P2P synthese van BMK glycidaat ethers

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Gebruikt u H3PO4-concentraat of verdunde oplossing? Bedankt voor uw feedback.
 

microsharp

Don't buy from me
Member
Joined
May 10, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
dezelfde vraag, ik gebruikte h3po4, 98% con, en krijg de p2p, maar nadat ik de p2p heb verbrand, blijft er wit poeder over. maar zoals ik weet, laat p2p niets achter als het wordt verbrand.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Ik heb BMK-poeder maar ik weet niet zeker of het natriumzout is, hoe kan ik het verschil tussen beide zien?
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
zout is oplosbaar in water. zuur en glycidaat zijn dat niet. zout heeft een vrij hoog smeltpunt, zuur en glycidaat zijn lager dan 100 graden.
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
wow Ik ben op zoek geweest naar precies deze informatie. Ik heb glycidinezuur dat niet oplosbaar is in water, hoe maak ik daar het natriumzout van? Want zoals het nu is, kan ik de beschreven processen niet voorstellen.
Wat zijn de CAS-nummers van glycidezuur en glycidezuur "natriumzout" (is dit de juiste definitie?).
Mij is verteld dat ik 5449 heb, maar het is zeker niet oplosbaar in water en dit is waarschijnlijk de impasse waarin ik me bevind.

Bedankt voor de informatie.
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Als je poeder niet oplosbaar is in water, dan heb je een zuur of een ester. Beide kunnen worden omgezet in het zout door het te behandelen met NaOH zoals beschreven in het allereerste bericht van dit onderwerp. Stap 1.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Proost maat
 

Xiao hua

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 19, 2023
Messages
30
Reaction score
8
Points
8
Kan iemand me dat uitleggen? In deze video wordt wat gebruikt. BMK glycidaatether of BMK methylglycidaat of BMK ethylglycidaat of BMK glycidinezuur.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Sorry, ik heb weer een domme vraag!
Als ik stap 1 oversla en begin bij de zure hydrolyse omdat ik het natriumzout heb,
Moet ik beginnen met het toevoegen van de Bmk en dan beginnen met kleine porties zuur 200ml?
Ik weet alleen niet zeker of ik het zout in water moet oplossen voordat ik met zuur begin of dat ik zuur direct op het zout moet doen?
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Ik sta op het punt om aan mijn eerste poging te beginnen, dus als ik nog andere tips of trucs nodig heb, ben ik een en al oor.
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
In reagentia staat 80 ml hcl, maar in stap 2 staat 200 ml hcl?
 

Ortist

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
89
Solutions
1
Reaction score
54
Points
18
Ik heb geen idee hoe de jongens op deze video aan hun yeld kwamen. Mijn experimenten met HCl hadden een laag rendement. Je hebt refluxtemperatuur nodig, een enorme overmaat zuur (1:3 in gewicht), goed roeren en een lange reactietijd.

Sommige mensen zeggen dat ze succes hebben met HCl. Ik had alleen succes met fosforzuur
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Ja, ik heb Fuk allemaal van de eerste poging, ik zal het opnieuw proberen met fosforzuur.
 

want2cook

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 9, 2022
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Kan iemand me vertellen hoe BMK glycidaat P2P opbrengt? Hoeveel P2P kunnen we krijgen met deze tutorial?
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Hallo meneer. Ik heb een paar vragen.
Moet bmk eerst in p2p veranderen? Dan verandert p2p in amfetamine. En als laatste verandert amfetamine in methamfetamine?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je kunt je P2P direct in methamfetamine veranderen. Dat hangt af van de beschikbaarheid van je reagentia.
 

Win Win

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 10, 2023
Messages
100
Reaction score
4
Points
18
Dank u wel meneer
 

jessejames122669

See my products
Seller
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Ik raakte in de war van het sulfonzuurgedeelte. Ik begrijp dat hij fosforzuur gebruikte.
Ik heb nu sulfonzuur. Niet fosforzuur. Kan sulfonzuur worden gebruikt?
Heeft iemand het geprobeerd? Resultaten?
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
158
Reaction score
71
Points
28
Alle 3 zuren (hci/fos/sulf) werken, maar er lijken verschillende resultaten in opbrengst en verschillende ervaringen te zijn. Elk heeft zijn eigen temp en tijd om te converteren en misschien is er een controle nodig.
 
Top