Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Dit is wat ik op kleinere schaal heb gedaan;
1. Oplossing IPA/H2O 2:1 ((IPA 800ml,H2O 400ml)(1200ml)) werd toegevoegd een 2000ml kolf.
2. NaBH4 (116 g) werd in één keer toegevoegd en er werd geroerd.
3. P2NP (67 g) werd in kleine porties toegevoegd, zodat de temperatuur van het mengsel niet hoger werd dan 60 С.
4. CuCl2 (7 g) in water (13 ml) werd druppelsgewijs langzaam toegevoegd, zodat de temperatuur van het mengsel niet boven 80°С kwam.
5. Daarna werd de reactie met externe verwarming gedurende 30 minuten bij 80 °C refluxed.
6. De oplossing is gedecanteerd en gefiltreerd uit het reactieafval en in een scheitrechter gedaan.
7. 25% wateroplossing van NaOH (533 ml) werd toegevoegd aan het reactiemengsel en de fasen werden gescheiden.
8. Giet de onderste laag af in een groot bekerglas en vang de bovenste organische laag op.
9. De waterige fase werd vervolgens in de scheitrechter gedaan en geëxtraheerd met 500 ml IPA.
10.IPA werd voor 3/4 ingedampt, de helft melkachtige freebase en de helft IPA.
11.De IPA en freebase werd opgelost in 130ml aceton.
12.orthofosforzuur gedruppeld tot pH - 6 (onder constant roeren).
13.Het mengsel werd 12 uur in de vriezer gezet.
14.Na kristallisatie werd de suspensie gefiltreerd en gewassen met droge koude aceton, totdat aceton schoon is.
15.Na het wassen is de aceton en het ipa/acetonmengsel terug in de vriezer geplaatst voor verdere precipitatie.
16. Het proces wordt herhaald tot er geen neerslag meer is en levert 60-70% amfetamine van hoge kwaliteit op. Naarmate er meer aceton in het mengsel komt, moet je misschien wat meer zuur druppelen om het omlaag te brengen, maar niet te veel omdat aceton ph7 is.

Hier is een foto van een deel van de gedroogde pastastenen, de rest is droog poeder dat gemengd moet worden, omdat het te sterk is voor mij en mijn vrienden.
Misschien werk ik het recept bij en schrijf ik er een artikel over voor de kleinschalige thuisdrogist, want er zijn veel manieren waarop het beter kan.
 

Attachments

  • yrIiJuK8x7.PNG
    yrIiJuK8x7.PNG
    901.1 KB · Views: 510

flyhigh

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
dit is geen meth , kunt u vanaf hier schrijven over hoe het te maken naar crystal meth
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Welke methode gebruik je om deze witte pasta om te zetten in kristal
d-methamfetamine?
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Kan ik CuCl2 vervangen door CuSO4. Ik las het op reddit en ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik denk van wel, want Cu(II) heb ik gelijk in?
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ja, dat zou moeten kunnen. Hoewel ik zelf problemen heb met deze synthese, dus misschien moet ik in plaats daarvan CuCl2 proberen. Het is echter veel duurder en veel minder algemeen verkrijgbaar.
 

alf405

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 26, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
"Om precies te zijn moet je het getal voor CuCl2.2H2O vermenigvuldigen met 1,5 om de juiste hoeveelheid CuSO4.5H2O te krijgen."

Klopt deze vermenigvuldiging van 1,5x op elke schaal? Van piepklein tot industrieel?
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
181
Reaction score
21
Points
18
mijn berekening van de p2np nabh4 amfetamine-methode
IPA 40-50 ml
H2O 12,5 ml
NaBH4 3,5 g
P2NP 2 g
CuCl2 +-0,2 g 9,675 H2o
NaOH (25% wateroplossing) 16 ml
Aceton (droog) 5-10 ml
Ik doe eerst ipa en h2o en meng gedurende 2 minuten, dan voeg ik p2np toe, dan los ik 0.200mg koperchloride op in 5ml water en voeg het toe, maar de temperatuur stijgt niet.
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
181
Reaction score
21
Points
18
Hoeveel ml koperchloride 200mg los ik op in water en voeg ik 1ml toe? Eerst voeg ik ipa en water toe, dan nabh4, dan p2np zodat het niet hoger wordt dan 60 graden, de temperatuur stijgt, maar als ik koperchloride 200mg toevoeg, stijgt de temperatuur niet, ik los het op in 5ml water en voeg het toe, ik maak een reactie met een 2lt 3-hals glazen ballon.
 

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 5, 2024
Messages
26
Reaction score
8
Points
3
De eerste keer dat ik deze reactie probeerde, werkte het perfect. Toen ik alles opnieuw gebruikte en p2np opnieuw kristalliseerde zodat het vers was, blijft het mislukken, wat ik ook doe. Ik krijg steeds een heel erg zuiver wit poeder dat niet hetzelfde is als de eerste keer. Het heeft bijna een licht fruitige geur en vlak voordat je zwavelzuur toevoegde de keer dat het werkte was de vloeistof een gouden kleur en elke keer daarna is het heel helder. Ik denk dat ik iets verkeerd doe met het toevoegen van de p2np in de eerste stappen. Is er een maximale tijd dat het niet mag reduceren? Ik weet dat de video zegt dat het ongeveer 6 uur zou moeten duren om alle p2np toe te voegen, dus ik neem aan dat het tot dat punt veilig is. Ik weet wel dat de eerste keer dat ik het deed, toen ik het laatste beetje p2np toevoegde, het rond die tijd stopte met reageren op het toevoegen van de p2np, terwijl het elke andere keer daarna nog steeds licht exothermisch reageert en borrelt. Ik weet niet zeker wat het verschil zou kunnen zijn tussen de eerste keer en elke andere keer. Misschien heeft iemand trucjes of is het mislukt op de manier waarop ik het heb gedaan. Bedankt
 

Sashinski

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Apr 30, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Kan de alcohol opnieuw gebruikt worden nadat hij verdampt is? Of heeft het een acetropisch mengsel (88%ipa/12%h2o) gevormd door het laatste gebruik in de reacties?
 

