruikt? Als efedrine niet oplosbaar is in dichloormethaan, zou het toch moeten werken?
2. Negeer dit, ik heb het net herlezen, je doet de kristallen er recht in.

 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Ik heb gehoord dat als je methamfetamine synthetiseert uit efedrine of pseudo-efedrine, je uiteindelijk dextro-methamfetamine krijgt in plaats van racemische methamfetamine zonder dat je de isomeren hoeft te scheiden, klopt dit?

Mij is verteld dat je de isomeren voor dextro-methamfetamine alleen hoeft te scheiden als je het synthetiseert uit P2P.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Als je de gewenste natuurlijke efedrine hebt, en niet de synthetische racematische.
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Veel van de onderwerpen leggen uit hoe ik "efedrinesynthese" kan uitvoeren, maar ik kan niet zeggen of ik natuurlijke efedrine krijg zoals je zei om dextrometamfetamine te produceren.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Deze synthese geeft een racemaat eph. Alleen extractie van natuurlijke grondstoffen of scheiding van isomeren.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Pilotenn: Ja. Ik neem aan dat je het hebt over de "red p cook 101" video. Dat zijn basisinstructies en een overzicht van de procedure. Rode P, jodium en pseudo-efedrine en een beetje water reageren enige tijd samen. De resulterende oplossing wordt gefilterd. Tijdens de baseerstap wordt natriumthiosulfaat aan de loog toegevoegd om de overgebleven onzuiverheden uit de jodium/fosfor/PSE-oplossing te helpen verwijderen. Er wordt loog toegevoegd om de oplossing te baseren. De freebase meth wordt als olie naar buiten geperst. Er wordt een oplosmiddel toegevoegd om de olie op te vangen, die vervolgens wordt vergast om je kristallen uit de oplossing te laten neerslaan. Spoel na in aceton (niet in de video) om verder te zuiveren. Droog het geheel en je product is klaar.
 

pilotenn

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
dank uu.

Hoeveel natriumthiosulfaat moet ik toevoegen en kan ik ether gebruiken als oplosmiddel en ik zal de laag op de top nemen en het in waterstofchloridegas laten borrelen zoals in de video, bedankt
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Ik ben geen expert, dit is alleen wat ik heb geleerd door mijn studie, ik heb het (nog) niet persoonlijk gedaan. Elk recept lijkt anders te zijn wat betreft verhoudingen, ik heb niet mijn eigen recept voor wat werkt. Ik heb zelf alleen geleerd om natriumthiosulfaat te gebruiken als onderdeel van het proces. Dat gezegd hebbende, voor elke 1 gram PSE gebruik je .05 thiosulfaat. Dus als je 10 gram PSE gebruikt, gebruik je maar een HALF GRAM ( .5 ) thiosulfaat - nauwelijks iets. Hier is een bron
Ze zeggen dat het verder onzuiverheden, niet gereageerd jodium en of een bijproduct van de reactie genaamd aziridine verwijdert. Je lijkt het juiste idee te hebben. Ik geloof dat ether werkt, maar er zouden betere keuzes zijn, ik heb gehoord dat anderen zweren bij coleman fuel of tolueen.

Vergeet niet om je NaOH- en thiosulfaatoplossing LANGZAAM toe te voegen aan je gereageerde gefilterde product.
OPMERKING: ik weet niet of het beter is om de NaOH en thiosulfaat direct toe te voegen of dat het beter is om een H2O-oplossing te maken. Ik zie verschillende methoden om dezelfde resultaten te krijgen, maar ik wou dat ik de ervaring had, want dan zou ik het verschil weten en de kennis kunnen delen. Dus mijn excuses daarvoor. Dit is allemaal "in theorie" voor mij. Als ik de PSE kon krijgen die ik nodig had, zou het een ander verhaal zijn.

Hoe dan ook, als je Ph 13-14 bereikt, duwt de metholiebasis zichzelf uit de oplossing naar de bovenste laag. Nogmaals, dit is waar je je oplosmiddel toevoegt om je product op te vangen en de toplaag te scheiden. Dit is waar je HCl-gas toevoegt en je sneeuwbol maakt :} Filter en droog en je bent klaar. Daarna kun je aceton gieten om te wassen en verder te zuiveren. Daarna kun je droge IPA gebruiken om perfecto te herkristalliseren - je verliest natuurlijk kwantiteit met de aceton en IPA, maar de hogere kwaliteit pakt je veel harder ;] Veel succes, broer, ik wens je succes o7
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton hallo meneer, over de moscow-route, ik heb een klein probleem in het stadium waarin ik tolueen meng met vrije base, waar de moscow-route methode zegt dat het tolueenextract helder tot lichtgeel van kleur is, terwijl de mijne eruitziet als roodachtig theewater. de vraag is waar is mijn fout? tussen haakjes voor de dosering heb ik de JBSC-video op youtube gevolgd. bedankt voor de voorschotten.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo. Waarschijnlijk is het gekleurd door wat nevenproducten. Je kunt het eindproduct zuiveren om het puur te krijgen.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
@faizdh20 Het is moeilijk te zeggen waar, omdat niemand weet wat je hebt gedaan. Ik leer op dezelfde manier als jij, misschien wil je een post bekijken die ik heb gemaakt genaamd "mijn versie van hoe je NIET moet koken" voor het oplossen van problemen. Ik denk dat je een overmaat aan niet gereageerd jodium hebt, andere verontreinigingen, of misschien moet je gewoon beter filteren, maar dat is me niet duidelijk. Is je olie eruit geduwd nadat je hebt gebaseerd?
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
ok meneer, misschien moet ik de post controleren, bedankt
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Kunt u mij stap voor stap instructies geven over het proces dat ik moet uitvoeren op een korte en duidelijke manier? als u het niet erg vindt, heb ik foto's nodig als visuele referentie voor elk onderdeel. sorry dat ik dit vraag, want mijn Engels is slecht. dus het is een beetje verwarrend voor mij.
 
Top