Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
en wat denk je van het toevoegen van AcoH nadat de reactie klaar is? in sommige recepten wordt geschreven over het toevoegen ...

Ik weet het niet, ik heb er niets over gelezen.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ik denk dat ik ook dom ben ... dat is waar extractie over gaat om de overdracht van de ene fase naar de andere. in dit geval, van de waterfase naar de niet-polaire oplosmiddelfase. dat is waarom IPA-extractie hier niet wordt gedaan omdat ipa zich mengt met water en ons alleen een verdunning van de oplossing geeft ... is het verkeerd?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
het gaat om het doven van NABH4 door toevoeging van 50% azijnzuur of zoutzuur
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Dan haal je de "freebase" uit de waterfase en niet de waterfase. Dit was onlogisch.

IPA werd verdampt in de instructies en er komt olie uit. Olie met water, denk ik.
Waarom gebruik je IPA in de gebruiksaanwijzing @William Dampier?
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Q
Inderdaad, ja meneer. Gewoon een taalfoutje.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
ze gebruiken ook IPA in de oorspronkelijke bereiding. waarom heb ik geen idee. de meesten geloven dat het sowieso beter is om een niet-polaire extractie uit te voeren.ORaS5t6oNv
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Ja, het kan zijn, ik was of ben nog steeds een beetje in de war, maar "extraheren" heeft de betekenis van iets eruit trekken, iets eruit halen of iets eruit halen. Maar ook in de recepten is het misleidend dat de waterige fase wordt geëxtraheerd, ik weet helaas niet de exacte Engelse term en hoe het wordt gebruikt.
Als ik de vergelijking trek met de Al/Hg variant, waar we ook de vrije base extraheren na toevoeging van alkali, dan zit IPA ook in de waterige laag, maar hier drogen we over MgSO4 in de vriezer en gebruiken we petroleumether voor de extractie, die we later verdampen. Het is mogelijk dat de procedure anders is door de hoge scaling, omdat de stappen alleen lonend zijn op laboratoriumschaal. Misschien kunnen de experts deze vraag voor ons beantwoorden. Maar als hier geen droging plaatsvindt, moet men in elk geval een verlies in de opbrengst registreren door het ingesloten water.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Wat is er aan de hand? Ik heb vandaag een kleine test gedaan. op 25g p2e.g. verhoogde ik voorzichtig de waarde van CuCl2 en de temp met 2 graden tijdens reflux ... ik kreeg zo'n mooie olie. helaas had ik de distilleerder niet bij me en werden de tests in het veld gedaan. Ik denk dat het genoeg is om het een beetje meer af te vegen en het zal perfect zijn. grote prestatie lijkt. delicate maar onderscheidende geur
VakDdFiftq
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ik heb een vraag: is er een verschil in kracht tussen p2np en bmk?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ik heb nog een vraag, zal de cascade-absorptie bestaande uit een buffer en twee Dreschl-wassers gevuld met een 10% alkali-oplossing de geur die vrijkomt tijdens de reactie kunnen elimineren? alles natuurlijk van tevoren aangesloten op de radiator. het schema zou er ongeveer zo uit moeten zien. blauwe slang die van de koeler naar de buffer loopt, aangesloten op de nippel. vervolgens gaat hij naar een buchner erlenmeyer waarin zich een 10% alkali-oplossing bevindt, de zijuitgang van de erlenmeyer wordt aangesloten op een slang die naar de andere erlenmeyer met dezelfde oplossing gaat, en tot slot wordt er een slang gemonteerd die aansluit op het koolstoffilter en de ventilator.
L4hSX7txPv
 
Last edited by a moderator:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18


Het lijkt allemaal erg omslachtig.

Misschien zou het eenvoudiger zijn een systeem met een krachtige afzuiger, koolstoffilter en, indien mogelijk, tussen ozon om de uitlaatlucht te zuiveren en er schoon uit te komen zonder geuren.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
dit systeem werkt heel goed met brominatie, maar ik heb niet genoeg kennis om te zeggen dat het ermee overweg kan ... vandaar mijn vraag hier ...
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Kan de peristaalpomp met 500 ml/min dosering de vraag naar de refluxcondensor met een mantellengte van 500 mm aan? Er is een probleem met de toegang tot leidingwater, daarom is het onderzoek ....
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
na het toevoegen van 25% NaOh-oplossing, fasescheiding, heb ik 1/3 dcm van het volume waterige oplossing toegevoegd. mijn vraag bij welke temperatuur moet ik destilleren? volgens mij zit er behalve freebase nog water in deze oplossing, IPA en dcm, heb ik gelijk? dan destillatie bij Ok 83 graden?de oplossing begint ergens rond de 50 graden te koken, tot welke temperatuur moet het worden verhoogd?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Waar ruikt de reactie naar en waarom komt het uit de refluxradiator?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Waar in de instructies wordt iets gedestilleerd?

Bewerken: sorry voor spam
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
heren, als ik dit allemaal lees en het zelf doe, raak ik in de war ... namelijk na het toevoegen van cucl2 worden er bij mij na een tijdje twee lagen gevormd, waarom?

Ik vorm twee lagen voordat ik de alkali toevoeg. bij het toevoegen leek de olie zich te mengen met de bovenste laag.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

je bent vergeten ze uit elkaar te halen na twee lagen
 
Top