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 5, 2024
Messages
26
Reaction score
8
Points
3
Je zou kunnen proberen... het zou zeker gedestilleerd moeten zijn omdat het een kleur heeft. Er zit iets in.... Ik heb wat problemen met de mijne en ik hoop dat iemand deze post ziet en weet wat er aan de hand is. De eerste keer maakte ik het perfect.... mooi licht bruin... sterke effecten. De volgende keer en elke andere keer is het uiteindelijke sulfaat dat gefilterd moet worden erg wit met een fruitige geur ? Het heeft bijna een lichte roze kleur. Zeer zwakke effecten. Ik neem aan dat het over of onder gereduceerd is? Weet iemand welke? Of wat de oorzaak zou zijn? Te lang of niet lang genoeg? Temperatuur....die in het gareel werd gehouden? Ik bedoel, als ik het patent lees, doen ze alle p2np er 10 minuten in en roosteren ze het 20 minuten met het koper, waarbij ze zeggen dat de gereduceerde opbrengst voorbij de 30 minuten is. Het lijkt alsof het waterdicht is, maar dat is het niet... dus over of onder gereduceerd zodat ik dit kan oplossen.... bedankt iedereen
 

Xelious

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Kan het in een metalen kookpot thuis zonder reflux of zullen de verliezen te groot zijn?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
NaOH zal je pot beschadigen. Oplosmiddel verdampt zonder terugvloeikoeler.
 

Xelious

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Enig idee hoe ik acetongeur kan verwijderen of wat ik anders kan gebruiken?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
De aceton zou na verloop van tijd moeten verdampen. Verspreid het gelijkmatig over een droogschaal (breek eventuele klonters open) en het zou na ongeveer 1-2 dagen moeten drogen.

Je kunt het in een vacuümkamer leggen om het proces te versnellen of het op een kolf verwarmen en vacuüm trekken voor een snellere techniek.
 

Xelious

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Kan HNO3 gebruikt worden voor de PH-daling?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
244
Points
43
Ik zou het gebruik van oxiderende zuren in deze stap vermijden. Vtamine C zal werken, ascorbinezuur en dat is ook een reductiemiddel dus geen problemen.
 

Xelious

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik heb het gedaan, maar uiteindelijk komt er bij het vacumeren niets uit. Ik heb 85% aceton en 85% fosforzuur gebruikt. Amph olie bleef 20h bij kamertemperatuur tot ik zuur vond waar kan het probleem zijn?
 

Attachments

  • yqxp5rul3V.jpg
    yqxp5rul3V.jpg
    5 MB · Views: 149
  • 9k0PQzpjMJ.jpg
    9k0PQzpjMJ.jpg
    8.3 MB · Views: 159
  • o9wGC4rBfR.jpg
    o9wGC4rBfR.jpg
    8.1 MB · Views: 155

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, 85% aceton en 15% van welk oplosmiddel????
Kun je duidelijk beschrijven wat je hebt gedaan, met zoveel mogelijk details. Het zal ons helpen uw fout te vinden.
 
View previous replies…

Xelious

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Toegevoegd p2np langzaam meer dan 5 uur in ipa / water en nabh4, hield de temperatuur lager dan 60c, voegde cucl2 en hield de temperatuur op 76-80c voor 30min (geen idee of ik genoeg cucl2 maar het werd donker aan het begin) Nam vloeistof en voegde NaOH in het (niet gecontroleerd is ph 11 of meer), dan nam toplaag dan eerst geprobeerd om pH te verlagen door Vit C vloeistof, maar het werkte helemaal niet vandaag vond ik (20 uur water bij kamertemperatuur) fosfozuur 85% en verlaagde de pH tot 6. Ik heb geen idee wat deze 15% in aceton zijn. Geen idee wat deze 15% in aceton zijn het staat niet geschreven. Volgende week ga ik het proberen met 99% en geen vit C. Bedankt
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Dus je hebt besloten om amfetamine ascorbaat te maken?
Heb je oplosmiddel verdampt?

Hoe heb je de hoeveelheid CuCl2 gemeten? Gewoon bij benadering toegevoegd? Zoals een zout tijdens het koken?
 

arianasdad

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 17, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hoe erg is de geur? Ik wil een kleine tot middelgrote batch maken in mijn garage, mijn buren zijn vrij dichtbij. Als het erg is, zou een kweektent met een koolstoffilter dan helpen, of zijn er andere eenvoudige oplossingen?
 

arianasdad

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 17, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Met klein tot middelgroot bedoel ik een batch van 10 gram, als dat helpt.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je kunt een batch van 3-5 gram proberen en daar achter komen. Als je een goed gefilterde ventilatiestroom hebt, komt alles goed.
 
Top