Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Heren, hoe weten we welk volume 25% NaOh-oplossing moet worden toegevoegd? Ik bedoel waar komt die 8 l vandaan, hoe bereken je dat?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Er is zeker een manier om het te berekenen, maar belangrijker is hier de pH-waarde, wanneer de oplossing alkalisch genoeg is om de vrije base vrij te maken.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ok, heb ik goed gerekend voor 250g p2np dat ik 550g NaOh nodig zou hebben in 1650ml dh20? Ik vond een afhankelijkheid dat de NaOh-oplossing werd toegevoegd in de verhouding van 44% tot de hoeveelheid IPA + dh20.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
aaa en de vraag is wat de pH zou moeten zijn na het einde van de reactie? mi geeft 10-11 aan. na het toevoegen van alkali komt de base naar boven en is het 12-13.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ik vraag me af of het niet beter is als je uiteindelijk geen 50% azijnzuur toevoegt om de pH-waarde te verlagen en dan een beetje alkali toevoegt aan deze 12... wat denk jij?
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

Azijnzuur toevoegen is niet nodig, voeg gewoon NaOH toe zoals aangegeven in de synthese.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
heren, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op punt 7. Bij mij gebeurt er na het verwijderen van de bovenste laag en het toevoegen aan de onderste (water) IPA NIETS. er worden niet opnieuw twee lagen gevormd.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Water en IPA mengen ook uitstekend, maar ik lees in punt 6 en 7 dat IPA eerst wordt toegevoegd en dat de laag dan wordt gescheiden. Voor mij is de vraag eerder waarom men geen in water onoplosbare petroleumether gebruikt in plaats van de IPA, waardoor de hoeveelheid te verwijderen water kleiner zou zijn. Drogen gebeurt hier helemaal niet, om wat voor reden dan ook.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
volgens u wordt, nadat de basis is toegevoegd en de olie eruit stroomt, IPA toegevoegd en gemengd en dan wordt de bovenste laag eraf getrokken?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Ja, zo heb ik het begrepen. Hoewel het gebruik van IPA me niet optimaal lijkt.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
een van de experts zou deze onnauwkeurigheid kunnen verklaren heh
 

chemden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
18
Reaction score
1
Points
3
Kun je dit artikel/boek delen?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
waarom heeft de gesynthetiseerde amfetamine geen kracht?

alles is gedaan zoals het in het recept stond. de geur is er, de smaak is bitter en de potentie is erg zwak... wat zou het kunnen zijn?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Heb je een a/b-extractie van je product gedaan? Waarschijnlijk heb je veel nevenproducten.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
dat heb ik gedaan. of kan het veroorzaakt worden door een te hoge pH van het amine. ik denk dat het te alkalisch is. je kunt het verschil nauwelijks zien op de strips, maar het lijkt mij dat de pH 13-14 is.
de volgende keer nadat de reactie is voltooid, wil ik de pH verlagen met azijnzuur of zoutzuur en de pH langzaam verhogen naar 12 met base.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
tot welke pH kan ik het beste gaan met a / b extractie om de amine te reinigen?
 

TerminusEst

Don't buy from me
New Member
Joined
May 11, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Ik wil alles opzetten wat ik nodig heb om deze reactie uit te voeren, ik ben niet zeker over mijn vacuümbron omdat het de eerste keer is dat ik met vacuümverdamping werk. Ik kijk naar een vrij goedkope vacuümpomp die blijkbaar 5 Pa ultiem vacuüm trekt.
Dat is een vrij diep vacuüm voor zover ik het begrijp, ik koop een 2L koude sifon en ben van plan die te gebruiken met een water/zout ijsbad om te voorkomen dat er IPA in mijn pomp komt, maar voor zover ik kan zien hoe dieper het vacuüm is, hoe kouder mijn koude sifon moet zijn om te voorkomen dat er oplosmiddel in de pomp komt. Is het praktisch om de vacuümpomp gewoon handmatig aan en uit te zetten als de druk te laag wordt? Als ik kijk naar vacuümoperaties en koelvallen in het bijzonder, zie ik dat mensen regelmatig meer dan één koelval gebruiken. Is dit alleen om restdampen op te vangen of is er een secundair gebruik dat ik niet begrijp?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hoi. Je kunt de vacuümdruk aanpassen met de eenvoudige split-vacuümklep. En je hebt gelijk wat betreft de afhankelijkheid van de temperatuur van de koelvloeistof en de vacuümdruk.
Je hoeft de pH van amfetamineolie niet aan te passen. Ik heb verteld over amfetaminezuivering door zuur-base-extractie. Waarschijnlijk is jouw 13-14 pH-waarde een meetfout van de methode (door pH-strips), ik bedoel dat het goed is.
p.s. Je hoeft vet niet te gebruiken om een antwoord te krijgen.:)
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Hartelijk dank voor het antwoord. Ik heb nog een vraag. Wat beïnvloedt de vorming van al deze verontreinigende stoffen? Maakt de temperatuur ook uit? Ik vraag me af of de reactie niet moet worden uitgevoerd bij een temperatuur van 55-60 graden ... het lijkt mij dat 80 graden gedurende 30 minuten ervoor zorgt dat er zoveel verontreiniging wordt gevormd ...
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ik kan geen commentaar geven op pompen, tenzij het gaat over het breken ervan. Ik stel voor dat je misschien kijkt naar waterstraalpompen? Je kunt het water uit de kraan gebruiken, waardoor je veel water verspilt OF je sluit het aan op een recirculatiebad met behandeld water en een eenvoudige waterpomp (je kunt krachtige exemplaren vinden voor weinig geld).Het is vrij elegant, ik denk dat meneer G een draadje heeft, evenals Chemplayer op bitchute.
MAAR als je deze reactie op kleine schaal wilt doen, gooi je gewoon je afgewerkte, gebaseerde, afgekoelde RM in een grote kubus, samen met wat petether, tolueen, xyleen, hexaan een paar keer schudden, een paar keer ontluchten, badabing badaboom, 3 keer herhalen, extracties over droogmiddel (MgSO4, NaSO4, BaSO4 [ja, het werkt], NIET CaCl2 of iets met calcium, het zal geleren).Een ding om op te letten is dat je ongeveer net zoveel oplosmiddel wilt gebruiken als in de procedure (geschaald of zo) als de organische laag te dun is, zal het niet zo snel neerslaan.
 
Top